Jump to content

Masturbatie & Seks

ThunderDuck

Rukken  

325 leden hebben gestemd

1. 1. Gerukt?

• Ja
      262
    • Nee
      46
  2. 2. Glijmiddel?

• Ja
      18
    • Nee
      246
    • Niet gerukt
      44

Recommended Posts

• Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

189

• wesley123

88

• moechy

82

• CrackerzElite

65

:engel: Uchum... 3 a 4 keer per dag hier.

kan je sperma opraken of ongezonder hierdoor worden? xD

Nee dat is nooit bewezen, je sperma raakt nooit op, omdat er per dag miljoenen (zaad) cellen worden aangemaakt. Het is wel bewezen dat je eerder een vrouw zwanger kan maken als je vaker masturbeert ;).

Delen op andere websites

Ik doe het nu gewoon op fantasie. :Y 1 keer per dag, als iedereen slaapt tenminste.

dus je weet nu hoe het moet?? :tu: goedzo nu heb je minder kans op prostaatkanker :Y

Bewerkt: door thegodfather91
Delen op andere websites

Ik doe het nu gewoon op fantasie. :Y 1 keer per dag, als iedereen slaapt tenminste.

dus je weet nu hoe het moet?? :tu: goedzo nu heb je minder kans op prostaatkanker :Y

Ja :D

Delen op andere websites

Als iedereen slaapt? ik doe het wanneer ik wil, maar ik let wel op wanneer ze beneden zijn en niet naar boven komen :puh:

same here,ik zet het geluit van mn tv uit en doe de kamer deur open zodat ik de trap hoor :7

Bewerkt: door thegodfather91
Delen op andere websites

Als iedereen slaapt? ik doe het wanneer ik wil, maar ik let wel op wanneer ze beneden zijn en niet naar boven komen :puh:

same here,ik zet het geluit van mn tv uit en doe de kamer deur open zodat ik de trap hoor :7

ik ook maar wat nou als je ma of pa heel snel boven is en jij hebt de deur nog niet dicht gedaan????

dan baal je :puh:

Delen op andere websites

ik ook maar wat nou als je ma of pa heel snel boven is en jij hebt de deur nog niet dicht gedaan????

dan baal je :puh:

Me vader zal niet zo heel snel komen gok ik, maar dat is een verhaal apart.

Maar me deur is vrijwel altijd gesloten, en ik hoor ze onder de deur opentrekken, dan sta ik al alert om te luisteren of ze naar de wc onder gaan of naar boven, meestal gaan ze naar de wc :puh:.

Delen op andere websites

Okee, Niek en ik hebben een wedstrijdje afgesproken wie het langste zonder rukken kan, ik zal mijn best doen en het zou meoilijk worden(ik kan niet vna mijn joystick afblijven)

Delen op andere websites

heb het al 2 dagen niet gedaan. gewoon omdat ik er niet de tijd en de zin voor heb, want je moet er weer extra tijd voor maken. en dat heb ik nu niet. nu ik toch bezig ben kan ik het net zo goed langer volhouden. 1 week ofz.

Bewerkt: door PowerPats
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...