Jump to content

Masturbatie & Seks

ThunderDuck

Rukken  

325 leden hebben gestemd

1. 1. Gerukt?

• Ja
      262
    • Nee
      46
  2. 2. Glijmiddel?

• Ja
      18
    • Nee
      246
    • Niet gerukt
      44

Recommended Posts

Ik heb nu een weddenschap: Ik ga niet masturberen tot dat ik seks heb gehad en als dat lukt dan krijg ik €40 _O_ (wens me geluk ^_^)

En dan ben jij zeker zo'n iemand die morgen de weddenschap heeft gewonnen :bonk: .

Delen op andere websites

• Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

189

• wesley123

88

• moechy

82

• CrackerzElite

65

@Hierboven: :schater:, zo ben ik ook weer niet, ik wil eerst een vriendin (waar ik al lang verliefd op ben) en dan komt seks wel een keer

Ik kan echt wel zonder masturberen als er maar iets tegen over staat ;)

Bewerkt: door Metal-Bullets
Delen op andere websites

@Hierboven: :schater:, zo ben ik ook weer niet, ik wil eerst een vriendin (waar ik al lang verliefd op ben) en dan komt seks wel een keer

Ik kan echt wel zonder masturberen als er maar iets tegen over staat ;)

Je kan ook stiekem masturberen en zeggen dat jet nog altyd niet gedaan hebt? =')

Delen op andere websites

• 2 maanden later...

Waarom is dit topic dood? Ik begin het gevoel te krijgen dat ik me teveel inspan voor zo'n kort klein en zwak gevoel.. Iemand tips?

Bewerkt: door CrackerzElite
Delen op andere websites

tips?Natuurlijk...

*Niet reageren op een oud topic,dat kan namelijk procenten opleveren...

*ABN is gewenst

*Je moet je gewoon lekker relaxt voelen,en dan komt het vanzelf.En niet als een bezetene aan je pikkie gaan rukken,want zoals je het zegt klnikt het echt alsof een lollie stokje groter is :7

maar jah,het is een tijd geleden voor mij,dus ehh,hopelijk heb ik je zo geholpen...

OT:

tijd geleden,en nee,niet met glijmiddel...Ik dee het toch onder de douche,dat scheelt schoonmaak werk :7

Delen op andere websites

tips?Natuurlijk...

*Niet reageren op een oud topic,dat kan namelijk procenten opleveren...

*ABN is gewenst

*Je moet je gewoon lekker relaxt voelen,en dan komt het vanzelf.En niet als een bezetene aan je pikkie gaan rukken,want zoals je het zegt klnikt het echt alsof een lollie stokje groter is :7

maar jah,het is een tijd geleden voor mij,dus ehh,hopelijk heb ik je zo geholpen...

OT:

tijd geleden,en nee,niet met glijmiddel...Ik dee het toch onder de douche,dat scheelt schoonmaak werk :7

moet toch kunnen! :7

natuurlijk praat ik daar niet over! :)

moet beetje deftig blijven e

Delen op andere websites

Waarom is dit topic dood? Ik begin het gevoel te krijgen dat ik me teveel inspan voor zo'n kort klein en zwak gevoel.. Iemand tips?

ook terwijl je bezig ben heb je een gevoel dat lekker voelt hoor :7 ik vind het echt niet teveel inspanning :7

Delen op andere websites

ook terwijl je bezig ben heb je een gevoel dat lekker voelt hoor :7 ik vind het echt niet teveel inspanning :7

Ik heb dat gevoel niet :N . Nou is het wel waar dat ik supersonisch ruk, is dat slecht ofzo?

Delen op andere websites

Ik heb dat gevoel niet :N . Nou is het wel waar dat ik supersonisch ruk, is dat slecht ofzo?

Goed kan het alleszins niet zijn, je moet ervan genieten, niet je kapot rukken :7 .

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...