Jump to content

Masturbatie & Seks

Rukken  

325 leden hebben gestemd

1. 1. Gerukt?

• Ja
      262
    • Nee
      46
  2. 2. Glijmiddel?

• Ja
      18
    • Nee
      246
    • Niet gerukt
      44

Recommended Posts

Geplaatst:
je moet het in een bad proberen, lukt voor geen meter. :7 alleen een hoop geplons. een douche heb ik nog nooit geprobeert.

Als je het in bad doet zie je je sperma gewoon naast je drijven, vind jij dat lekker?

weet ik veel ik heb het nooit gedaan, ik zei toch dat het niet lukt.

• Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

189

• wesley123

88

• moechy

82

• CrackerzElite

65

Geplaatst: (bewerkt)
je moet het in een bad proberen, lukt voor geen meter. :7 alleen een hoop geplons. een douche heb ik nog nooit geprobeert.

Als je het in bad doet zie je je sperma gewoon naast je drijven, vind jij dat lekker?

Sterker nog, daar doe ik het voor! :$

Bewerkt: door Plantebak
Geplaatst:

Mij lukt het wel gewoon in de douche :7

Geen problemen mee, en tis best wel fijn, en anders kun je ook nog proberen op de wc te gaan wieksen.

Geplaatst:
Heb jij je bad deur niet op slot? Dat heb ik sinds ik een jaar of 8 was al.

Ik ga nooit in bad en als ik in de douche ga spreek ik van te voren af dat er niemand op de badkamer komt.

OMFG, dat is lollig. Dan denken ze juist dat je iets gaan doen. Als ik dat zeg komen ze juist binnen. :duh:

Geplaatst:

Ik ga nooit in bad en als ik in de douche ga spreek ik van te voren af dat er niemand op de badkamer komt.

OMFG, dat is lollig. Dan denken ze juist dat je iets gaan doen. Als ik dat zeg komen ze juist binnen. :duh:

Willen jouw ouders jouw masturberend zien? Dat is best sick.

Geplaatst:

damn ik ga echt niet meer bij andere mensen douchen. er wordt vaker gefapt dan ik dacht :')

Geplaatst:
damn ik ga echt niet meer bij andere mensen douchen. er wordt vaker gefapt dan ik dacht :')

Niet zo schijnheilig doen joh :puh:

Geplaatst:

dat ik mijn douche onder kwak is mijn probleem, daar heb ik niets van. maar om nou te gaan voetje baden in anders mans fapsel gaat mij te ver.

Geplaatst:
dat ik mijn douche onder kwak is mijn probleem, daar heb ik niets van. maar om nou te gaan voetje baden in anders mans fapsel gaat mij te ver.

Voor zelfde geldt is er iemand voor je geweest en sta je alsnog in zijn penissoep. :7

Geplaatst:

mijn douchekop heeft zo een massagestraal, moet je eens richten op je eikel ^_^

En dan met de douchekop bewegingen maken. Voelt heel erg goed.

Geplaatst:

Voor zelfde geldt is er iemand voor je geweest en sta je alsnog in zijn penissoep. :7

nee ik laat niemand bij mij douchen :')

ja ok mijn moeder, maar voor zo ver ik weet hoef ik dan niet bang te zijn voor fapsel.

*wilt die vieze gedachte zo snel mogelijk uit zijn hoofd hebben*

Geplaatst:

Nee, ik bedoel juist dat ze dan denken dat ik wat gaan doen, dus gaan ze aan mij vragen van waarom dan?

Geplaatst:

Nee, ik bedoel juist dat ze dan denken dat ik wat gaan doen, dus gaan ze aan mij vragen van waarom dan?

geef je dan eerlijk antwoord? :7

Geplaatst:

geef je dan eerlijk antwoord? :7

Nee, dan zeg ik altijd: "Oh, gewoon"

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...