Jump to content

Masturbatie & Seks


ThunderDuck

Rukken  

325 leden hebben gestemd

  1. 1. Gerukt?

    • Ja
      262
    • Nee
      46
  2. 2. Glijmiddel?

    • Ja
      18
    • Nee
      246
    • Niet gerukt
      44


Recommended Posts

Je orgasmes schijnen trouwens ook heftiger te zijn als je geen adem meer kan halen. Zo zijn er wel wat bekende mensjes dood gegaan terwijl ze aan de galg hingen met hun broek aan hun enkels en hun hand bij hun fapper. Komt je vrouw net thuis, sta hang je daar een beetje dood te wezen met je broek bij je enkels, zal vast zeer fris zijn :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    189

  • wesley123

    88

  • moechy

    82

  • CrackerzElite

    65

Je orgasmes schijnen trouwens ook heftiger te zijn als je geen adem meer kan halen. Zo zijn er wel wat bekende mensjes dood gegaan terwijl ze aan de galg hingen met hun broek aan hun enkels en hun hand bij hun fapper. Komt je vrouw net thuis, sta hang je daar een beetje dood te wezen met je broek bij je enkels, zal vast zeer fris zijn :7

Dat weet ik, het heet wurgseks als ik me niet vergis.. Na wat googlen op Kristian Digby kwam ik er zelfs achter dat er een wikipage van bestond :-( . http://nl.wikipedia.org/wiki/Wurgseks

Link to comment
Delen op andere websites

Je orgasmes schijnen trouwens ook heftiger te zijn als je geen adem meer kan halen. Zo zijn er wel wat bekende mensjes dood gegaan terwijl ze aan de galg hingen met hun broek aan hun enkels en hun hand bij hun fapper. Komt je vrouw net thuis, sta hang je daar een beetje dood te wezen met je broek bij je enkels, zal vast zeer fris zijn :7

Dat weet ik, het heet wurgseks als ik me niet vergis.. Na wat googlen op Kristian Digby kwam ik er zelfs achter dat er een wikipage van bestond :-( . http://nl.wikipedia.org/wiki/Wurgseks

Jaja...

Bewerkt: door Cheers.
Link to comment
Delen op andere websites

Je orgasmes schijnen trouwens ook heftiger te zijn als je geen adem meer kan halen. Zo zijn er wel wat bekende mensjes dood gegaan terwijl ze aan de galg hingen met hun broek aan hun enkels en hun hand bij hun fapper. Komt je vrouw net thuis, sta hang je daar een beetje dood te wezen met je broek bij je enkels, zal vast zeer fris zijn :7

Dat weet ik, het heet wurgseks als ik me niet vergis.. Na wat googlen op Kristian Digby kwam ik er zelfs achter dat er een wikipage van bestond :-( . http://nl.wikipedia.org/wiki/Wurgseks

Jaja...

Jij hebt je recht van spreken verspeeld met je post in het Feestdagen '10-topic.

Link to comment
Delen op andere websites

Je orgasmes schijnen trouwens ook heftiger te zijn als je geen adem meer kan halen. Zo zijn er wel wat bekende mensjes dood gegaan terwijl ze aan de galg hingen met hun broek aan hun enkels en hun hand bij hun fapper. Komt je vrouw net thuis, sta hang je daar een beetje dood te wezen met je broek bij je enkels, zal vast zeer fris zijn :7

Dat weet ik, het heet wurgseks als ik me niet vergis.. Na wat googlen op Kristian Digby kwam ik er zelfs achter dat er een wikipage van bestond :-( . http://nl.wikipedia.org/wiki/Wurgseks

Jaja...

Jij hebt je recht van spreken verspeeld met je post in het Feestdagen '10-topic.

Moet ik me nu anders voelen, ik ben zo als ik ben.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat weet ik, het heet wurgseks als ik me niet vergis.. Na wat googlen op Kristian Digby kwam ik er zelfs achter dat er een wikipage van bestond :-( . http://nl.wikipedia.org/wiki/Wurgseks

'De persoon bereidt een strop voor en gaat naakt op een krukje staan. Hij doet de strop om zijn nek, en begint te masturberen terwijl hij soms prikkelende lectuur bekijkt. Als de opwinding stijgt laat hij zich zakken waardoor de strop zich om de nek sluit. Wanneer het orgasme voorbij is, kan men weer op het krukje stappen.'

Wat een sukkels die dat doen, wat als je je krukje wegschopt :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat weet ik, het heet wurgseks als ik me niet vergis.. Na wat googlen op Kristian Digby kwam ik er zelfs achter dat er een wikipage van bestond :-( . http://nl.wikipedia.org/wiki/Wurgseks

'De persoon bereidt een strop voor en gaat naakt op een krukje staan. Hij doet de strop om zijn nek, en begint te masturberen terwijl hij soms prikkelende lectuur bekijkt. Als de opwinding stijgt laat hij zich zakken waardoor de strop zich om de nek sluit. Wanneer het orgasme voorbij is, kan men weer op het krukje stappen.'

Wat een sukkels die dat doen, wat als je je krukje wegschopt :clown:

Jij hebt duidelijk geen ervaring, degene die die wikipage schreef ook niet.. Slimmeriken (of in ieder geval mensen die gewoon niet dom zijn) maken de strop wat langer zodat ze niet op een krukje hoeven te staan, dan is de kans op overleven vele malen groter :) .

Grappig dat djmaddox op pagina 1 zegt dat ie het prive houd en nu hier leuk meepost ^^

Oplettend ben jij :puh:

altijd ;):puh:

Nou en hóe! Hij is oplettender dan je lief is!

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Jij hebt duidelijk geen ervaring, degene die die wikipage schreef ook niet.. Slimmeriken (of in ieder geval mensen die gewoon niet dom zijn) maken de strop wat langer zodat ze niet op een krukje hoeven te staan, dan is de kans op overleven vele malen groter :) .

Gelukkig niet :clown:

Maar blijkbaar zijn er veel die net zo ver denken als ik, want er zijn blijkbaar al genoeg mensen eraan overleden.

Niet iedereen denkt er zo ver over als jij dat doet :clown:

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Maar volgens mij is je orgasme dan minder heftig. Want dan moet je nadenken over, oké, hoe lang kan ik nog fappen tot ik weer adem moet happen, oké, ik moet m'n benen opgetild houden, oh ja, ik moet ook nog m'n arm bewegen, want anders gebeurt er niks. En kom op, wij kunnen toch niet multitasken, we zijn toch geen vrouwen :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat we nu wel een beetje meer ontopic moeten gaan, en dan bedoel ik niet praten over levensbedreigende bevredigingstechnieken of seks met reeds dode wezens. :engel:

Men is de hele tijd al ontopic want het gaat over wurgseks en seks met doden. Het topic heet nou eenmaal "Masturbatie en seks".

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat we nu wel een beetje meer ontopic moeten gaan, en dan bedoel ik niet praten over levensbedreigende bevredigingstechnieken of seks met reeds dode wezens. :engel:

Men is de hele tijd al ontopic want het gaat over wurgseks en seks met doden. Het topic heet nou eenmaal "Masturbatie en seks".

(...) en dan bedoel ik niet praten over levensbedreigende bevredigingstechnieken of seks met reeds dode wezens.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...