Jump to content

FIFA 10


AXIO

Recommended Posts

Als het bijvoorbeeld echt een steunpilaar slash clubicoon is dan doe ik dat nooit.

Heb ik ook niet bij suarez gedaan ( Kreeg bod van 39 miljoen :bonk:

Ik zou hem al weg doen voor 1000 ;d

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 411
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    92

  • Visser23

    64

  • Kai-ShockWave

    41

  • MrIndependent

    20

Ik heb de laatste tijd last van irritante commentaar fouten. :7

Als ik soms met 1-0 voor staat dan zegt die dat de wedstrijd gaat eindigen in een bloedeloos gelijkspel. :puh:

En wat ik wel mis is dat je geen eigen club kan beginnen in coach of dat je geen nieuwe club kan maken. :puh:

Neem nu bijvoorbeeld: Ik speel met Arsenal en ik sta eerste in de competitie en Chelsea staat op een beschamende ondermaatse 10de plaats, toen dacht ik: zou het niet leuk zijn om Chelsea en Arsenal samen toevoegen en daar dan "London United" van te maken. :puh:

Misschien een ideetje voor later. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de laatste tijd last van irritante commentaar fouten. :7

Als ik soms met 1-0 voor staat dan zegt die dat de wedstrijd gaat eindigen in een bloedeloos gelijkspel. :puh:

En wat ik wel mis is dat je geen eigen club kan beginnen in coach of dat je geen nieuwe club kan maken. :puh:

Neem nu bijvoorbeeld: Ik speel met Arsenal en ik sta eerste in de competitie en Chelsea staat op een beschamende ondermaatse 10de plaats, toen dacht ik: zou het niet leuk zijn om Chelsea en Arsenal samen toevoegen en daar dan "London United" van te maken. :puh:

Misschien een ideetje voor later. :puh:

Bij mij is het steeds Messi dit, Messi dat, HET IS VERDOMME PATO/ROSSI/TEVEZ DIE GESCOORD HEEFT..:puh: Zeer frustrerend, per wedstrijd minimaal 5 maal praat ie over Messi die een of andere actie doet. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Die coach mode in Fifa 10 begint me stevig de keel uit te hangen.

De ene keer heb ik normale wedstrijden de andere keer speel ik tegen van die zwakke clubjes die spelen alsof ze een wereldclub zijn vol legendes met een sterke verdediging, een keeper met wereldsaves, enz.

Ook is mijn keeper slecht, zijn conditie is slecht omdat hij bijna nooit iets hoeft te doen en en als die dan een makkelijke bal moet stoppen dan lukt hem dat niet. :duh:

En dan wordt hij altijd uitgeroepen tot speler van het seizoen. :ch:

Het is omdat Fifa de licencies heeft anders had ik PES gekocht. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, PES heeft een veel betere coach-mode en dat mis ook ook na me overstap naar FIFA. Ik zit nu in me 8e seizoen en ik heb er nog weinig zin in. Ik heb binnen 7 seizoenen een topteam opgebouwd, maar als ik naar PSV kijk dan spelen ze nog steeds met hetzelfde elftal als in het begin... Elke team heeft hooguit 5 nieuwe spelers, dus elk seizoen is hetzelfde team.

En ook wat jij zegt over lagere teams. Ik heb er ook altijd problemen mee. Daarna zit ik echt te wachten op een topper als Ajax-feyenoord, maar die win ik dan met 8-2. :bonk: Realistisch is het allemaal niet.

Wat trouwens ook erg nep is zijn de transfers. Ik krijg elke keer mails van "Blablabla heeft interesse in Speler#1". Ja, en daarna hoor je er nooit meer wat van. Je krijgt hier ook helemaal geen biedingen op je spelers, behalve als ze op "Te Koop" staan. En ook het binnenhalen van spelers is té simpel, je verhoogt het salaris zo dat hij minimaal op 70% zit en je hebt hem binnen..

En trouwens, die geld-bug is helemaal irritant. Ik kan niet eens meer switchen van club. Alles staat in het rood. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de mensen met fifa 10 op de Playstation 3:

Bij online speltypen is het mogelijk om een bij een club te spelen (Profclub-Kampioenschap). Ik heb hier een club aangemaakt, we spelen namelijk met Spanje. Deze club heet GTAForum. Als jullie willen kunnen jullie erbij en spelen we tegen andere clubs over de hele wereld. Aanmelden bij die club dus, dan zal ik zo snel mogelijk accepteren.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de mensen met fifa 10 op de Playstation 3:

Bij online speltypen is het mogelijk om een bij een club te spelen (Profclub-Kampioenschap). Ik heb hier een club aangemaakt, we spelen namelijk met Spanje. Deze club heet GTAForum. Als jullie willen kunnen jullie erbij en spelen we tegen andere clubs over de hele wereld. Aanmelden bij die club dus, dan zal ik zo snel mogelijk accepteren.

Ik heb een vraagje. Hoe weet ik dat wanneer match spelen want ik ga niet elke dag match spelen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Wtf, Teammanagement bij Coach blijft steeds op 60 staan, hoger kan gwn niet..:S

Edit

+ Sommige vrije (top) spelers kan je gewoonweg niet contracteren, zelfs al bied je ze een salaris van 213 000 euro per wedstrijd + 15 procent, dan nog weigeren ze en staat er bij Onderhandelingsinfo 'XXX denkt dat je hem totaal niet serieus neemt." :duh:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...