Jump to content

Masturbatie & Seks

ThunderDuck

Rukken  

325 leden hebben gestemd

1. 1. Gerukt?

• Ja
      262
    • Nee
      46
  2. 2. Glijmiddel?

• Ja
      18
    • Nee
      246
    • Niet gerukt
      44

Recommended Posts

• Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

189

• wesley123

88

• moechy

82

• CrackerzElite

65

Dit gaat echt nergens meer over... Maar ik heb wel eens gemasturbeerd, gewoon om uit te proberen. Ik ben er niet zo verslaafd aan als jullie. Jullie zijn gewoon walgelijk, zeg. :{

ik geniet gewoon van het leven :7

Delen op andere websites

Dit gaat echt nergens meer over... Maar ik heb wel eens gemasturbeerd, gewoon om uit te proberen. Ik ben er niet zo verslaafd aan als jullie. Jullie zijn gewoon walgelijk, zeg. :{

ik geniet gewoon van het leven :7

Aan Ghosty's naam te zien, issie dood. Tja, dan valt er niet veel meer te genieten he...

Delen op andere websites

Wat ik dus niet snap, is dat sommige mensen en gewoon niet uit kunnen staan om te zeggen wat ze voelen, snap je wat ik bedoel? Zoals Ghosty, of zo'n ander, aan het begin van het topic: 'Gatverdamme, dat jullie hier over praten.' Aan de ene kant zie ik hier ook wel, de walging van in, misschien vind je het dan iets persoonlijks. Maar internet is toch de plek waar je het allemaal kwijt kunt? Je blijft anoniem zo lang je wil. Dus ik snap niet echt waarvoor dat nodig is.

Even na deze pastoorpreek (zo lijkt het althans :puh:) wil ik toch even terug gaan tot ontopic (rukken :*D ) ik heb de laatste tijd wel vaker gedaan, maar wordt het onhygiënisch in strijd met de Mexicaanse Griep?

Delen op andere websites

Lijkt me niet, zolang je het maar niet in het openbare toiletgebouwtje op de camping doet ben jij wel veilig in je eigen rukbunker :)

En je handen wast voor je rukt en nadat je gerukt hebt.

Delen op andere websites

Lijkt me niet, zolang je het maar niet in het openbare toiletgebouwtje op de camping doet ben jij wel veilig in je eigen rukbunker :)

:7

3141144072_237552bc09.jpg?v=0

Ontopic: Cabyon, hoezo zou het onhygiënisch zijn in strijd met de Mexicaanse griep? Ik bedoel, je niest toch met je mond? :puh:

Bewerkt: door frankyyguy
Delen op andere websites

Nee jij dan, jij gaat hem er een beetje belachelijk om maken :7. Dat is pas stoer :tu: . Ontopic: Uum, ik heb niks ontopic te zeggen. Let me go home free Jowx, alleen voor deze keer?

Dan reageer ik maar op een paar posts boven me: Ik snap ook niet wat je er leuk/lekker aan vind om jezelf te zien afrukken :cab: .

Dan moet je het een keer proberen :cab:

Delen op andere websites

Als je op je buik ligt in bed en je gaat heen en weer bonken op je matras, is dat ook masturberen?

Had het vannacht namelijk en toen kwamk dus klaar :cab:

Lijkt me niet echt goed voor je pik om met hem neerwaarts je matras te infiltreren :7 , maar het hoort toch niet tot masturberen, alhoewel...

Delen op andere websites

Als je op je buik ligt in bed en je gaat heen en weer bonken op je matras, is dat ook masturberen?

Had het vannacht namelijk en toen kwamk dus klaar :cab:

Dat is dus fout xD Als je dat te vaak doet kun je op de normale manier niet zo goed meer komen, dus ik zou er geen gewoonte van maken :puh:
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...