Jump to content

FIFA 10


AXIO

Recommended Posts

  • Reacties 411
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    92

  • Visser23

    64

  • Kai-ShockWave

    41

  • MrIndependent

    20

En soms koop je een speler van ALG 87, komt ie bji je club dan heeft ie plots ALG 94. En in een andere carrière blijft die ALG bvb maar 87 het ganse spel door, als je hem niet koopt natuurlijk. Alsof bij jouw club steeds de spelers beter worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je het beste nog even kunt wachten tot september als FIFA 2011 uitkomt. :puh:

naja ik had nog wat geld over en ik dacht nog ff FIFI 10 kopen omdat veel vrienden op xlive ook hebben.

maar ik beter wachten op FIFA 11

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je het beste nog even kunt wachten tot september als FIFA 2011 uitkomt. :puh:

naja ik had nog wat geld over en ik dacht nog ff FIFI 10 kopen omdat veel vrienden op xlive ook hebben.

maar ik beter wachten op FIFA 11

Ach ik denk niet dat je hoeft te wachten, want ik verwacht niet dat de prijs dit jaar nog onder de 25 euro zal zitten, en bij dixons is hij 25 euro (Ziehier)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

Hebben jullie eigenlijk ooit als is hands gehad in een Fifa game?

Ik heb het nog maar één keer meegemaakt in FIFA 07 dat kwam omdat ik een slide had gedaan en de bal tegen zijn arm kwam. Voor de rest heb ik het nog nooit meegemaakt. Behalve gisteren bij Fifa 10 toen rolde de bal naar de keeper, maar hij pakte de bal veel te snel, waardoor hij buiten het 16 meter gebied zat, maar er werd niet gefloten. :?

Link to comment
Delen op andere websites

Hebben jullie eigenlijk ooit als is hands gehad in een Fifa game?

Ik heb het nog maar één keer meegemaakt in FIFA 07 dat kwam omdat ik een slide had gedaan en de bal tegen zijn arm kwam. Voor de rest heb ik het nog nooit meegemaakt. Behalve gisteren bij Fifa 10 toen rolde de bal naar de keeper, maar hij pakte de bal veel te snel, waardoor hij buiten het 16 meter gebied zat, maar er werd niet gefloten. :?

Volgens mij kon je in FIFA09 wel hands krijgen en in FIFA10 niet denk ik.

Bewerkt: door BoerBanaan
Link to comment
Delen op andere websites

Hebben jullie eigenlijk ooit als is hands gehad in een Fifa game?

Ik heb het nog maar één keer meegemaakt in FIFA 07 dat kwam omdat ik een slide had gedaan en de bal tegen zijn arm kwam. Voor de rest heb ik het nog nooit meegemaakt. Behalve gisteren bij Fifa 10 toen rolde de bal naar de keeper, maar hij pakte de bal veel te snel, waardoor hij buiten het 16 meter gebied zat, maar er werd niet gefloten. :?

Vaak genoeg bij FIFA 10 op de PSP, als ik wil tackelen, kan het wezen dat de hand de bal raakt, en dan is het hands. Heb het elke wedstrijd wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag had ik weer een heel vreemde bug, de keeper kreeg de bal en hij gooide hem naar een speler de bal rolde toen voorbij de speler en de speler liep erachter, maar toen freezde die speler en bleef hij in dezelfde loop houding staan en de tegenstander kwam dicht bij de bal, maar pakte hem niet af en de rest van de spelers beweegden nog steeds. En ze vroegen ook hele tijd de bal, maar ze bleven ook staan. En ik probeerde bijna elke knop, maar zelfs het menu openen en sluiten hielp niet. En toen ik van tacktiek begon te wisselen (Defensief, neutraal, aanvallend, ...) begon die tegenstander steeds dichter bij de bal te komen en toen hij de bal aanraakte werd alles plots weer normaal.

Nog nooit meegemaakt. :7

Sinds ik een toernooi ben gestart met alleen maar internationale ploegen kom ik echt de vreemdste goals en de vreemdste dingen tegen. :puh:

Bewerkt: door End Of The Riot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...