Jump to content

Masturbatie & Seks

ThunderDuck

Rukken  

325 leden hebben gestemd

1. 1. Gerukt?

• Ja
      262
    • Nee
      46
  2. 2. Glijmiddel?

• Ja
      18
    • Nee
      246
    • Niet gerukt
      44

Recommended Posts

Wet is wet.

In discussie gaan met de wet krijg je toch zelden je gelijk.

Maar wetten kunnen veranderd worden. Dus de discussie is eigenlijk meer of die ook veranderd moeten worden.

Bewerkt: door Teh_Ninja
Delen op andere websites

• Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

189

• wesley123

88

• moechy

82

• CrackerzElite

65

Als dat goedje eruit komt wat moet je dab daarna doen zonder dat je ouders het merken?

Opvangen met tissue en de tissue en die tissue in leeg blikje Red Bull stoppen. En een paar minuten op je kamer blijven, anders zien ze dat je rood bent.

Bewerkt: door Teh_Ninja
Delen op andere websites

Ok ik zit toch zowat de hele dag achter mijn pc en kom alleen beneden om effekes te eteb met de huisdieren te spelen en dan hup weer naar de pc :puh:

Moet ik eerstnog wel tisues vinden :puh:

En als je laken perongeluk toch onder komt kan je dan gewoon in de wasmachine doen of kan die gelijk de prullenbak in?

Bewerkt: door dmbekker
Delen op andere websites

Ok ik zit toch zowat de hele dag achter mijn pc en kom alleen beneden om effekes te eteb met de katjes te spelen en dan hup weer naar de pc :puh:

Moet ik eerstnog wel tisues vinden:p

Zulk soort text zou ik maar niet in een masturbatie topic plaatsen... :7

Delen op andere websites

Ok ik zit toch zowat de hele dag achter mijn pc en kom alleen beneden om effekes te eteb met de katjes te spelen en dan hup weer naar de pc :puh:

Zulk soort text zou ik maar niet in een masturbatie topic plaatsen... :7

Doordenker :puh:

Ik zal wel even met de huisdieren neerzetten :puh:

Bewerkt: door dmbekker
Delen op andere websites

Ok ik zit toch zowat de hele dag achter mijn pc en kom alleen beneden om effekes te eteb met de huisdieren te spelen en dan hup weer naar de pc :puh:

En als je laken perongeluk toch onder komt kan je dan gewoon in de wasmachine doen of kan die gelijk de prullenbak in?

Wassen, maar niet tegelijk met een slipje van je moeder/zus/vriendin ofzo, want dan kan ze zwanger raken als ze het slipje weer aan doet.

Delen op andere websites

Wassen, maar niet tegelijk met een slipje van je moeder/zus/vriendin ofzo, want dan kan ze zwanger raken als ze het slipje weer aan doet.

Wat is dat nou weer voor onzin. Tegen de tijd dat je sperma-laken in de wasmachine zit zijn al die sperma-smurfjes allang dood. Dat is net zoiets als fappen op een toiletstoel, waarna een vrouw niet meer op die toiletstoel mag gaan zitten omdat ze dan ook zwanger kan raken O.o

Delen op andere websites

Quote van de maand! :D

Wat een onnozele opmerking weer dit :schater:

Je wordt niet zwanger wanneer sperma in aanraking komt met de vagina van een vrouw. Sperma moet in zijn gehele hoeveelheid per ejaculatie 'in' de vagina worden gespoten. Dit gebeurt ook nog eens met hoge snelheid zodat de cellen richting de eicel kunnen zwemmen, die weer een stukje verderop ligt. En ook dán is de kans dat de vrouw zwanger wordt niet heel groot, want lang niet alle dagen per maand kan een vrouw zwanger raken.

Beetje beter opletten bij Biologie!

Delen op andere websites

Je wordt niet zwanger wanneer sperma in aanraking komt met de vagina van een vrouw. Sperma moet in zijn gehele hoeveelheid per ejaculatie 'in' de vagina worden gespoten. Dit gebeurt ook nog eens met hoge snelheid zodat de cellen richting de eicel kunnen zwemmen, die weer een stukje verderop ligt. En ook dán is de kans dat de vrouw zwanger wordt niet heel groot, want lang niet alle dagen per maand kan een vrouw zwanger raken.

Sperma leeft maar 3 minuten buiten de omgeving van de vagina dacht ik... tegen die tijd heb je de slip niet kunnen verversen en zeker niet een meisje laten aandoen! :D

Delen op andere websites

Fout.

Een vrouw kan ook van voorvocht al zwanger raken. Aangezien spermacellen 3dagen kunnen overleven in het lichaam van de vrouw. ;)

Goed opgelet maar toch nog ietsje beter volgende keer.

Bewerkt: door moechy
Delen op andere websites

Fout.

Een vrouw kan ook van voorvocht al zwanger raken. Aangezien spermacellen 3dagen kunnen overleven in het lichaam van de vrouw. ;)

Goed opgelet maar toch nog ietsje beter volgende keer.

Daarom ook dat 'terugtrekken' geen goede manier is om niet zwanger te geraken..^^

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...