Jump to content

Masturbatie & Seks

ThunderDuck

Rukken  

325 leden hebben gestemd

1. 1. Gerukt?

• Ja
      262
    • Nee
      46
  2. 2. Glijmiddel?

• Ja
      18
    • Nee
      246
    • Niet gerukt
      44

Recommended Posts

Het record is 7. Das niet echt wat om trots op te zijn, uiteindelijk doet het meer pijn dan dat het goed voelt :N,

Achter elkaar of verdeeld over de dag? Ik heb wel eens een keer of 12-15 op een dag gerukt.

Dat is gewoon rans...12 keer fappen.

Delen op andere websites

• Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

189

• wesley123

88

• moechy

82

• CrackerzElite

65

Het record is 7. Das niet echt wat om trots op te zijn, uiteindelijk doet het meer pijn dan dat het goed voelt :N,

Hoezo doet het pijn ? De eerste dag dat ik rukte vond ik het zo gaaf dat ik de dag erop 4 keer rukte xD

Delen op andere websites

Ik ben verloren :N. Ik kon de stilte niet weerstaan :D. Maar morgen ga ik met de tent op reis naar Spanje en daar moet ik bij me pa slapen, dus kan ik dan 'het' niet doen. :). Wil je opnieuw beginnen, Wesley?

Delen op andere websites

Ik ben verloren :N. Ik kon de stilte niet weerstaan :D. Maar morgen ga ik met de tent op reis naar Spanje en daar moet ik bij me pa slapen, dus kan ik dan 'het' niet doen. :). Wil je opnieuw beginnen, Wesley?

Ga je in het toiletgebouw op de WC of in de douche. :Y

Delen op andere websites

Ga je in het toiletgebouw op de WC of in de douche. :Y

Ga je op de camping naar de WC. Hoor je allemaal gehijg, en even later komt Miek naar buiten.:puh:

Delen op andere websites

Achter elkaar of verdeeld over de dag? Ik heb wel eens een keer of 12-15 op een dag gerukt.

wel eens als ik helemaal alleen ben en heb niks te doen dan doe ik het ook een aardig mooi getal per dag :bier:

Delen op andere websites

je hebt niet verloren, ik kon me ook neit inhoudne en ging ff trekken vannochtend om half 5 :puh:

dus tenzij jij het vroeger ehbt gedaan heb ik verloren.

het is veel moeilijker om te weerstaan dan ik had verwacht, ik had er een hele dag gene behoefte aan, maar dan zo ineens :puh:

ik zie het neit zitten om nog een keertje een wedstrijdje te houden, mss over 2 weken ofzo

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...