Jump to content

Masturbatie & Seks

ThunderDuck

Rukken  

325 leden hebben gestemd

1. 1. Gerukt?

• Ja
      262
    • Nee
      46
  2. 2. Glijmiddel?

• Ja
      18
    • Nee
      246
    • Niet gerukt
      44

Recommended Posts

Luitjes heeft iemand enig idee wat er uit mijn "plasser" komt? :puh: Het is niet helemaal wit, maar wel witachtig ( :{ ) Volgens mij is dit geen sperma, maar ik heb geen idee wat het wel moet zijn :O

Delen op andere websites

• Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

189

• wesley123

88

• moechy

82

• CrackerzElite

65

Luitjes heeft iemand enig idee wat er uit mijn "plasser" komt? :puh: Het is niet helemaal wit, maar wel witachtig ( :{ ) Volgens mij is dit geen sperma, maar ik heb geen idee wat het wel moet zijn :O

Voorvocht :7

Delen op andere websites

Voorvocht :7

Wat nou voor? Het komt er met een complete lading uit, dit noem ik nou echt geen voorvocht.

Tuurlijk, ik denk dat er niemand zal zijn die fantasie, zonder het zien van een foto ofzo, lekkerder vindt dan het zien van. ;)

Mee eens.

Bewerkt: door TZG
Delen op andere websites

Tuurlijk, ik denk dat er niemand zal zijn die fantasie, zonder het zien van een foto ofzo, lekkerder vindt dan het zien van. ;)

Fantasie gaat prima hoor, ik kan het weten. *hentai kijker kuch*

Delen op andere websites

Luitjes heeft iemand enig idee wat er uit mijn "plasser" komt? puh2.gif Het is niet helemaal wit, maar wel witachtig ( nosmile.gif ) Volgens mij is dit geen sperma, maar ik heb geen idee wat het wel moet zijn :O

Heb je er een foto van?

Wat is de raarste plek waar jullie ooit gewankt hebben?

Delen op andere websites

Eerste keer klaarkomen op je 15de? Of eerste keer fappen?

Eerste keer seks.

Naja tegenwoordig hebben ze het al op hun 14. Stelletje snotneuzen. :7

En het grappige is nog dat ze zelfs strafbaar zijn.. :7

Naja bij mij was myn eerste keer ongeveer 8maandjes terug.

Verder zou het me niet uitgemaakt hebben moest ik nu nog altyd maagd zijn.

Waar slaat het nou op dat het verboden is? :7

En is er nou ooit iemand opgepakt omdat hij seks had op zijn 14de? :7

Onder de 14

- zonder penetratie --> Aanranding

- Met Penetratie --> verkrachting

Tussen de 14 en 16

- Zonder penetratie --> Aanranding

- Met penetratie --> Aanranding

16+

- Zonder penetratie --> Niet strafbaar

- Met penetratie --> Niet strafbaar

Daar slaat het op..

Klopt niks van, pure onzin dat je strafbaar bent als je op je 14de seks hebt.

Zolang het meisje en de jongen dit willen is er niks aan de hand?

Volgens de wet is het strafbaar. :7

Als jullie dit niet kloppen vinden is dat jullie probleem maar het is wel degelijk zo..

Volgens mij is het zo dat als de ouders/voogd bezwaar maken het wel strafbaar is voor de ander(ongeacht de leeftijd), maar als de ouders er geen bezwaar tegen hebben dan mag het wel. Lijkt mij trouwens wel zo logisch aangezien je ouders wettelijk de baas over je zijn tot je 18e.

Delen op andere websites

Tsja, en dan nog? Hoe willen ze er achter komen? Zoiets bestraffen is haast onmogelijk.

Als de ouders van het meisje die jongen echt willen kloten dienen ze klacht in. ;)

Overigens mag je zonder problemen met je nicht trouwen, seks hebben en dergelijke. Alleen heb je meer kans op mongooltjes als kinderen.

Maar het is perfect legaal om met je nicht te trouwen en dergelijke.

Delen op andere websites

een soort zuur. je ''plasser'' kan er inwendig door verbranden. vergelijkbaar met salpeterzuur, maar het kan enkele maanden duren eer het begint te branden.

Delen op andere websites

Als de ouders van het meisje die jongen echt willen kloten dienen ze klacht in. ;)

Overigens mag je zonder problemen met je nicht trouwen, seks hebben en dergelijke. Alleen heb je meer kans op mongooltjes als kinderen.

Als ze er een zaak van maken zal de rechter je hoogstwaarschijnlijk toch niet veroordelen. Aangezien het meisje het zelf ook wilde.

Delen op andere websites

Als ze er een zaak van maken zal de rechter je hoogstwaarschijnlijk toch niet veroordelen. Aangezien het meisje het zelf ook wilde.

ALs jijzelf ouder dan 16 bent en je vriendin onder de 16 kan het zijn dat je alsnog veroordeeld word. ;)

Delen op andere websites

ALs jijzelf ouder dan 16 bent en je vriendin onder de 16 kan het zijn dat je alsnog veroordeeld word. ;)

Klopt, ligt er echter ook hoe groot het leeftijdsverschil is. Ben jij 17 en je vriendin 15 dan is er waarschijnlijk geen probleem. Is je vriendin 14 en jij 31, dan kan het best zijn dat het als pedofilie wordt gezien.

Delen op andere websites

Klopt, ligt er echter ook hoe groot het leeftijdsverschil is. Ben jij 17 en je vriendin 15 dan is er waarschijnlijk geen probleem. Is je vriendin 14 en jij 31, dan kan het best zijn dat het als pedofilie wordt gezien.

Kan het best zijn? Ik denk dat het gewoon zo is :7 .

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...