Jump to content

Masturbatie & Seks

ThunderDuck

Rukken  

325 leden hebben gestemd

1. 1. Gerukt?

• Ja
      262
    • Nee
      46
  2. 2. Glijmiddel?

• Ja
      18
    • Nee
      246
    • Niet gerukt
      44

Recommended Posts

• Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

189

• wesley123

88

• moechy

82

• CrackerzElite

65

Ik vroeg net aan mijn oudere broer Bart wat masturbatie was en toen zei hij dat je heel hard moet trekken aan je plasser als het stijf is en dat je dan als je het lang genoeg doet een heel fijn gevoel krijgt. Ik snap er niet zo veel van want als mijn plassertje hard is vind ik dat niet fijn voelen of zo :D

mijn moeder zei vroeger ook dat als mijn plasser hard is dat ik dan bij een meisje bij haar vagina erin kan en dat we dan allebei een lekker gevoel krijgen :D misschien werkt dat wel :D Maar ik kan het me niet echt voorstellen :puh:

Behalve als ik soms met mijn plasser langs iets ga, dan voelt dat af en toe wel fijn aan :puh: Ik kan het niet echt goed uitleggen. Maar hoe moet je dan masturberen want ik snap het niet zo, ik vind het niet fijn of zo :puh:

wat is eigenlijks glijmiddel :$ :$ :puh:

Trouwens links van mijn naam staat dat ik een Autoradio jatter ben maar ik heb nog nooit een autoradio gehad en ik ben het ook niet van plan om het ooit te doen ook :D Hoe kan ik dat veranderen?? :? :?

>>> Door Flitskikker: Welkom op GTAForum! Ik heb de dubbelposts even samengevoegd, gelieve voortaan de Bewerk knop te gebruiken. ;)

Je rang zal automatisch veranderen naarmate je meer posts hebt. Als je 1000 posts hebt, kun je er zelf iets neerzetten. :)<<<

Bewerkt: door Flitskikker
Delen op andere websites

Je hebt nog veel te leren jongen. :Y

Ik heb al een tijdje niet gedaan, niet de kans voor gehad. :puh:

>>> Door Flitskikker: Gelieve niet te quoten als je reageert op het bericht gelijk erboven. ;)<<<

Delen op andere websites

Ik vroeg net aan mijn oudere broer Bart wat masturbatie was en toen zei hij dat je heel hard moet trekken aan je plasser als het stijf is en dat je dan als je het lang genoeg doet een heel fijn gevoel krijgt. Ik snap er niet zo veel van want als mijn plassertje hard is vind ik dat niet fijn voelen of zo :D

mijn moeder zei vroeger ook dat als mijn plasser hard is dat ik dan bij een meisje bij haar vagina erin kan en dat we dan allebei een lekker gevoel krijgen :D misschien werkt dat wel :D Maar ik kan het me niet echt voorstellen :puh:

Behalve als ik soms met mijn plasser langs iets ga, dan voelt dat af en toe wel fijn aan :puh: Ik kan het niet echt goed uitleggen. Maar hoe moet je dan masturberen want ik snap het niet zo, ik vind het niet fijn of zo :puh:

wat is eigenlijks glijmiddel :$ :$ :puh:

Trouwens links van mijn naam staat dat ik een Autoradio jatter ben maar ik heb nog nooit een autoradio gehad en ik ben het ook niet van plan om het ooit te doen ook :D Hoe kan ik dat veranderen?? :? :?

>>> Door Flitskikker: Welkom op GTAForum! Ik heb de dubbelposts even samengevoegd, gelieve voortaan de Bewerk knop te gebruiken. ;)

Je rang zal automatisch veranderen naarmate je meer posts hebt. Als je 1000 posts hebt, kun je er zelf iets neerzetten. :)<<<

Dank je wel voor je antwoorden man :) Ik snap het nu.

Maar heb jij misschien nog wat tips voor mij om te masturberen? :$ :puh: Want ik snap er nog steeds niet veel van xD

Delen op andere websites

Is het echt zo dat als je tijdens masturbatie bloed uit je penis komt dan dat je ontmaagd bent?

Want mannen worden toch normaal ontmaagd als ze naar bed gaan met een vrouw?

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...