Jump to content

Masturbatie & Seks

Rukken  

325 leden hebben gestemd

1. 1. Gerukt?

• Ja
      262
    • Nee
      46
  2. 2. Glijmiddel?

• Ja
      18
    • Nee
      246
    • Niet gerukt
      44

Recommended Posts

Geplaatst:

Waarom wil je zoiezo blijven doorgaan ? als het niet meer intens is op het laatst.

Ik wou testen hoever ik kon gaan... Ik denk wel dat ik nog 1 keertje kon komen, maar ik had echt geen zin meer... + mijn arm mag niet verkrampen! :D

• Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

189

• wesley123

88

• moechy

82

• CrackerzElite

65

Geplaatst:

Waarom wil je zoiezo blijven doorgaan ? als het niet meer intens is op het laatst.

Ik wou testen hoever ik kon gaan... Ik denk wel dat ik nog 1 keertje kon komen, maar ik had echt geen zin meer... + mijn arm mag niet verkrampen! :D

Na 2 keer is het niet meer leuk.

Geplaatst:

Na 2 keer is het niet meer leuk.

Dat verschilt bij iedereen persoonlijk. Ik vind de 2de keer nog meevallen maar de derde keer is het al veel minder. Het is ook afhankelijk hoe geil je staat.

Geplaatst:

BUMPPP

En zal ik de discussie maar weer even aanwapperen.

Stelling:

Elke jongen moet rukken, daarvoor heeft hij een penis gekregen. ^_^

nee, hij heeft een penis gekregen voor de seks, niet om gefapt te worden

Geplaatst: (bewerkt)

BUMPPP

En zal ik de discussie maar weer even aanwapperen.

Stelling:

Elke jongen moet rukken, daarvoor heeft hij een penis gekregen. ^_^

nee, hij heeft een penis gekregen voor de seks, niet om gefapt te worden

Een penis bevat 2 functies: om te urineren en voor de voortplanting.

We zijn beland op pagina 69 van dit topic :tu:

Bewerkt: door jvj
Geplaatst:

Dat dit topic ooit nog naar boven zou komen :7 (lol, naar boven komen, snappie :puh: ?)

Oja en nog een toepasselijk dingetje:dit is pagina 69 :7 .

Geplaatst:

Dat dit topic ooit nog naar boven zou komen :7 (lol, naar boven komen, snappie :puh: ?)

Oja en nog een toepasselijk dingetje:dit is pagina 69 :7 .

Ik zag het op een andere pagina staan: 'het masturbatie topic' en ik dacht in mezelf; dit moet gewoon (klaar)komen!

Direct een post nadat dit topic onder het stof lag te rukken. En van pagina 69 had ik ook opgemerkt... zie mijn vorige post.

Geplaatst:

Kom op jongens.. Heel blij dat dit pagina 69 is.. Jullie hebben het nog nooit gedaan, laat staan dat jullie weten wat het is.. :') Daarnaast heeft het niet veel te maken met masturbatie :cab:

Geplaatst: (bewerkt)

Jullie hebben het nog nooit gedaan, laat staan dat jullie weten wat het is.. :')

Wat bedoel je daarmee? Dat nog niemand hier seks heeft gehad? Want dan zit je daar even goed fout. :)

Bewerkt: door Djmaddox
Geplaatst:

Kom op jongens.. Heel blij dat dit pagina 69 is.. Jullie hebben het nog nooit gedaan, laat staan dat jullie weten wat het is.. :') Daarnaast heeft het niet veel te maken met masturbatie :cab:

Je kan ook elkaar masturberen in een 69 standje.

Geplaatst:

Jullie hebben het nog nooit gedaan, laat staan dat jullie weten wat het is.. :')

Wat bedoel je daarmee? Dat nog niemand hier seks heeft gehad? Want dan zit je daar even goed fout. :)

Verkapte zie mij ontmaagd zijn post :t.

Geplaatst:

U voelt zich nogal aangesproken, niet? ;-)

Verkapte zie mij ontmaagd zijn post :t.

Die tijd zal voor jou ook wel komen hoor, niet zo jaloers..

Met dat achter de rug kunnen we vast wel ontopic gaan. Standje 69 (HIIHHAHAIAHOEHOEHAAHA, hij zei 69.. :schater: ) heeft er niks mee te maken. Grapje was leuk, nu weer ontopic!!!

Geplaatst:

Hoezo?

Als er een aantal dagen in het topic word gepost, en in de andere in dit subforum wel, komt dit topic op een minder zichtbare plaats te liggen met als gevolg dat het verwaarloosd word.

Ontopic: nog een stelling: als je heel geil bent kom je dan harder klaar en spuit je dan harder? (volgens mijn ervaringen wel :D )

Uh ik denk het wel :7 Als je het een tijd niet gedaan heb(voor mij is 2 dagen al veeeeels te lang ) dan denk ik van wel misschien ? :7

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...