Jump to content

Masturbatie & Seks


ThunderDuck

Rukken  

325 leden hebben gestemd

  1. 1. Gerukt?

    • Ja
      262
    • Nee
      46
  2. 2. Glijmiddel?

    • Ja
      18
    • Nee
      246
    • Niet gerukt
      44


Recommended Posts

  • Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    189

  • wesley123

    88

  • moechy

    82

  • CrackerzElite

    65

Ik houd van de hotdog! 0_0

EN IK VAN PIZZA

Zou je een toelichting kunnen geven op het standje ''pizza'' :? ?

Dit werkt alleen als je dik bent. Je zorgt ervoor dat je partner op het bed ligt en springt dan op hem/haar. Dit zorgt ervoor dat je partner zo plat is als een pizza.

Dit standje zorgt voor enorm verdriet in de post-coïtale fase aangezien je je partner dan wel kan inleveren bij een recyclepunt, maar bij een slecht huwelijk is het een perfecte uitweg.

Weet je dit zeker? Dat valt toch niet onder seks? Bovendien; je moet wel erg dik zijn om iemand zo plat als een pizza te krijgen (zo'n 5 cm dik). Lijkt me niet dat je zo'n gewicht haalt. Laten we daar even niet naar kijken, als je 't wel haalt lijkt het me niet dat je nog op je benen kan staan, laten we ook dat buiten beschouwing laten. Hoe wil je met zo'n gewicht nog kunnen springen :? !? Bovendien moet je ook nog eens flink hoog springen om met een beetje kracht neer te komen.. Ik heb hier zo mijn betwijfels over..

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, als je naast een garage een trampoline legt met daarnaast een redelijk zwak dun poppetje (met voorkeur iemand met annorexia ofzo, anders spluttert al het eten eruit), en een dik mens de garage afrolt de trampoline op, kan je, met een beetje geluk, dat dik mens op dat kleine mens laten stuiteren. Volgens mij is hij/zij dan wel plat genoeg.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik houd van de hotdog! 0_0

EN IK VAN PIZZA

Zou je een toelichting kunnen geven op het standje ''pizza'' :? ?

Dit werkt alleen als je dik bent. Je zorgt ervoor dat je partner op het bed ligt en springt dan op hem/haar. Dit zorgt ervoor dat je partner zo plat is als een pizza.

Dit standje zorgt voor enorm verdriet in de post-coïtale fase aangezien je je partner dan wel kan inleveren bij een recyclepunt, maar bij een slecht huwelijk is het een perfecte uitweg.

Dat valt toch niet onder seks? Bovendien; je moet wel erg dik zijn om iemand zo plat als een pizza te krijgen (zo'n 5 cm dik). Ik heb hier zo mijn betwijfels over..

Het valt wel onder seks, want na dat je je partner heb geplet, begin je te... Ik betwijfel of je hier je betwijfels over hebt, want betwijfels is geen woord. Je hoeft trouwens niet zo dik te zijn: Neem gewoon iemand met zwakke botten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een 6pack! Heheh, snappen jullie hem? Heheh, ''6pack''? Een 6pack bier? En een 6pack vlees! (SmallAwesomeSmiley.png) HAHAHA! :schater::schater::tu:

Ontopic: Ik krijg geen beeldmateriaal als ik zoek op ''pizza sex'', tenminste, niets dat voldoet aan jullie beschrijvingen..

Link to comment
Delen op andere websites

Pizza sex houd volgens mij gewoon in dat bepaalde personen het lekker vinden om sex te hebben met extreem dikke mensen. Hierover was ooit een documentaire op TV. Zo waren er bepaalde mannen die het extreem opwindend vonden als een heel dikke vrouw op hen ging liggen en de man dus letterlijk plette. Dit is een bepaalde vorm van fetisjisme.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Iemand vind zichzelf echt een grote held in dit topic.

naamloosql.png

8)

Dat is alleen om aan te geven dat het niet DJMaddox is of DjMaddox of een andere vervorming daarop die niet klopt.

Je bent dus niet alleen de grote held in dit topic, maar ook nog eens Djmaddox en NIET DJMaddox, DjMaddox, djMaddox, DjmaDDox, DeejayMaddox, of DJMADDOx.

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand vind zichzelf echt een grote held in dit topic.

naamloosql.png

8)

Dat is alleen om aan te geven dat het niet DJMaddox is of DjMaddox of een andere vervorming daarop die niet klopt.

Je bent dus niet alleen de grote held in dit topic, maar ook nog eens Djmaddox en NIET DJMaddox, DjMaddox, djMaddox, DjmaDDox, DeejayMaddox, of DJMADDOx.

Wat dacht je van zo'n sneaky streepje? Go ''Dj-maddox'', GO, GO! Wie van jullie is er eigenlijk nog maagd?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...