Jump to content

Masturbatie & Seks

ThunderDuck

Rukken  

325 leden hebben gestemd

1. 1. Gerukt?

• Ja
      262
    • Nee
      46
  2. 2. Glijmiddel?

• Ja
      18
    • Nee
      246
    • Niet gerukt
      44

Recommended Posts

Je bent 19 dan zal jij heus ook wel een keertje gemasturbeerd hebben, dan herinner je toch wel dat er nooit bloed is uitgekomen.

Toen ik klein was (6/7 jaar of zo) kwam er een keer bloed uit... Ik masturbeerde natuurlijk niet, maar zat er gewoon aan "uit verveling denk" ... :7 Toen bloede het opeens, en ooit heeft iemand me vertelt dat een man ook maagdenvlies heeft. :schater:

Waarom hebben ze me dit niet eens met biologie geleerd? Beetje vaag, maarja je bent nooit te oud om te leren toch? ;)

Bewerkt: door frankyyguy
Delen op andere websites

• Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

189

• wesley123

88

• moechy

82

• CrackerzElite

65

Je bent 19 dan zal jij heus ook wel een keertje gemasturbeerd hebben, dan herinner je toch wel dat er nooit bloed is uitgekomen.

Toen ik klein was (6/7 jaar of zo) kwam er een keer bloed uit... Ik masturbeerde natuurlijk niet, maar zat er gewoon aan "uit verveling denk" ... :7 Toen bloedde het opeens, en ooit heeft iemand me vertelt dat een man ook maagdenvlies heeft. :schater:

Waarom hebben ze me dit niet eens met biologie geleerd? Beetje vaag, maarja je bent nooit te oud om te leren toch? ;)

omdat ze misschien niet wisten dat jij dat dacht? :7 misschien bloedde het omdat je een wondje had

Delen op andere websites

Toen ik klein was (6/7 jaar of zo) kwam er een keer bloed uit... Ik masturbeerde natuurlijk niet, maar zat er gewoon aan "uit verveling denk" ... :7 Toen bloedde het opeens, en ooit heeft iemand me vertelt dat een man ook maagdenvlies heeft. :schater:

omdat ze misschien niet wisten dat jij dat dacht? :7 misschien bloedde het omdat je een wondje had

Nee, ik bedoel dat mij met biologie zo ver ik weet niets is geleerd over maagdenvlies "of te weinig". Ik heb geen idee of ik een wondje had en wie me het ooit een keer wijs heeft gemaakt, maar door een simpel klikje op wikipedia weet ik genoeg... :puh:

Vergeet dus wat ik zei. :schater:

Delen op andere websites

Ik ook eigenlijk zo ongeveer. :eten:

met mes en vork? :roll:

Tuurlijk, hoe anders? Vork om erin te prikken en vast te houden en mes om erover te, euhh, 'strelen'. :D

Tuurlijk niet... :7 Dat zou nogal pijnlijk zijn, een vork in je ding dong hebben. :-(

Delen op andere websites

Toen bloede het opeens, en ooit heeft iemand me vertelt dat een man ook maagdenvlies heeft. :schater:

Een maagdenvlies bestaat niet, kan zijn dat ik verwar met een maagdenvlies-hersteloperatie.

Delen op andere websites

Toen bloede het opeens, en ooit heeft iemand me vertelt dat een man ook maagdenvlies heeft. :schater:

Een maagdenvlies bestaat niet, kan zijn dat ik verwar met een maagdenvlies-hersteloperatie.

+1 :7.

Waar zal die operatie dan wel niet voor dienen xD.

Delen op andere websites

+1 :7.

Waar zal die operatie dan wel niet voor dienen xD.

Idd, sowieso, waarom zou een vrouw/meid haar maagdenvlies laten herstellen? :7

Als deze scheurt doet het (meestal) juist (veel) pijn voor haar, en dan kan ik me niet inbeelden dat ze zoiets voor de tweede keer wilt :7

Delen op andere websites

Maagdenvlies

^_^

@ Hieronder

Betrouwbaarder dan die biologie die ik kreeg op school. :puh: Ik neem aan dat het meeste van dit onderwerp wel waar is, aangezien ze het niet hebben over smurfen die er in plaats vinden. ^_^

Delen op andere websites

wiki is niet betrouwbaar. 8)

Volgens mij wel iets betrouwbaarder dan iemand die zegt dat maagdenvlies niet bestaat, maar een maagdenvlies-herstel-operatie weer wel :7

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...