Jump to content

Masturbatie & Seks

ThunderDuck

Rukken  

325 leden hebben gestemd

1. 1. Gerukt?

• Ja
      262
    • Nee
      46
  2. 2. Glijmiddel?

• Ja
      18
    • Nee
      246
    • Niet gerukt
      44

Recommended Posts

er mag wel een topic over rukken maar niet over console modden wel raar............

Erg raar ja, aangezien je met rukken de game industrie kapot maakt.

Delen op andere websites

• Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

189

• wesley123

88

• moechy

82

• CrackerzElite

65

er mag wel een topic over rukken maar niet over console modden wel raar............

Erg raar ja, aangezien je met rukken de game industrie kapot maakt.

sorry dat ik geen mening meer kan geven

Delen op andere websites

Dit is dan wel NOTA, off-topic gaan is ook hier niet toegestaan. Terug on-topic, dus!

maar ik bedoel een topic over een glitch word gesloten om geen één redenen

en een ruk-topic mag maar blijven bestaan een beetje raar.

Delen op andere websites

Als de ouders van het meisje die jongen echt willen kloten dienen ze klacht in. ;)

Overigens mag je zonder problemen met je nicht trouwen, seks hebben en dergelijke. Alleen heb je meer kans op mongooltjes als kinderen.

Maar het is perfect legaal om met je nicht te trouwen en dergelijke.

Als ze er een zaak van maken zal de rechter je hoogstwaarschijnlijk toch niet veroordelen. Aangezien het meisje het zelf ook wilde.

ALs jijzelf ouder dan 16 bent en je vriendin onder de 16 kan het zijn dat je alsnog veroordeeld word. ;)

Klopt, ligt er echter ook hoe groot het leeftijdsverschil is. Ben jij 17 en je vriendin 15 dan is er waarschijnlijk geen probleem. Is je vriendin 14 en jij 31, dan kan het best zijn dat het als pedofilie wordt gezien.

Een volwassen vent met een meisje van 14 is wel heel erg veel verschil. Als ik werkelijk iemand kende van 31 die met een meisje van 14 ging, had ik hem persoonlijk aangegeven!

Delen op andere websites

nou wat raar zeg, iets wat verboden is mag neit en iets wat wel verboden is mag wel :?

EDIT: ik ga me straks kapot fappen op mijn geniale opmerking :D en ik las FK's post weer te laat, excuses, maar hij blijft geniaal :D

Bewerkt: door wesley123
Delen op andere websites

nou wat raar zeg, iets wat verboden is mag neit en iets wat wel verboden is mag wel :?

EDIT: ik ga me straks kapot fappen op mijn geniale opmerking :D en ik las FK's post weer te laat, excuses, maar hij blijft geniaal :D

iets wat wel verboden is mag wel XD

Delen op andere websites

Een volwassen vent met een meisje van 14 is wel heel erg veel verschil. Als ik werkelijk iemand kende van 31 die met een meisje van 14 ging, had ik hem persoonlijk aangegeven!

En wat als ze het beiden willen en ze gelijk zijn in hun relatie? Wie ben jij/zijn wij/zijn de rechters dan om dat te verbieden?

Bewerkt: door Teh_Ninja
Delen op andere websites

En wat als ze het beiden willen en ze gelijk zijn in hun relatie? Wie ben jij/zijn wij/zijn de rechters dan om dat te verbieden?

Volgelingen van de wet.

Delen op andere websites

Volgelingen van de wet.

Oke, volgens de wet is het verboden. Maar is die wet nog wel redelijk en van deze tijd? Is het niet net als de doodstraf achterhaald?

Delen op andere websites

Iemand van 14 jaar kan ook (soms onbewust) gedwongen zo'n relatie beginnen met een veel ouder persoon...

Dat kan met een 20 jarige ook wel, of bij een 14 jarige met een leeftijdsgenoot.

Delen op andere websites

Volgelingen van de wet.

Dus als de wet zegt dat jij een wasbeer moet gaan likken doe je dat ook?

Als allebei de personen in de relatie het goed vinden, dan zie ik het probleem niet zo gauw. Misschien dat er wel een kinder psycholoog te pas moet komen, om te kijken of dat meisje op hem is, of bang voor hem is.

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...