Jump to content

Masturbatie & Seks

Rukken  

325 leden hebben gestemd

1. 1. Gerukt?

• Ja
      262
    • Nee
      46
  2. 2. Glijmiddel?

• Ja
      18
    • Nee
      246
    • Niet gerukt
      44

Recommended Posts

Geplaatst:

Das best wel zielig eigenlijk met zijn allen. En dat je er nog trots op bent ook :N

• Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

189

• wesley123

88

• moechy

82

• CrackerzElite

65

Geplaatst: (bewerkt)

Valt het niet een beetje op dat er een rij jongens voor de deur staat, en dat er telkens een keihard naar de douche toe rent?:7

Bewerkt: door Forumrunner
Geplaatst:

Onze school had voor elk groepje van 3 een hotelkamer gehuurd. We kwamen net van disko , zin om te rukken xD

Geplaatst:

En je was zo wanhopig dat je je rukte op een nieuwslezer, neem gewoon een chick mee uit die disco...

Geplaatst:

Geen geluk in de Disco en ik zei toch dat het VROUWELIJKE nieuwslezeres was xD

Geplaatst:
Geen geluk in de Disco en ik zei toch dat het VROUWELIJKE nieuwslezeres was xD

Zet dan op z´n minst der een plaatje van xD

Geplaatst:
Pr0n eigenlijk. Soms fantasie. Ach ja. Soms elke dag soms om de 2dagen. Lekker gezond aangezien het de kans op prostaatkanker aanzienlijk verminderd.

Nou zeg dan heeft die Lance Armstrong 'aanzienlijk' stilgezeten, vroeger dan :').

Geplaatst:
Pr0n eigenlijk. Soms fantasie. Ach ja. Soms elke dag soms om de 2dagen. Lekker gezond aangezien het de kans op prostaatkanker aanzienlijk verminderd.

Nou zeg dan heeft die Lance Armstrong 'aanzienlijk' stilgezeten, vroeger dan :').

Gast, Lance Armstrong had zaadbalkanker hoor, geen prostaatkanker :7 . Je weet blijkbaar zelf geen eens waar je over praat. Zaadbalkanker kun je in ieder geval niet krijgen door weinig masturbatie. Dat heeft er voor zover ik weet niks mee te maken.

Geplaatst:

hij heeft anders wel 2 kinderen.

Geplaatst:

Gast, Lance Armstrong had zaadbalkanker hoor, geen prostaatkanker :7 . Je weet blijkbaar zelf geen eens waar je over praat. Zaadbalkanker kun je in ieder geval niet krijgen door weinig masturbatie. Dat heeft er voor zover ik weet niks mee te maken.

oki..?

Daar was ik al achter.

Geplaatst:

Ik vind masturberen wel lekker, maar niet als je het 5 keer per dag doet ofzo.

Geplaatst:
Daar was ik al achter.
Ehm...zullen we daar 4 van maken? :7
Geplaatst:
Daar was ik al achter.

ah ook goed. :puh:

Geplaatst:
Daar was ik al achter.

+1. xD

Naja het is wel degelijk bewezen dat het de kans op prostaatkanker aanzienlijk verminderd.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...