Jump to content

Masturbatie & Seks

ThunderDuck

Rukken  

325 leden hebben gestemd

1. 1. Gerukt?

• Ja
      262
    • Nee
      46
  2. 2. Glijmiddel?

• Ja
      18
    • Nee
      246
    • Niet gerukt
      44

Recommended Posts

Is het echt zo dat als je tijdens masturbatie bloed uit je penis komt dan dat je ontmaagd bent?

Want mannen worden toch normaal ontmaagd als ze naar bed gaan met een vrouw?

Mannen horen geen bloed uit hun penis te krijgen en er gebeurt ook niks als je de eerste keer masturbeert. Bij vrouwen wordt het maagdenvlies bij de eerste keer sex een stukje wijder en daardoor komt er bloed uit de vagina, maar dit hoeft niet altijd te gebeuren. Het maagdenvlies is sowieso geen vlies.

Delen op andere websites

• Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

189

• wesley123

88

• moechy

82

• CrackerzElite

65

:kots: Ik hoop niet dat ie er een filmpje van maakt en hem op Redt....... Nee, laat ik hem maar niet op ideeen brengen.

die post was van gisteren,hij is vast niet meer bezig :7

Delen op andere websites

:kots: Ik hoop niet dat ie er een filmpje van maakt en hem op Redt....... Nee, laat ik hem maar niet op ideeen brengen.

Als hij nu nog steeds bezig was had hij gelijk in het Gueinnes Book Of Records kunnen komen.

Rukken drie dagen lang :7

Delen op andere websites

Als hij nu nog steeds bezig was had hij gelijk in het Gueinnes Book Of Records kunnen komen.

Rukken drie dagen lang :7

dat zou niet gezond zijn,als je 3 dagen moet rukken voordat je 'een raar gevoel' krijgt.

Delen op andere websites

Tjah als je vaker rukt duurt het soms wel langer dan een half uur bij mij. In het begin toen ik 2/3 keer per dag deed , was ik wel 30 min bezig. Toen ik het naar 1 keer verschoof lukte het weer in 10 min ^_^

Delen op andere websites

Tjah als je vaker rukt duurt het soms wel langer dan een half uur bij mij. In het begin toen ik 2/3 keer per dag deed , was ik wel 30 min bezig. Toen ik het naar 1 keer verschoof lukte het weer in 10 min ^_^

30min???dan deed je het zeker direct achterelkaar of wat?

Bewerkt: door thegodfather91
Delen op andere websites

Is het echt zo dat als je tijdens masturbatie bloed uit je penis komt dan dat je ontmaagd bent?

Want mannen worden toch normaal ontmaagd als ze naar bed gaan met een vrouw?

Heb jij daar echt last van dan?

Delen op andere websites

een kwartier is echt niet zo lang hoor, ik kan soms wel eens 30 minuten bezig zijn en soms duurt het weer 5 minuten.

Ik ben meestal in 25 sec. klaar :cab: .

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...