Jump to content

Masturbatie & Seks

ThunderDuck

Rukken  

325 leden hebben gestemd

1. 1. Gerukt?

• Ja
      262
    • Nee
      46
  2. 2. Glijmiddel?

• Ja
      18
    • Nee
      246
    • Niet gerukt
      44

Recommended Posts

moet zeggen, bjorn borg boxers zijn erg geschikt om te fappen.

Doe hem gewoon uit?

ja en waar moet je het dan laten?:puh:

Gebruik WC-papier ofzo... Dat spoel je zo weg, en dan zit je boxer niet vol met sperma...

Ja en dan moet je dat wegbrengen.

'Waarom kom jij met WC-papier van boven af?'

'Euhhhmmmmmm'

Delen op andere websites

• Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

189

• wesley123

88

• moechy

82

• CrackerzElite

65

De meeste jongens doen hun boxer uit tijdens het masturberen? Iig krijg je na het masturberen nog wat kleine plekjes die er nog uit sijpelen na het masturberen..:puh:

Dat is iig beter dan er helemaal in klaarkomen...

Delen op andere websites

De meeste jongens doen hun boxer uit tijdens het masturberen? Iig krijg je na het masturberen nog wat kleine plekjes die er nog uit sijpelen na het masturberen..:puh:

Dat is iig beter dan er helemaal in klaarkomen...

Dat wel, maar de plekjes zijn er wel..:D

Delen op andere websites

Als je na het fappen gaat plassen zijn die kleine restjes zo weggespoeld! Doe ik ook altijd!

Bewerkt: door jvj
Delen op andere websites

Als je na het fappen gaat plassen zijn die kleine restjes zo weggespoeld! Doe ik ook altijd!

Ik kan dan nooit gelijk plassen omdat de urinebuis dan is afgesloten ofzo. :puh:

Delen op andere websites

De meeste jongens doen hun boxer uit tijdens het masturberen? Iig krijg je na het masturberen nog wat kleine plekjes die er nog uit sijpelen na het masturberen..puh2.gif

Ik kan dan nooit gelijk plassen omdat de urinebuis dan is afgesloten ofzo. puh2.gif

Idd, ik wacht dan altijd 10 min, en dan pas ga ik plassen.

Delen op andere websites

Ik heb nu een oranje Bjorn Borg boxer aan. En daar kan ik het doorheen zien. :puh:

Trekken jullie ook altijd een speciale kleur boxer aan als je gaat masturberen?

Wat dacht je gewoon van GEEN boxer? :7

Sowieso slaap ik gewoon in mn nakie want kleren inbed zit totaal niet lekker ( welke idioot doet nou kleren/piama aan in bed? :7 ) dus dan heb ik dat probleem sowieso niet.

Hierboven: Ik moet vaak hartstikke nodig zeiken als ik dat gedaan heb :puh: .

Bewerkt: door BoerDave
Delen op andere websites

Je hoeft ook niet je hele klerenkast aan te hebben in bed :7

Gewoon een boxer in bed zit toch goed?

Zie geen reden om naakt in bed te gaan liggen :N,

Misschien dat je dan wat eerder kan fappen, als je niks aan hebt, maar ik houd me boxer wel aan :puh:

Delen op andere websites

De meeste jongens doen hun boxer uit tijdens het masturberen? Iig krijg je na het masturberen nog wat kleine plekjes die er nog uit sijpelen na het masturberen..puh2.gif

Ik kan dan nooit gelijk plassen omdat de urinebuis dan is afgesloten ofzo. puh2.gif

Idd, ik wacht dan altijd 10 min, en dan pas ga ik plassen.

Klopt, dat is de prostaat. Even wachten en proberen te plassen, tot het komt. Je hoeft je blaas niet volledig te ledigen, een beetje is al genoeg om je buis proper te maken! :D

Delen op andere websites

Je hoeft ook niet je hele klerenkast aan te hebben in bed :7

Gewoon een boxer in bed zit toch goed?

Zie geen reden om naakt in bed te gaan liggen :N,

Misschien dat je dan wat eerder kan fappen, als je niks aan hebt, maar ik houd me boxer wel aan :puh:

Nee, een boxer zit niet lekker als je wilt gaan slapen vind ik heur :7 .

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...