Jump to content

Masturbatie & Seks

Rukken  

325 leden hebben gestemd

1. 1. Gerukt?

• Ja
      262
    • Nee
      46
  2. 2. Glijmiddel?

• Ja
      18
    • Nee
      246
    • Niet gerukt
      44

Recommended Posts

Geplaatst:
Als iedereen slaapt? ik doe het wanneer ik wil, maar ik let wel op wanneer ze beneden zijn en niet naar boven komen :puh:

same here,ik zet het geluit van mn tv uit en doe de kamer deur open zodat ik de trap hoor :7

ik ook maar wat nou als je ma of pa heel snel boven is en jij hebt de deur nog niet dicht gedaan????

dan baal je :puh:

nee ik doe de deur dan niet dicht maar ik doe gouw mijn rits en knoop dicht en doe net alsof mn plasser allen voor plassen wordt gebruikt :engel:

ik doe het meestal in de badkamer, das namelijk op het einde van de gang boven en als ze dan komen dan kan ik nog snel stoppen en doen alsof ik men handen aan het wassen ben :engel:

• Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

189

• wesley123

88

• moechy

82

• CrackerzElite

65

Geplaatst:
Wat gebeurd er dan als je verslaafd bent ? Want ik ruk eigenlijk best wel vaak :$

@Megapilot: Bedoel je niet SM?

dan gebeurd er niks volgens mij.het enige slechte is dat het misschien je dagelijks leven belemmerd :puh: .

Geplaatst: (bewerkt)
En hoezo bellemer je het?

bijvoorbeeld dat als je weg moet maar dan gewoon effe moet rukken en dat je dan te laat komt ofzo :bonk:

dus eigenlijk is dat niet erg.

Bewerkt: door thegodfather91
Geplaatst:
ik doe het meestal in de badkamer, das namelijk op het einde van de gang boven en als ze dan komen dan kan ik nog snel stoppen en doen alsof ik men handen aan het wassen ben :engel:

Slot op de deur? :7

Geplaatst:
Hebben jullie ook dat als je zeg maar een climax bereikt, je even gevoelloos bent en dan helemaal niet maar kunt klaarkomen?

Niemand?

Geplaatst:
Hebben jullie ook dat als je zeg maar een climax bereikt, je even gevoelloos bent en dan helemaal niet maar kunt klaarkomen?

Niemand?

ik snap het niet volledig maar als ik het goed begrijp niet :?

Geplaatst:

Okee, ik ben nu al bijna 24 uur van mijn joystick afgebleven, hopelik ga ik het lang volhouden, ik heb iig geen gevoel van 'ik meot rukken' dus het gaat goed :D

Geplaatst:
:engel: Uchum... 3 a 4 keer per dag hier.
3 tot 4 keer per dag :7

Wie biedt er meer? :D

Geplaatst:

Het record is 7. Das niet echt wat om trots op te zijn, uiteindelijk doet het meer pijn dan dat het goed voelt :N,

Geplaatst:
Het record is 7. Das niet echt wat om trots op te zijn, uiteindelijk doet het meer pijn dan dat het goed voelt :N,

Achter elkaar of verdeeld over de dag? Ik heb wel eens een keer of 12-15 op een dag gerukt.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...