Jump to content

Masturbatie & Seks

ThunderDuck

Rukken  

325 leden hebben gestemd

1. 1. Gerukt?

• Ja
      262
    • Nee
      46
  2. 2. Glijmiddel?

• Ja
      18
    • Nee
      246
    • Niet gerukt
      44

Recommended Posts

Ze schrok natuurlijk xD.

Heb het al eens gehad alleen deze keer was het erger. Niet volledig doorgescheurd maar zo beetje ingescheurd en het deed echt pijn xD.

Ik wens het in ieder geval niemand toe.

Ik hoop dat alleen jij het bent en dat het bij de meeste ookgewoon nooit gebeurd? :-(

Zou zoiets echt nooit mee willen maken :7 .

Ok 1ste keer was van anale seks zonder glijmiddel dus dat was beetje eigen fout :puh:.

Maar 2de keer was dus gewoon bij vaginale seks en man het bloeide echt hard. Het bloeide zo hard dat men vriendin d8 dat ze haar regels/maandstonden al had xD.

Oh god wat klinkt dat vervelend om te hebben XD .

Heb er nu eigenlijk geen last meer van. Je ziet nu wel 2witte littekentjes op dat "toompje" staan. Vind men vriendin natuurlijk weer fascinerend :7.

Delen op andere websites

• Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

189

• wesley123

88

• moechy

82

• CrackerzElite

65

Ze schrok natuurlijk xD.

Heb het al eens gehad alleen deze keer was het erger. Niet volledig doorgescheurd maar zo beetje ingescheurd en het deed echt pijn xD.

Ik wens het in ieder geval niemand toe.

Ik hoop dat alleen jij het bent en dat het bij de meeste ookgewoon nooit gebeurd? :-(

Zou zoiets echt nooit mee willen maken :7 .

Ok 1ste keer was van anale seks zonder glijmiddel dus dat was beetje eigen fout :puh:.

Maar 2de keer was dus gewoon bij vaginale seks en man het bloeide echt hard. Het bloeide zo hard dat men vriendin d8 dat ze haar regels/maandstonden al had xD.

Oh god wat klinkt dat vervelend om te hebben XD .

Heb er nu eigenlijk geen last meer van. Je ziet nu wel 2witte littekentjes op dat "toompje" staan. Vind men vriendin natuurlijk weer fascinerend :7.

Ik heb ook een litteken op mijn penis, maar ik ga niet vertellen hoe dat daar gekomen is

:-(

:$

.

Delen op andere websites

Ik wil niemand beledigen maar wat is het praktisch nut van besnijden? (Dit ongelukkige verhaalte tellen we dan even niet mee :puh: )

ik ben ook besneden

het nut ervan is dat het schoner blijft.

Verder weet ik het niet.

Delen op andere websites

Ik vind sowieso dat je moet wachten voor besnijdenis totdat de persoon oud genoeg is om daar zelf een keuze over te maken.

Ik zou behoorlijk pissed zijn als ze in me lul hebben lopen snijden zonder dat ik daar de keuze in heb.

Delen op andere websites

Ik vind sowieso dat je moet wachten voor besnijdenis totdat de persoon oud genoeg is om daar zelf een keuze over te maken.

Ik zou behoorlijk pissed zijn als ze in me lul hebben lopen snijden zonder dat ik daar de keuze in heb.

Ik snap dat je het kut vind maar ik ben ook besneden op mijn 7e om mediche redenen. Ik mis nu niks en ik merk ook geenverschil...

.. Want tja wie rukt er nou voor z'n 7e

Delen op andere websites

is dat dan niet normaal? :$

Dat is héél normaal! Bovendien is het hygiënischer en ben je na het besnijden niet in strijd met Allah's woord. Daarbij komt ook nog eens dat veel vrouwen/meisjes het mooier/fijner/ofzo vinden, iig, over het algemeen prefereren vrouwen/meisjes een besneden penis.

Wat wil je hiermee zeggen?

Bewerkt: door Dotz
Delen op andere websites

Dat is héél normaal! Bovendien is het hygiënischer en ben je na het besnijden niet in strijd met Allah's woord. Daarbij komt ook nog eens dat veel vrouwen/meisjes het mooier/fijner/ofzo vinden, iig, over het algemeen prefereren vrouwen/meisjes een besneden penis.

Vriend volgensmij, weet jij helemaal niks ervan af, niet alleen moslims moeten besneden worden, ook de joden en christenen( sommige groepen)

Delen op andere websites

Dus? DAt hij alleen iets over moslims zegt wilt niet zeggen dat hij het niet weet hoor. Hij zegt er alleen niks over

Vriend volgensmij, weet jij helemaal niks ervan af, niet alleen moslims moeten besneden worden, ook de joden en christenen( sommige groepen)

Dus? DAt hij alleen iets over moslims zegt wilt niet zeggen dat hij het niet weet hoor. Hij zegt er alleen niks over

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...