Visser23 Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 in fifa 08 kon je idd kiezen als je keeper mee kon nu jammer genoeg niet! heb nog tips voor voorzetten: hoe r1 en viekantje in dan geeft een perfecte krulbal in de loop van de speler= 5/10 is doelpunt! Er zijn vele tips voor voorzetten, maar het hangt er maar vanaf hoe je speel loopt. Deze zal ik zometeen eens gaan proberen. Daarnaast is er ook nog iets leuks voor een voorzet uit een vrije trap van de flank. Ik heb hem altijd voor met rondje, schieten dus. Zo geeft hij hem strak en kan je hem beter inkoppen. Anders is de keeper er vaak erg snel bij. Als je hem te zacht doet valt de bal voor de voeten van je speler en kan je hem alsnog intikken. Dit werkt beter dan met vierkantje. Let op: Wel alleen gebruiken bij een vrije trap. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 (bewerkt) @Djmaddox: Als je de knop ingedrukt houdt voor te sprinten en voor truckjes uitevoeren dan gaat je speler gecontroleerd dribbelen zo kan je redelijk makelijk spelers omzeilen. Maar wat is de truckjesuitvoerknop dan? EDIT: Het valt me ook op dat de teams uit nederland veel meer trucjes doen dan de teams uit bijvoorbeeld engeland. Bewerkt: 20 oktober 2009 door Djmaddox Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 mischien een grapje van de makers, Omdat de eredivisie eigenlijk bekend staat als een competitie waar veel overgepasst word Reageren
Dago58x Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Kan iemand mij ergens mee helpen? Ik wil mijn video's uploaden naar easportsfootball.co.uk, maar als ik me registreer komt er als volgt: Hij wil mijn EA-Sports naam niet accepteren genaamd Dagoo58. Ik heb hem nergens gebruikt voor die site en hij wilt niet lukken. Heeft iemand hier enig begrip voor of weet iemand hoe ik dit probleem kan fixen. Alvast bedankt. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 @Djmaddox: Als je de knop ingedrukt houdt voor te sprinten en voor truckjes uitevoeren dan gaat je speler gecontroleerd dribbelen zo kan je redelijk makelijk spelers omzeilen. Maar wat is de truckjesuitvoerknop dan? EDIT: Het valt me ook op dat de teams uit nederland veel meer trucjes doen dan de teams uit bijvoorbeeld engeland. Dat is het juist ik speel de PC versie niet dus probeer ik het zo goed mogelijk uitteleggen. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 @Djmaddox: Als je de knop ingedrukt houdt voor te sprinten en voor truckjes uitevoeren dan gaat je speler gecontroleerd dribbelen zo kan je redelijk makelijk spelers omzeilen. Maar wat is de truckjesuitvoerknop dan? EDIT: Het valt me ook op dat de teams uit nederland veel meer trucjes doen dan de teams uit bijvoorbeeld engeland. Dat is het juist ik speel de PC versie niet dus probeer ik het zo goed mogelijk uitteleggen. Maar is er dan geen trucjesuitvoerknop? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 @Djmaddox: Als je de knop ingedrukt houdt voor te sprinten en voor truckjes uitevoeren dan gaat je speler gecontroleerd dribbelen zo kan je redelijk makelijk spelers omzeilen. Maar wat is de truckjesuitvoerknop dan? EDIT: Het valt me ook op dat de teams uit nederland veel meer trucjes doen dan de teams uit bijvoorbeeld engeland. Dat is het juist ik speel de PC versie niet dus probeer ik het zo goed mogelijk uitteleggen. Maar is er dan geen trucjesuitvoerknop? Jawel maar op Playstation 3 is dat L2 maar voor PC weet ik dan niet. Het is de knop die je moet indrukken en dan kan jemet de pijltjes (ofzoiets) truckjes uitvoeren. Schijnbewegingen, en dan gewoon truckjes. Reageren
Visser23 Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Pff, dit gaat echt nergens over. Ik heb EA-Sports weer even een mail gestuurd: Fifa 10 heb ik al een tijdje en ik speel hem erg vaak. Echter ben ik nu een hele irritante bug tegen gekomen. Ik ben Hereford in de Manager mode en zit nu eindelijk in de hoogste divisie van Engeland. Vorig siezoen stond ik zo'n ¤13.000.000 in de plus. Nadat ik gepromoveerd ben sta ik erg veel in de min. Het bedrag is nu: -¤2.147.483.640. Dit is wel erg veel en ik kan nu dus helemaal niks meer. Ik kan nu wel gewoon stoppen met de carrière, want zo is er niks aan. Ik heb hier ook al van meerdere mensen over gehoord. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2009 Ik heb nog geen antwoord. Hoe kan ik spelen met teamgenoot tegen andere? VB: Team A heeft 2 spelers en team B 5 spelers en je kunt kiezen tussen ELKE of positie. Zoals bij SAP bij fifa 09. Ik heb al lang opgezocht maar vind niks. Reageren
needhack Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2009 Ik heb nog geen antwoord. Hoe kan ik spelen met teamgenoot tegen andere? VB: Team A heeft 2 spelers en team B 5 spelers en je kunt kiezen tussen ELKE of positie. Zoals bij SAP bij fifa 09. Ik heb al lang opgezocht maar vind niks. dit spel is kut. voor zover ik weet kan je geen land tegen land spelen (als dit wel kan zeg me aub hoe ) en er is geen servie in!!!! Reageren
zezima0014 Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2009 Ik heb nog geen antwoord. Hoe kan ik spelen met teamgenoot tegen andere? VB: Team A heeft 2 spelers en team B 5 spelers en je kunt kiezen tussen ELKE of positie. Zoals bij SAP bij fifa 09. Ik heb al lang opgezocht maar vind niks. dit spel is kut. voor zover ik weet kan je geen land tegen land spelen (als dit wel kan zeg me aub hoe ) en er is geen servie in!!!! Lol dat kan je zeker en vast!!! Je moet gewoon naar de internationale competitie gaan als je quick match wil doen Reageren
lexus123 Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 Ik zit ergens vast in FIFA 10. Het gaat hier om de Manager Mode met Barcelona. Als ik klik op ''Speel volgende wedstrijd'' geeft het spel een foutmelding en zegt het dat ik naar ''Team Management'' moet gaan. Ik blij daar naartoe maar ik snap echt totaal niet wat het probleem is. De vorige keer dat ik dit had was het omdat een geblesseerde speler als wisselspeler stond maar die moest als reserve staan. Maar nu snap ik er echt de ballen ( ) van. Dit selectie spelers: En dit zijn mijn wisselspelers: Ik heb ook al een keer geprobeerd alle gelekaart-mannetjes te verwisselen met ''normale'' mannetjes, maar maar dat hielp ook niks. De vraag is dus: Wat moet ik in godsnaam doen? >>> Door Visser23: Nogmaals plaatjes in spoiler gezet Staat wat beter.<<< Reageren
Visser23 Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 Het is waarschijnlijk een wedstrijd voor de beker. Als je een speler hebt gescout of gekocht midden in het seizoen (bijv winterstop) mag deze nog niet meedoen aan de beker wedstrijden. Stel ze eens op als wisselspeler, aangezien reserve niet meer kan zie ik. Zorg daarnaast voor mee spelers Reageren
lexus123 Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 Het is waarschijnlijk een wedstrijd voor de beker. Als je een speler hebt gescout of gekocht midden in het seizoen (bijv winterstop) mag deze nog niet meedoen aan de beker wedstrijden. Stel ze eens op als wisselspeler, aangezien reserve niet meer kan zie ik. Zorg daarnaast voor mee spelers Ja het is voor een Int. Beker. Maar ik heb nog maar 1 vent gescout en die staat al standaard op wisselspeler ingesteld . Bij de vorige Beker wedstrijden stond deze daar ook al op ingesteld en toen gaf het spel geen foutmelding. Reageren
Visser23 Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 Wie is die RCV dan, als ik vragen mag? Zet die eens op wissel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.