Jump to content

Masturbatie & Seks

ThunderDuck

Rukken  

325 leden hebben gestemd

1. 1. Gerukt?

• Ja
      262
    • Nee
      46
  2. 2. Glijmiddel?

• Ja
      18
    • Nee
      246
    • Niet gerukt
      44

Recommended Posts

Of gewoon eerst rukken en dan verkeren, studeren mag je overslaan, dat heeft geen enkele positieve kanten voor je lul

Studeren->Goede baan->Veel geld->Macht->Macht trekt vrouwen aan->Seks met die vrouwen.

Delen op andere websites

• Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

189

• wesley123

88

• moechy

82

• CrackerzElite

65

Of gewoon eerst rukken en dan verkeren, studeren mag je overslaan, dat heeft geen enkele positieve kanten voor je lul

Studeren->Goede baan->Veel geld->Macht->Macht trekt vrouwen aan->Seks met die vrouwen.

Ik vond de mijne toch beter.

Delen op andere websites

Heb ook eens gehad dat ik een toets maakte in de klas, en dat ik echt zo geil was als een beer, en normaal ligt ie dan altijd op mijn rechterbeen, maar deze keer lag ie net in het midden en ik had mijn rits niet dichtgedaan, wanneer ik zit zie je dat dan allemaal niet, maar toen ik opstond om het lokaal te verlaten, zag ik dat er een heet meisje naast mij zat, dus sta ik op van mijn stoel en ja, met mijn boner gericht naar haar, ik schaamde mij echt volkomen en swaffelde hem terug weer op mijn rechterbeen tegen de bank :$

Ik steek gewoon stiekem me hand voor 1 seconde in me broek of vraag aan een meisie of ze men jos wil goedlegge.

Moet kunnen heh, waarom laat je haar je niet gewoon direct baffen.

Achja. Soms ligt me twingo op de zijkant van mn been en wordt ie reus. Dan ligt ie daar op de zijkant. En beweegt min been naar boven :O

En dan plakt er soms nog iets aan ook.

Maandstonden?

nee appelsienesap.

ik stem voor een onderwerp: fappen in de douch!! Wat vinden jullie ervan?

Ik vind het lekkerder maar moeilijker voor aan het einde te komen :tu:

En nu ga ik studeren en slapen.

WANT: eerst studeren en dan verkeren (NOT)

Jawel toch. >>>Langer leren>> HOELANGER Wachten, hoe geiler. Hoe geiler, hoe meer sperma; hoe meer sperma, hoe meer zaadproductie.

Ziezo. We zijn er.

Ja, maar je kan dan nog sterven aan TVZON.

Te Veel Zaad, Oh Nee

Delen op andere websites

Heb ook eens gehad dat ik een toets maakte in de klas, en dat ik echt zo geil was als een beer, en normaal ligt ie dan altijd op mijn rechterbeen, maar deze keer lag ie net in het midden en ik had mijn rits niet dichtgedaan, wanneer ik zit zie je dat dan allemaal niet, maar toen ik opstond om het lokaal te verlaten, zag ik dat er een heet meisje naast mij zat, dus sta ik op van mijn stoel en ja, met mijn boner gericht naar haar, ik schaamde mij echt volkomen en swaffelde hem terug weer op mijn rechterbeen tegen de bank :$

Ik steek gewoon stiekem me hand voor 1 seconde in me broek of vraag aan een meisie of ze men jos wil goedlegge.

Achja. Soms ligt me twingo op de zijkant van mn been en wordt ie reus. Dan ligt ie daar op de zijkant. En beweegt min been naar boven :O

Maandstonden?

nee appelsienesap.

Jawel toch. >>>Langer leren>> HOELANGER Wachten, hoe geiler. Hoe geiler, hoe meer sperma; hoe meer sperma, hoe meer zaadproductie.

Ziezo. We zijn er.

Te Veel Zaad, Oh Nee

Lap. Het is gebeurd, ik heb een bbzl gekregen. :schater:

slaapwel iedereen

Delen op andere websites

Zondag heb ik afgesproken met een meisje bij haar thuis, ff kijken wat er in petto komt :$

Samen naar de kerk?

Nee gekkie, hij komt bij haar op bezoek om zijn stokbrood in haar sausje te dippen.

:duh:

Delen op andere websites

Maandstonden?

nee appelsienesap.

Ziezo. We zijn er.

Te Veel Zaad, Oh Nee

Lap. Het is gebeurd, ik heb een bbzl gekregen. :schater:

slaapwel iedereen

Met slaapwel bedoel je gewoon dat je gaat rukken.
Delen op andere websites

Ik vond de mijne toch beter.

WTF, ik had de jouwe nog niet eens gezien.

One plus one is one, two plus one is three, baby it's destiny?

Delen op andere websites

Raad eens. Bij mij 2x.

De 1ste keer was ik aan het rukken voor pron op de pc en plots komt mijn pa binnen en zegt datie moet eten, maar omdat ik zo geschrokken ben klik ik naast het kruisje en hij ziet al die stuff en fucking hard trillen man. Daarna vroeg hij subtiel aan tafel wat ik zoals doe achter de pc. :cab:

En de 2de keer zat ik te rukken en mijn broer komt binnen en ik zoals altijd snel wegklikken, maar ik zit daar wel met mijn broek naar beneden op dei stoel en met mijn t-shirt juist tot onder mijn reet, en dan komt iedereen binnen en speelden ze voor 20 minuten monopoly en toen gingen ze uiteindelijk weg. Wtf, ik had geluk. ;O

Delen op andere websites

Raad eens. Bij mij 2x.

De 1ste keer was ik aan het rukken voor pron op de pc en plots komt mijn pa binnen en zegt datie moet eten, maar omdat ik zo geschrokken ben klik ik naast het kruisje en hij ziet al die stuff en fucking hard trillen man. Daarna vroeg hij subtiel aan tafel wat ik zoals doe achter de pc. :cab:

En de 2de keer zat ik te rukken en mijn broer komt binnen en ik zoals altijd snel wegklikken, maar ik zit daar wel met mijn broek naar beneden op dei stoel en met mijn t-shirt juist tot onder mijn reet, en dan komt iedereen binnen en speelden ze voor 20 minuten monopoly en toen gingen ze uiteindelijk weg. Wtf, ik had geluk. ;O

Had ik bij mn ex, we waren bezig enzo. Komen die ouders boven ik helemaal een rood gezicht, ik schaamde me zo he:P

Delen op andere websites

Kloppen jullie ouders niet eens?

De mijne komen m'n kamer niet in als ik geen toestemming geef.

Jawel maar de ouders vn mn ex klopte niet.

Is toch geweldig om gepijpt worden door je vriendin, komen je (toekomstige) schoonouders binnen, zij schrikken, maak je het af met je hand en spuit je d'r gezicht onder Leren ze meteen te kloppen.

Delen op andere websites

Kloppen jullie ouders niet eens?

De mijne komen m'n kamer niet in als ik geen toestemming geef.

Jawel maar de ouders vn mn ex klopte niet.

Is toch geweldig om gepijpt worden door je vriendin, komen je (toekomstige) schoonouders binnen, zij schrikken, maak je het af met je hand en spuit je d'r gezicht onder Leren ze meteen te kloppen.

Hahaha, hoe weetje dat zij dat bij mij deed? :{

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...