Jump to content

Masturbatie & Seks

Rukken  

325 leden hebben gestemd

1. 1. Gerukt?

• Ja
      262
    • Nee
      46
  2. 2. Glijmiddel?

• Ja
      18
    • Nee
      246
    • Niet gerukt
      44

Recommended Posts

Geplaatst:

Hahaha, hoe weetje dat zij dat bij mij deed? :{

Ik ben je ex schoonvader. Of helderziend.

• Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

189

• wesley123

88

• moechy

82

• CrackerzElite

65

Geplaatst:

Hahaha, hoe weetje dat zij dat bij mij deed? :{

Ik ben je ex schoonvader. Of helderziend.

Als je mn ex schoonvader was, dan leek je net de excorsist

Geplaatst:

Als je mn ex schoonvader was, dan leek je net de excorsist

Dan maar de 2 optie :engel: .

Geplaatst:

Wat ik tegenwoordig ook wel zie, die kinderen van 12-13 beginnen ookal met Sex enzo, ik kwam gister op msn. Zegt zon meisje van 13: Heej, Zullen we het een x doen?, Ik dacht zo van Heh ? :cab:

Geplaatst:

Wat ik tegenwoordig ook wel zie, die kinderen van 12-13 beginnen ookal met Sex enzo, ik kwam gister op msn. Zegt zon meisje van 13: Heej, Zullen we het een x doen?, Ik dacht zo van Heh ? :cab:

Meneer is zelf 14, oftwel, je hebt geen recht van spreken. Kom er maar op terug als je 16 bent.

Geplaatst:

Meneer is zelf 14, oftwel, je hebt geen recht van spreken. Kom er maar op terug als je 16 bent.

ehh kben 15 he sst :$

Geplaatst:

En werd door zijn ex al gepijpt. En iets zegt me dat hij toen nog geen 14 was.

Geplaatst:

En werd door zijn ex al gepijpt. En iets zegt me dat hij toen nog geen 14 was.

Toen was ik 13 ofso

Geplaatst:

Alsof dat zo oud is :puh:.

Geplaatst:

Alsof dat zo oud is :puh:.

Niet echt oud, maar imo begin je rond die leeftijd door te krijgen wat seks echt is, naar stampwerk en onderspuiten.

Geplaatst:

Iemand die z'n leeftijd niet prijs wil geven wel dan?

Geplaatst:

Iemand die z'n leeftijd niet prijs wil geven wel dan?

Ligt aan de daadwerkelijke leeftijd van diegene. 16 jaar in dit geval. En nee, die eerder genoemde 16 is niet omdat ik toevallig 16 ben.

Geplaatst:

Ik merk inderdaad wel dat de leeftijd waarop masturbatie en seks een rol gaan spelen, steeds lager komt te liggen. Mijn broertje zat op zijn tiende al vrolijk te hengsten, terwijl ik op die leeftijd nog geen flauw benul had van seksualiteit. Hij is nu twaalf, maar heeft al menig vriendinnetje gehad. Serieus is het natuurlijk allemaal niet, maar het geeft wel aan dat het liefdesspel steeds jonger begint. Ik vraag me sterk af wanneer ik de eerste condoomverpakking onder zijn bed vind.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...