Jump to content

Masturbatie & Seks


ThunderDuck

Rukken  

325 leden hebben gestemd

  1. 1. Gerukt?

    • Ja
      262
    • Nee
      46
  2. 2. Glijmiddel?

    • Ja
      18
    • Nee
      246
    • Niet gerukt
      44


Recommended Posts

FUCK

Kan het niet anders zeggen. Er zit echt wit/geel vastgekoekte viezigheid aan het begin van m'n voorhuid. HELP

Dat komt omdat je je penis te lang niet gewassen hebt, jij smeerlap. Gauw proberen eraf te halen want als 't straks écht vast zit moet je naar de dokter.. Ik spreek overigens niet uit ervaring, wat babypoeder/talkpoeder wil ook wel eens helpen. Seks schijnt ook een goede remedie te zijn alleen dat komt er vaak niet van met zo'n aanbakken lul..

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    189

  • wesley123

    88

  • moechy

    82

  • CrackerzElite

    65

Wassen is niet zo moeilijk hoor viccard. Ik neem aan dat je een douche kent?

Zo ja : Je staat onder de douche, Je doet je voorhuid over je eikel helemaal naar achter. En wast em met gewoon water. Niet zo moeilijk, zie je? :tu:

Zo nee: Dan raadt ik je aan om datzelfde van hierboven in de regen te doen.

Weet je zelfs niet wat dat is? Dan vrees ik dat je in het verkeerde tijdperk zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het ook maar dan helemaal onderaan mijn eikel, het doet geen pijn en ik heb er geen last van dus het blijft maar mooi zitten. :sigaar:

Bah? En je weet dat je hierdoor infecties kan oplopen? Ik zeg niks en het is je eigen keuze maar gast. Maak het schoon? Het kan erg stinken en meisjes kunnen daar op afknappen? Ik persoonlijk zou het wassen, own choice.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het ook maar dan helemaal onderaan mijn eikel, het doet geen pijn en ik heb er geen last van dus het blijft maar mooi zitten. :sigaar:

Bah? En je weet dat je hierdoor infecties kan oplopen? Ik zeg niks en het is je eigen keuze maar gast. Maak het schoon? Het kan erg stinken en meisjes kunnen daar op afknappen? Ik persoonlijk zou het wassen, own choice.

Tuurlijk was ik het wel, maar ik heb dus een stukje voorhuid aan mijn eikel vastzitten dáár zit ik niet echt mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het ook maar dan helemaal onderaan mijn eikel, het doet geen pijn en ik heb er geen last van dus het blijft maar mooi zitten. :sigaar:

Bah? En je weet dat je hierdoor infecties kan oplopen? Ik zeg niks en het is je eigen keuze maar gast. Maak het schoon? Het kan erg stinken en meisjes kunnen daar op afknappen? Ik persoonlijk zou het wassen, own choice.

Tuurlijk was ik het wel, maar ik heb dus een stukje voorhuid aan mijn eikel vastzitten dáár zit ik niet echt mee.

Owh, sorry. Misunderstanding.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het ook maar dan helemaal onderaan mijn eikel, het doet geen pijn en ik heb er geen last van dus het blijft maar mooi zitten. :sigaar:

Straks word bij jou onderaan je eikel nog een opslagplaatst voor etensresten. :7

Maak um anders schoon met silecone kit, dat helpt zeker weten!

Link to comment
Delen op andere websites

Over Tante Nandro gesproken: die heeft het wel gehad met het niveau in dit topic. Ze vindt het prima dat er over onderwerpen als masturbatie en seks wordt gebabbeld, maar denkt dat dat ook wel op een andere manier kan, een íets volwassener manier. Volgens haar probeert iedereen hier maar een beetje grappig te zijn, zonder dat er serieus over het topic-onderwerp wordt gesproken.

En eigenlijk kan ik me wel vinden in Tante Nandro's mening. Bij deze gaat het topic dan ook op slot :slotje: Ook ik vind het prima dat jullie het over masturbatie en seks willen hebben en dat mag ook zeker. Maar na waarschuwingen van een Moderator toch weer het niveau ver laten afglijden, dat is erg jammer.

Wat mij betreft mag er een nieuw topic over dit onderwerp komen, in Opinie. De persoon die er vertrouwen in heeft dat een nieuw topic wel gaat werken mag 'm openen. Mocht dat topic er komen, verwacht ik dan ook dat er op een normale manier gekletst wordt over masturbatie en seks.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...