Jump to content

Masturbatie & Seks

ThunderDuck

Rukken  

325 leden hebben gestemd

1. 1. Gerukt?

• Ja
      262
    • Nee
      46
  2. 2. Glijmiddel?

• Ja
      18
    • Nee
      246
    • Niet gerukt
      44

Recommended Posts

• Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

189

• wesley123

88

• moechy

82

• CrackerzElite

65

Wat ik tegenwoordig ook wel zie, die kinderen van 12-13 beginnen ookal met Sex enzo, ik kwam gister op msn. Zegt zon meisje van 13: Heej, Zullen we het een x doen?, Ik dacht zo van Heh ? :cab:

Delen op andere websites

Wat ik tegenwoordig ook wel zie, die kinderen van 12-13 beginnen ookal met Sex enzo, ik kwam gister op msn. Zegt zon meisje van 13: Heej, Zullen we het een x doen?, Ik dacht zo van Heh ? :cab:

Meneer is zelf 14, oftwel, je hebt geen recht van spreken. Kom er maar op terug als je 16 bent.

Delen op andere websites

Meneer is zelf 14, oftwel, je hebt geen recht van spreken. Kom er maar op terug als je 16 bent.

ehh kben 15 he sst :$

Delen op andere websites

Alsof dat zo oud is :puh:.

Delen op andere websites

Iemand die z'n leeftijd niet prijs wil geven wel dan?

Delen op andere websites

Iemand die z'n leeftijd niet prijs wil geven wel dan?

Ligt aan de daadwerkelijke leeftijd van diegene. 16 jaar in dit geval. En nee, die eerder genoemde 16 is niet omdat ik toevallig 16 ben.

Delen op andere websites

Ik merk inderdaad wel dat de leeftijd waarop masturbatie en seks een rol gaan spelen, steeds lager komt te liggen. Mijn broertje zat op zijn tiende al vrolijk te hengsten, terwijl ik op die leeftijd nog geen flauw benul had van seksualiteit. Hij is nu twaalf, maar heeft al menig vriendinnetje gehad. Serieus is het natuurlijk allemaal niet, maar het geeft wel aan dat het liefdesspel steeds jonger begint. Ik vraag me sterk af wanneer ik de eerste condoomverpakking onder zijn bed vind.

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...