Jump to content

FIFA 10


AXIO

Recommended Posts

Ik ben ook een seizoen begonnen met Virtual Pro Mode, of hoe je het wilt noemen, ik heb een eigen speler gemaakt en ik zit nu bij de reserves van LA Galaxy. Ik heb nu zo'n 8 westrijden gespeeld en ik ben nu aanvoerder van het reserveteam. Hoelang duurt het totdat ik in het eerste team zit?

dat duurt niet zo heel lang als je echt echt goed presteerdt hoe zwakker je presteert hoe langer dat je moet wachten.

Ik zit nu na een paar wedstrijden als basisspeler bij het eerste elftal.

@EOTR: Na één seizoen pas in het nationale elftal? :bonk: Dat wordt dus even knokken. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 411
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    92

  • Visser23

    64

  • Kai-ShockWave

    41

  • MrIndependent

    20

@Jordi als ik me niet vergis kan je ook een filmpje zien in het menu over hoe dat allemaal werkt.

Dus je gaat naar de website van easports op de hoofdpagina staat dan ene link naar mijn gameface.

Daar kan je dan je foto uploaden van jouzelf.

Ik weet niet juist hoe lang dat duurt, maar na een tijdje kan je dan via je fifa 10 spel je gameface downloaden in de Fifa 10 winkel/store. :Y

@Jesperkaj: Nee dan was ik aanvoerder. :Y

Ik zat in het kwart van het seizoen in het nationaal elftal als reservespeler. :Y

@Dago58x: Je kan alleen maar vriendschappelijke matchen spelen.

Want er zit geen WK of EK in Fifa 10. :N

Meestal brengt EA daar nog een apparte game voor uit. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit spel bij een vriend gespeeld op de XBox 360 en ik moet zeggen dat er ik erg tevreden over ben. Normaal gezien ben ik een Pro Evolution Soccer speler maar die ga ik dit jaar overslaan. Hoewel ik Fifa 10 niet ga kopen omdat ik heb zo vaak als ik wil bij een vriend kan spelen. Dan over de gameplay, ik vind het zeer realistisch hoe alle bewegingen in elkaar zijn gezet. Het spel speelt lekker soepel en dat is zeker fijn bij een voetbal spel. Grafisch ziet het er ook weer goed uit. Voetbal vind ik zelf niet zo'n aantrekkelijke sport maar het is altijd leuk om een potje te spelen. Van hoe ik het hen ervaren krijgt het spel van mij een 8. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit spel bij een vriend gespeeld op de XBox 360 en ik moet zeggen dat er ik erg tevreden over ben. Normaal gezien ben ik een Pro Evolution Soccer speler maar die ga ik dit jaar overslaan. Hoewel ik Fifa 10 niet ga kopen omdat ik heb zo vaak als ik wil bij een vriend kan spelen. Dan over de gameplay, ik vind het zeer realistisch hoe alle bewegingen in elkaar zijn gezet. Het spel speelt lekker soepel en dat is zeker fijn bij een voetbal spel. Grafisch ziet het er ook weer goed uit. Voetbal vind ik zelf niet zo'n aantrekkelijke sport maar het is altijd leuk om een potje te spelen. Van hoe ik het hen ervaren krijgt het spel van mij een 8. :)

ja man ik speelde 6 wedstijden online fifa 10 online

ik won ze allemaal, met mooie doelpunten, maar ik won wel soms met geluk.

ik stond 3-0 achter kwam 3-3 terug laatste minuut verlenginen 3-4 winst

3x zo gehad 1x 3-0 achter, 2x 2-0 achter! :)

het geluk stond eens aan mijn kant vandaag!

:D

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk moment net. :duh: Ik stond 1-0 achter tegen Juventus. Nou, die gasten waren al de hele wedstrijd naar counters aan het zoeken en in de blessuretijd krijg ik een corner, gaat die keeper mee!!!! :ch: Nou, dus je kan het al raden, ik kop niet raak en die bal wordt weggetrapt naar de middenlijn waar al 3 aanvallers staan. Er stond geen keeper bij mij in het doel dus scoorden ze van iets over de middenlijn. :7 2-0.

Link to comment
Delen op andere websites

Lol, de net de demo, schiten ze de bal op het goal vanaf de hoek, weerkaatst ie tegen been van mijn speler, vliegt hoog de lucht in en valt daarna achter mijn keeper in het goal :duh: Maar hoe kun je die goals uploaden op easports.com?

Link to comment
Delen op andere websites

Lol, de net de demo, schiten ze de bal op het goal vanaf de hoek, weerkaatst ie tegen been van mijn speler, vliegt hoog de lucht in en valt daarna achter mijn keeper in het goal :duh: Maar hoe kun je die goals uploaden op easports.com?

De replay bekijken en (voor Playstation 3) driehoekje drukken. dan kan je hem op 1 van de 5 slots saven en dan gaat hij hem uploaden. Op FIFA World Football kan je hem bekijken (op je account).

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand een goede manier om mensen voorbij te komen? Nu ga ik meestal rushen en loop ik gewoon vanaf de middellijn helemaal door naar het goal, maar vaak verlies ik dan de bal omdat hij hem een soort van naar voren schiet en er dan zelf naartoe rent en daar word ie meestal afgepakt. Zijn er een soort van trucjes ofzo waarmee je ze makkelijker voorbij kan?

Oja, het is op de PC.

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk moment net. :duh: Ik stond 1-0 achter tegen Juventus. Nou, die gasten waren al de hele wedstrijd naar counters aan het zoeken en in de blessuretijd krijg ik een corner, gaat die keeper mee!!!! :ch: Nou, dus je kan het al raden, ik kop niet raak en die bal wordt weggetrapt naar de middenlijn waar al 3 aanvallers staan. Er stond geen keeper bij mij in het doel dus scoorden ze van iets over de middenlijn. :7 2-0.

Gebeurt dat automatisch als je achter staat of kan je zelf kiezen of de keeper meekomt?

@Djmaddox: Als je de knop ingedrukt houdt voor te sprinten en voor truckjes uitevoeren dan gaat je speler gecontroleerd dribbelen zo kan je redelijk makelijk spelers omzeilen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk moment net. :duh: Ik stond 1-0 achter tegen Juventus. Nou, die gasten waren al de hele wedstrijd naar counters aan het zoeken en in de blessuretijd krijg ik een corner, gaat die keeper mee!!!! :ch: Nou, dus je kan het al raden, ik kop niet raak en die bal wordt weggetrapt naar de middenlijn waar al 3 aanvallers staan. Er stond geen keeper bij mij in het doel dus scoorden ze van iets over de middenlijn. :7 2-0.

Gebeurt dat automatisch als je achter staat of kan je zelf kiezen of de keeper meekomt?

Gebeurd automatisch. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Das best wel irritant dat je daar niet zelf voor kunt kiezen. :{

in fifa 08 kon je idd kiezen als je keeper mee kon nu jammer genoeg niet! :(

heb nog tips voor voorzetten:

hoe r1 en viekantje in dan geeft een perfecte krulbal in de loop van de speler= 5/10 is doelpunt! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...