Jump to content

FIFA 10


AXIO

Recommended Posts

Bij die geld-bug zul je gewoon opnieuw moeten beginnen. Zo zijn bij mij al vijf carrières geëindigd. Had een mail gestuurd naar EA. De klacht is doorgestuurd naar Feedback afdeling. Sindsdien heb ik er nooit meer wat van gehoord.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 411
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    92

  • Visser23

    64

  • Kai-ShockWave

    41

  • MrIndependent

    20

Hebben jullie het over de veel te hoge lonen van de spelers en het veel te lage geld dat je krijgt per match? Zoja, hier heb ik ook last van. Ik heb Fifa 10 op PSP en speel met Barcelona. Ik heb de halve kern verkocht(de spelers die ik niet meer nodig heb dus) en heb nu 11 spelers + 6 wisselspelers. Als ik een wedstrijd win (uit) heb ik 38 000 euro winst(wat fucking weinig is!! :duh: ). Net een leuke match gespeeld..xD In de eerste helft heb ik 3 owngoals gemaakt met m'n keeper(express natuurlijk, de bal in het doel gelopen). Ruststand 0-3. In de tweede helft heb ik er 5 ingeschoten, waaronder 1 wereldgoal van Fernando Torres(ja, ik heb die speler gekocht, ik speel met Barcelona in het speltype Coach). Ik ga hoogstwaarschijnlijk Fifa 10 kopen voor de PS2, want het schijnt dus toch mogelijk te zijn om je savegames uit te wisselen van PS2 naar PSP en omgekeerd. Zeg nou zelf, 20 euro is nou niet zoveel..:)

Edit: Sorry, toen ik dit typte was de match nog niet aflopen, ik heb in de extra tijd er nog 2 binnengeschoten. Eindstand 7-3 dus. :D Alle goals werden dus gemaakt door Barcelona! :D

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Bij die geld-bug zul je gewoon opnieuw moeten beginnen. Zo zijn bij mij al vijf carrières geëindigd. Had een mail gestuurd naar EA. De klacht is doorgestuurd naar Feedback afdeling. Sindsdien heb ik er nooit meer wat van gehoord.

EA is op dat gebied maar een waardeloos bedrijfje. :{

Link to comment
Delen op andere websites

MegaPilot, daar hebben we het helemaal niet over. Het gaat erom dat als je van seizoen veranderd (van seizoen 3 naar seizoen 4, omdat die afgelopen is) opeens twee miljard in de min komt te staan. Ik neem aan dat die spelerssalarissen niet zó hoog zijn.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

MegaPilot, daar hebben we het helemaal niet over. Het gaat erom dat als je van seizoen veranderd (van seizoen 3 naar seizoen 4, omdat die afgelopen is) opeens twee miljard in de min komt te staan. Ik neem aan dat die spelerssalarissen niet zó hoog zijn.. :puh:

Oei, hopelijk heb ik er geen last van. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nogal stom dat je geen spelers van rivaliserende clubs kunt kopen, kinderachtig..:N

Kan dat niet?

Dat wist ik nog niet. :N

Maar in het echt gebeurd dat ook niet echt veel, toch is het wel spijtig. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Is FIFA 10 een aanrader? Ik wil hem namelijk wel kopen, maar ik ken niemand die 'm heeft.

't Is een aanrader. :)

Nogal stom dat je geen spelers van rivaliserende clubs kunt kopen, kinderachtig..:N

Kan dat niet?

Dat wist ik nog niet. :N

Maar in het echt gebeurd dat ook niet echt veel, toch is het wel spijtig. :{

Nope, je gaat telkens te lezen krijgen in Onderhandelingshistorie iets in deze aard: "Rivaliserende club blablabla". Zelfs al bied je 2 maal z'n transferwaarde..Ik bood 39 miljoen voor Tevez en een heel hoog salaris, later bij de 5 top transfers was ie verkocht voor 35 miljoen..

Edit 13 april: Ik ben vandaag van het niveau semi-pro overgeschakeld naar het niveau professioneel. :D

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand of de speler Messi gedoemd is om geblesseerd te zijn? In m'n carrière met Barcelona 1maaal geblesseerd, en nu in m'n carrière van Man United is hij al voor de 2de maal geblesseerd...:@ Ja, de ploeg Man United heb ik helemaal herschikt, allemaal oude en slechte spelers waarmee je niet deftig mee kunt spelen. Ik heb meer dan de halve kern verkocht, waardoor mijn (top)kern er nu zo uitziet:

[table=header]Positie | Naam | ALG

KP | R. Adler | 85

RCV | R. Ferdinand |87

CV | N.Vidic | 88

LCV | P. Mertesacker | 86

RM | Anderson | 86

RCM | G. D'Agostino | 86

LCM | D. Fletcher | 82

LM | David Silva | 89

RS | W. Rooney | 91

ST | Kaká | 90

LS | Messi | 92[/table]

Niet slecht hé? :D Kaká is m'n favoriete speler en hij speelt perfect als spits, hij is een CAM. Messi is een RVM maar doet het perfect als een linkse spits. :)

Edit: Toevallig heeft Messi in m'n Man U carrière een oogkasfractuur, in m'n Barça carrière had ie die ook. :7

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Sommige spelers lijken inderdaad gauw geblesseerd te raken, dat merk ik met het spelen tegen een vriend van mij ook altijd. Soms liggen bepaalde spelers na een klein tikje al op de grond te kermen (maar meestal staan ze daarna weer op), terwijl veel andere spelers nergens last van hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Pff, ik heb nu ongeveer 20 miljoen budget, van de club moet ik op het einde van het jaar 48 miljoen hebben, wat dus niet zal lukken met de wedstrijdinkomsten enzo tezamen. Er is een monsterbod binnengekomen op mijn sterspeler Anderson (51 miljoen, hij is 35 miljoen waard), maar ik heb het afgeslagen. 1: Hij is 1 van mijn sterspelers. 2: Het kan me niet schelen dat ik die 48 miljoen niet zal halen. Ze gaan me toch niet ontslaan omdat ik de 48 miljoen niet haal? :S

Edit: Mag ik eens weten wat jullie doen als er een monsterbod op 1 van jouw spelers wordt uitgebracht? Op ingaan of niet?

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...