Jump to content

Masturbatie & Seks

Rukken  

325 leden hebben gestemd

1. 1. Gerukt?

• Ja
      262
    • Nee
      46
  2. 2. Glijmiddel?

• Ja
      18
    • Nee
      246
    • Niet gerukt
      44

Recommended Posts

• Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

189

• wesley123

88

• moechy

82

• CrackerzElite

65

Geplaatst: (bewerkt)

Laatste keer dat ik gemasturbeerd heb was vorige week donderdag. Het begint nu wel moeilijk te worden om het niet te doen :puh:.

Wat is daar het praktisch nut van dan?

Bewerkt: door BoerBanaan
Geplaatst:

Laatste keer dat ik gemasturbeerd heb was vorige week donderdag. Het begint nu wel moeilijk te worden om het niet te doen :puh:.

Ik krijg er meer energie van. Maar dit schijnt per persoon te verschillen. Het is ook gewoon een goeie test voor je wilskracht.

Geplaatst:

Ik krijg er meer energie van. Maar dit schijnt per persoon te verschillen. Het is ook gewoon een goeie test voor je wilskracht.

Ja die mis ik ook nog :clown:

Geplaatst:

Laatste keer dat ik gemasturbeerd heb was vorige week donderdag. Het begint nu wel moeilijk te worden om het niet te doen puh2.gif.

Ik word er juist heel erg moe van :7:duh:

Geplaatst:

Ik word er juist heel erg moe van :7:duh:

We hadden het over lang niet rukken. :7

Geplaatst:

Normaal gesproken masturbeer ik dagelijks of om de dag. Maar soms ben ik met mijn hoofd bij andere dingen en dan doe ik het een tijdje niet. Of ik heb gewoon geen zin.

Geplaatst:

Ahh jammer ik dacht dat we wel een meeting konden houden waar we lekker kunne rukke :dans:

MVG. Cheers. :bier:

Geplaatst:

Ahh jammer ik dacht dat we wel een meeting konden houden waar we lekker kunne rukke :dans:

MVG. Cheers. :bier:

PB gtadean eens want wellicht heeft hij wel zin daarin ( lang verhaal ) :puh: .

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik voel me beledigd en ik vind dat mijn privacy geschonden is. Mijn advocaat gat dit te horen krijgen Dave, IK MEEN HET

Geplaatst:

Ach zuig elkaar eens af en dan is het ook weer opgelost..

Als ik er maar geld voor krijg :bier:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...