Jump to content

Masturbatie & Seks

ThunderDuck

Rukken  

325 leden hebben gestemd

1. 1. Gerukt?

• Ja
      262
    • Nee
      46
  2. 2. Glijmiddel?

• Ja
      18
    • Nee
      246
    • Niet gerukt
      44

Recommended Posts

• Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

189

• wesley123

88

• moechy

82

• CrackerzElite

65

Buh, ik kan me beter laten besnijden..

Dat lisje waar je voorhuid mee vasthangt is weer is ingescheurd dit weekend toen ik seks had. Het bloeide echt hard xD en pijn dat het deed, man toch. :7

Delen op andere websites

Dat lisje waar je voorhuid mee vasthangt is weer is ingescheurd dit weekend toen ik seks had. Het bloeide echt hard xD en pijn dat het deed, man toch. :7

Gast da's echt niet gezond :clown:. Mijne is gelukkig niet gescheurd dit weekend :puh:.

Delen op andere websites

Mijn god, wat klinkt dat FOCKING pijnlijk :7 :7 :7 :7 :7

Hoe reargeerde ...Een net woord...De ander? :D

Bewerkt: door viccard
Delen op andere websites

Je bedoelt je toompje? Die zou ik echt niet willen missen :cry: ...

Delen op andere websites

Ghehe dat kan je zo laten doen hoor :)

Ik hoefr me daar geen zorge over te maken ik bn al besneden sinds me geboorte :puh:

Delen op andere websites

Ze schrok natuurlijk xD.

Heb het al eens gehad alleen deze keer was het erger. Niet volledig doorgescheurd maar zo beetje ingescheurd en het deed echt pijn xD.

Ik wens het in ieder geval niemand toe.

Delen op andere websites

Sperma is goed voor de huid:

De eiwitten in sperma hebben een versterkend effect op de huid. Als het verdampt blijven er proteïnen achter die helpen om rimpels te verminderen. Aardig om te weten, maar wie loopt er de hele dag rond met een lading sperma in zijn of haar gezicht?

mask.jpg

Welke smeerlap dat heeft uitgezocht... :7

whaha, ja idd dat vroeg ik me ook af :D

Delen op andere websites

Ze schrok natuurlijk xD.

Heb het al eens gehad alleen deze keer was het erger. Niet volledig doorgescheurd maar zo beetje ingescheurd en het deed echt pijn xD.

Ik hoop dat alleen jij het bent en dat het bij de meeste ookgewoon nooit gebeurd? :-(

Zou zoiets echt nooit mee willen maken :7 .

Delen op andere websites

Ze schrok natuurlijk xD.

Ik hoop dat alleen jij het bent en dat het bij de meeste ookgewoon nooit gebeurd? :-(

Ok 1ste keer was van anale seks zonder glijmiddel dus dat was beetje eigen fout :puh:.

Maar 2de keer was dus gewoon bij vaginale seks en man het bloeide echt hard. Het bloeide zo hard dat men vriendin d8 dat ze haar regels/maandstonden al had xD.

Delen op andere websites

Ze schrok natuurlijk xD.

Ok 1ste keer was van anale seks zonder glijmiddel dus dat was beetje eigen fout :puh:.

Maar 2de keer was dus gewoon bij vaginale seks en man het bloeide echt hard. Het bloeide zo hard dat men vriendin d8 dat ze haar regels/maandstonden al had xD.

Oh god wat klinkt dat vervelend om te hebben XD .

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...