Jump to content

Masturbatie & Seks

ThunderDuck

Rukken  

325 leden hebben gestemd

1. 1. Gerukt?

• Ja
      262
    • Nee
      46
  2. 2. Glijmiddel?

• Ja
      18
    • Nee
      246
    • Niet gerukt
      44

Recommended Posts

Misschien gaat masturbatie tegen je principes in. :puh:

Dat heb je zelf nooit gehad?

je bedoeld gewoon dat je daarna een rustig gevoel krijgt?

In plaats van sperma te spuiten krijg ik even geen gevoel in mijn lichaam.. Dt is het.

Delen op andere websites

• Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

189

• wesley123

88

• moechy

82

• CrackerzElite

65

In plaats van sperma te spuiten krijg ik even geen gevoel in mijn lichaam.. Dt is het.

Dat had ik vandaag ook. Heb je binnen 4 á 5 uur nog tot sperma gerukt? Want in die tijd krijg ik nog geen sperma.

Delen op andere websites

Is dat niet omdat je nog te jong bent?

Delen op andere websites

Dat had ik vandaag ook. Heb je binnen 4 á 5 uur nog tot sperma gerukt? Want in die tijd krijg ik nog geen sperma.

Wat is ´tot sperma´rukken?

Is dat niet omdat je nog te jong bent?

Ja, hoe moet ik dat nou weten? Ik ben heus geen ruk-expert hoor... :puh:

Delen op andere websites

Te jong waarvoor? Dat als je sperma spuit dat dan geen rare gevoel hebt omdat je te jong bent? Nou ik voel het altijd als het sperma uit me penis uitkomt. En ik ben geen eens zo oud ben nog maar 12 jaar. Of hebben jullie het over iets anders?

Delen op andere websites

Te jong waarvoor? Dat als je sperma spuit dat dan geen rare gevoel hebt omdat je te jong bent? Nou ik voel het altijd als het sperma uit me penis uitkomt. En ik ben geen eens zo oud ben nog maar 12 jaar. Of hebben jullie het over iets anders?

ik ben ook 12 en komt bij mij gewoon,crackerelite is ook 12 volgens zijn profiel.

Delen op andere websites

Nee, ik bedoelde dat hij nog geen sperma had, omdat hij 'te jong' was.

Maar waarom heb ik dan zo´n raar gevoel? Ik ben ook twaalf.

Je hebt een 'raar' gevoel, is dit een prettig gevoel?

Misschien kom je gewoon klaar zonder zaadlozing, ik heb het nooit meegemaakt, dus weet niet hoe dit zou moeten voelen.

Zoals MegaPilot zei, er zijn jongens die pas sperma krijgen vanaf hun 14 jaar. Dus er is geen probleem.

Delen op andere websites

Nee, ik bedoelde dat hij nog geen sperma had, omdat hij 'te jong' was.

Maar waarom heb ik dan zo´n raar gevoel? Ik ben ook twaalf.

Je hebt een 'raar' gevoel, is dit een prettig gevoel?

Misschien kom je gewoon klaar zonder zaadlozing, ik heb het nooit meegemaakt, dus weet niet hoe dit zou moeten voelen.

Zoals MegaPilot zei, er zijn jongens die pas sperma krijgen vanaf hun 14 jaar. Dus er is geen probleem.

Nou soms krijg ik een lekker gevoel, maar op het eind word ik dus gevoelloos (als ik doorga), en an mindert dat en stopt het..

Delen op andere websites

Wat is ´tot sperma´rukken?

Wat denk je zelf :7. Rukken totdat je spuit :7.

hij zegt toch dat hij een lekker gevoel krijgt dus als je komt dan doe je dat toch vanzelf of wat?

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...