Jump to content

Masturbatie & Seks

Rukken  

325 leden hebben gestemd

1. 1. Gerukt?

• Ja
      262
    • Nee
      46
  2. 2. Glijmiddel?

• Ja
      18
    • Nee
      246
    • Niet gerukt
      44

Recommended Posts

Geplaatst:
hij heeft anders wel 2 kinderen.
Daar was ik al achter.
Ehm...zullen we daar 4 van maken? :7

+1. xD

Naja het is wel degelijk bewezen dat het de kans op prostaatkanker aanzienlijk verminderd.

*** Waarom moet jij me voor zijn met +1 maarja +2

;)

• Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

189

• wesley123

88

• moechy

82

• CrackerzElite

65

Geplaatst: (bewerkt)
hij heeft anders wel 2 kinderen.
Daar was ik al achter.
Ehm...zullen we daar 4 van maken? :7

+1. xD

Naja het is wel degelijk bewezen dat het de kans op prostaatkanker aanzienlijk verminderd.

Ben er blij om. :D

Mijn oom had dat.. Hij is er aan overleden.

Bewerkt: door NickOwnage
Geplaatst:
zoiets heeft de naam ''video'' gekregen

wahaha xD

Of clip(je) (lees: slipje).

Geplaatst:

Masturberen kan echt niet. God wil dat je wacht tot het huwelijk, en dat je het deelt met je partner.

Geplaatst:
Masturberen kan echt niet. God wil dat je wacht tot het huwelijk, en dat je het deelt met je partner.

Het is maar goed dat het grootste deel van de members hier niet christelijk is. :sigaar:

Geplaatst:

En als je nou homo bent? Telt je man dan oom als partner? :7

Geplaatst:

En als je nou homo bent? Telt je man dan oom als partner? :7

Dan moet je naar de kerk om de demoon uit je te laten verdrijven.

Geplaatst:

Tsja, niet iedereen is zo gelovig als vroeger, dus er zullen niet echt veel mensen dit systeem toepassen hoor.

Geplaatst:
flauw :7

Kon het niet laten. :7

Jaja ga jij nog maar wat wierook snuiven :7.

Geplaatst:
flauw :7

Kon het niet laten. :7

Jaja ga jij nog maar wat wierook snuiven :7.

:schater:

ik denk niet dat je partner het leuk zou vinden als je je een beetje naast hem/haar in bed zit tte rukken :7

En als hij dat wil, dan heeft hij verder pech, het is ten slotte je eigen leven.

Geplaatst:

Ik heb nu een weddenschap: Ik ga niet masturberen tot dat ik seks heb gehad en als dat lukt dan krijg ik €40 _O_ (wens me geluk ^_^)

Geplaatst:
Ik heb nu een weddenschap: Ik ga niet masturberen tot dat ik seks heb gehad en als dat lukt dan krijg ik €40 _O_ (wens me geluk ^_^)

Dus dan ben je dat toch over 2 maand vergeten ? :)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...