Jump to content

Masturbatie & Seks

ThunderDuck

Rukken  

325 leden hebben gestemd

1. 1. Gerukt?

• Ja
      262
    • Nee
      46
  2. 2. Glijmiddel?

• Ja
      18
    • Nee
      246
    • Niet gerukt
      44

Recommended Posts

• Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

189

• wesley123

88

• moechy

82

• CrackerzElite

65

Valt het niet een beetje op dat er een rij jongens voor de deur staat, en dat er telkens een keihard naar de douche toe rent?:7

Bewerkt: door Forumrunner
Delen op andere websites

Pr0n eigenlijk. Soms fantasie. Ach ja. Soms elke dag soms om de 2dagen. Lekker gezond aangezien het de kans op prostaatkanker aanzienlijk verminderd.

Nou zeg dan heeft die Lance Armstrong 'aanzienlijk' stilgezeten, vroeger dan :').

Delen op andere websites

Pr0n eigenlijk. Soms fantasie. Ach ja. Soms elke dag soms om de 2dagen. Lekker gezond aangezien het de kans op prostaatkanker aanzienlijk verminderd.

Nou zeg dan heeft die Lance Armstrong 'aanzienlijk' stilgezeten, vroeger dan :').

Gast, Lance Armstrong had zaadbalkanker hoor, geen prostaatkanker :7 . Je weet blijkbaar zelf geen eens waar je over praat. Zaadbalkanker kun je in ieder geval niet krijgen door weinig masturbatie. Dat heeft er voor zover ik weet niks mee te maken.

Delen op andere websites

hij heeft anders wel 2 kinderen.

Delen op andere websites

Gast, Lance Armstrong had zaadbalkanker hoor, geen prostaatkanker :7 . Je weet blijkbaar zelf geen eens waar je over praat. Zaadbalkanker kun je in ieder geval niet krijgen door weinig masturbatie. Dat heeft er voor zover ik weet niks mee te maken.

oki..?

Daar was ik al achter.

Delen op andere websites

Daar was ik al achter.
Ehm...zullen we daar 4 van maken? :7

+1. xD

Naja het is wel degelijk bewezen dat het de kans op prostaatkanker aanzienlijk verminderd.

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...