Jump to content

Masturbatie & Seks

ThunderDuck

Rukken  

325 leden hebben gestemd

1. 1. Gerukt?

• Ja
      262
    • Nee
      46
  2. 2. Glijmiddel?

• Ja
      18
    • Nee
      246
    • Niet gerukt
      44

Recommended Posts

• Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

189

• wesley123

88

• moechy

82

• CrackerzElite

65

De weg van mijn sperma is altijd hetzelfde, deurtje open, vriendelijk uitzwaaien en gelijk opvangen in zachte tissues voordat er iets ergs meer gebeurd. Dichter dan 30 cm heb ik het nooit bij me hoofd gehouden, omdat ik dat simpelweg niet wil.

Delen op andere websites

De weg van mijn sperma is altijd hetzelfde, deurtje open, vriendelijk uitzwaaien en gelijk opvangen in zachte tissues voordat er iets ergs meer gebeurd. Dichter dan 30 cm heb ik het nooit bij me hoofd gehouden, omdat ik dat simpelweg niet wil.

ik ook.

Delen op andere websites

ik ook.

behalve als je autofellatio kan. 0_0

Delen op andere websites

Wat een goede behandeling, ik behandel ze meestal slechter maar dat komt doordat ze ook belachelijk ver kunnen springen. :sigaar:

Hierboven: :7

Delen op andere websites

Fapsel, sperma, ruikt echt zo gadver slecht he. Heeft iemand ooit es sperma geproefd? Heb eens in een filmpje gezien dat een vrouw een man zat af te trekken en hij ging klaarkomen en de vrouw hield zijn 'potlood' wat richting zijn hoofd vast en hij kwam zo hard klaar dat het in zijn mond spoot en hij helemaal kotsen enzo en de vrouw had niets door en zij deed gewoon verder met haar werkje. :puh:

Je denkt toch niet dat wij mannen na het klaar komen meteen de sperma in de bek douwen :puh:?

Toch schijnt het zo te zijn dat meer dan 90% van de mannen zijn eigen sperma heeft geproefd vóór zijn 18e :puh: Dank je 'wist je dat' van Radio Veronica.

Bewerkt: door Dr.McShizzle
Delen op andere websites

Fapsel, sperma, ruikt echt zo gadver slecht he. Heeft iemand ooit es sperma geproefd? Heb eens in een filmpje gezien dat een vrouw een man zat af te trekken en hij ging klaarkomen en de vrouw hield zijn 'potlood' wat richting zijn hoofd vast en hij kwam zo hard klaar dat het in zijn mond spoot en hij helemaal kotsen enzo en de vrouw had niets door en zij deed gewoon verder met haar werkje. :puh:

Je denkt toch niet dat wij mannen na het klaar komen meteen de sperma in de bek douwen :puh:?

Toch schijnt het zo te zijn dat meer dan 90% van de mannen zijn eigen sperma heeft geproefd vóór zijn 18e :puh: Dank je 'wist je dat' van Radio Veronica.

Ik ga zeker weten bij die 10% horen :Y , ik heb er overigens wel aan geroken.. Maar dat was eigenlijk meer aan m'n vingers ruiken aangezien 't spul daar nog aanzat.

Delen op andere websites

Het "schijnt" dat sperma anders vol zit met goede proteïnen en stuff. Tevens "schijnt" het zo te zijn dat je de smaak enigsinds kan regelen. Bijvoorbeeld door veel annanas te eten zou je het spul zoeter kunnen maken. Dit heb ik ook maar van horen zeggen, maar misschien kan iemand uit die 90% zone het eens testen? :puh:

Delen op andere websites

Het "schijnt" dat sperma anders vol zit met goede proteïnen en stuff. Tevens "schijnt" het zo te zijn dat je de smaak enigsinds kan regelen. Bijvoorbeeld door veel annanas te eten zou je het spul zoeter kunnen maken. Dit heb ik ook maar van horen zeggen, maar misschien kan iemand uit die 90% zone het eens testen? :puh:

Dit is al zo een 10x in dit topic gezegd ofzo :7 .

Delen op andere websites

Het "schijnt" dat sperma anders vol zit met goede proteïnen en stuff. Tevens "schijnt" het zo te zijn dat je de smaak enigsinds kan regelen. Bijvoorbeeld door veel annanas te eten zou je het spul zoeter kunnen maken. Dit heb ik ook maar van horen zeggen, maar misschien kan iemand uit die 90% zone het eens testen? puh2.gif

Dat zeiden ze in dit topic. schater.gif

Delen op andere websites

Bier maakt het zuur, vlees maakt het zoet, je kan het ook nog zout maken, maar hoe was ik vergeten.

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...