Jump to content

Masturbatie & Seks

Rukken  

325 leden hebben gestemd

1. 1. Gerukt?

• Ja
      262
    • Nee
      46
  2. 2. Glijmiddel?

• Ja
      18
    • Nee
      246
    • Niet gerukt
      44

Recommended Posts

Geplaatst:

Dat zie ik inderdaad ook niet in, of je bent zo ziek dat je op je eigen geilt. Of je ziet er dan misschien wel goed uit, maar dan nog? Naar je eigen kijken in de spiegel als je je eigen aftrekt vind ik ook wat vaag :7.

Ik had al eerder geantwoord dacht ik, maar anders nu toch maar even opnieuw. Op dit moment heb ik verkering, en ik vind het persoonlijk dan niet kunnen om je eigen af te trekken. Dus dat doe ik dan ook niet, zeker niet midden in een relatie. Dus nee, op dit moment masturbeer ik niet of echt heel zelden. Maar als ik het dan wel doe. Dan voel ik me een dag of 2 schuldig. Ja het is raar, dat weet ik. Zal ook vast wel, maar zolang ik verkering heb ga ik niet alleen aan seks doen.

• Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

189

• wesley123

88

• moechy

82

• CrackerzElite

65

Geplaatst:

Dat zie ik inderdaad ook niet in, of je bent zo ziek dat je op je eigen geilt. Of je ziet er dan misschien wel goed uit, maar dan nog? Naar je eigen kijken in de spiegel als je je eigen aftrekt vind ik ook wat vaag :7.

Ik had al eerder geantwoord dacht ik, maar anders nu toch maar even opnieuw. Op dit moment heb ik verkering, en ik vind het persoonlijk dan niet kunnen om je eigen af te trekken. Dus dat doe ik dan ook niet, zeker niet midden in een relatie. Dus nee, op dit moment masturbeer ik niet of echt heel zelden. Maar als ik het dan wel doe. Dan voel ik me een dag of 2 schuldig. Ja het is raar, dat weet ik. Zal ook vast wel, maar zolang ik verkering heb ga ik niet alleen aan seks doen.

Ja, wat wil je nu.. Wachten tot je echt neukt?

Geplaatst:

Wow,hij masturbeert! Stoer hoor! :7

Die moet in het Quote-Van-De-Maand topic! :7

Geplaatst:

Wow,hij masturbeert! Stoer hoor! :7

Die moet in het Quote-Van-De-Maand topic! :7

staat ie al :puh:

Geplaatst:

Nee jij dan, jij gaat hem er een beetje belachelijk om maken :7. Dat is pas stoer :tu: . Ontopic: Uum, ik heb niks ontopic te zeggen. Let me go home free Jowx, alleen voor deze keer?

Dan reageer ik maar op een paar posts boven me: Ik snap ook niet wat je er leuk/lekker aan vind om jezelf te zien afrukken :cab: .

je kunt het ook zien als leren :7 zie je wat je fout doet

Geplaatst:

Nee jij dan, jij gaat hem er een beetje belachelijk om maken :7. Dat is pas stoer :tu: . Ontopic: Uum, ik heb niks ontopic te zeggen. Let me go home free Jowx, alleen voor deze keer?

Dan reageer ik maar op een paar posts boven me: Ik snap ook niet wat je er leuk/lekker aan vind om jezelf te zien afrukken :cab: .

wat is er nou moeilijk aan rukken?je kan het of je kan het niet toch? :cab:

Geplaatst:

Bah , als je jet veel doet word je er beter in . En je krijgt meer 'kwak' .

Geplaatst:

Bah , als je jet veel doet word je er beter in . En je krijgt meer 'kwak' .

meer kwak?werkelijk? :7

Geplaatst:

Bullshit. :7

Per orgasme produceert de gemiddelde man ongeveer een theelepeltje aan kwak, het kan enkel iets meer zijn als je wat langer niet bent klaargekomen. :7

Geplaatst: (bewerkt)

Bullshit. :7

Per orgasme produceert de gemiddelde man ongeveer een theelepeltje aan kwak, het kan enkel iets meer zijn als je wat langer niet bent klaargekomen. :7

Een teelepeltje? Dat lijkt me wel erg weinig... Dat heb je zeker wanneer je iedere dag een orgasme hebt ofzo? :puh:

Bespaar me de details mensen...

Ja , meer kwak ! :eten::):puh:

:eten:<---?? Meer kwak? No thanks! 't kan misschien gezond zijn, maar daar houdt het voor mij bij op. ^_^

Bewerkt: door frankyyguy
Geplaatst:

leuk feitje een theelepel sperma heeft net zoveel voedingswaarde als een plakje komkommer. Dus mocht je de volgende keer een beetje trek hebben...

Geplaatst:

dat is zat toch, wil niet dat ik helemaal onder zit als ik klaarkom. Lijkt me ook niet fijn.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...