Jump to content

Masturbatie & Seks

ThunderDuck

Rukken  

325 leden hebben gestemd

1. 1. Gerukt?

• Ja
      262
    • Nee
      46
  2. 2. Glijmiddel?

• Ja
      18
    • Nee
      246
    • Niet gerukt
      44

Recommended Posts

• Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

189

• wesley123

88

• moechy

82

• CrackerzElite

65

Voor dit topic zijn deze koekjes meer van toepassing:

*plaatje*

Doet me denken aan een Duitse film die we op school hebben gezien: er lagen zo'n koekjes op tafel, en een paar jongeren moesten masturberen (op die koekjes). Degene die het laatst klaarkwam, moest de koekjes opeten (dus met alle sperma er nog op). :7

Delen op andere websites

*plaatje*

Doet me denken aan een Duitse film die we op school hebben gezien: er lagen zo'n koekjes op tafel, en een paar jongeren moesten masturberen (op die koekjes). Degene die het laatst klaarkwam, moest de koekjes opeten (dus met alle sperma er nog op). :7

dat dede onze begelijders op kamp :7 bijnade hele groep hun betrappen :7 ik was er niet bij gelukkig

Delen op andere websites

*plaatje*

dat dede onze begelijders op kamp :7 bijnade hele groep hun betrappen :7 ik was er niet bij gelukkig

Ten eerste: MP; kijken jullie dat soort films op school?! :7

Ten tweede: Dean; gast, wat voor perverted kamp leiders heb jij gehad man? checkt jou school wel of het mensen met gezond verstand zijn ofwat? :7

Wat is er toch mis met mensen op deze wereld :7 .

Delen op andere websites

*plaatje*

Doet me denken aan een Duitse film die we op school hebben gezien: er lagen zo'n koekjes op tafel, en een paar jongeren moesten masturberen (op die koekjes). Degene die het laatst klaarkwam, moest de koekjes opeten (dus met alle sperma er nog op). emo.gif

dat dede onze begelijders op kamp emo.gif bijnade hele groep hun betrappen emo.gif ik was er niet bij gelukkig

Ten eerste: MP; kijken jullie dat soort films op school?! emo.gif

Ten tweede: Dean; gast, wat voor perverted kamp leiders heb jij gehad man? checkt jou school wel of het mensen met gezond verstand zijn ofwat? emo.gif

Wat is er toch mis met mensen op deze wereld emo.gif .

En ten derde: Je ten eerste is fout want het was Platypus die dat soort films kijkt. schater.gif

Delen op andere websites

*plaatje*

Doet me denken aan een Duitse film die we op school hebben gezien: er lagen zo'n koekjes op tafel, en een paar jongeren moesten masturberen (op die koekjes). Degene die het laatst klaarkwam, moest de koekjes opeten (dus met alle sperma er nog op). emo.gif

dat dede onze begelijders op kamp emo.gif bijnade hele groep hun betrappen emo.gif ik was er niet bij gelukkig

Ten eerste: MP; kijken jullie dat soort films op school?! emo.gif

Ten tweede: Dean; gast, wat voor perverted kamp leiders heb jij gehad man? checkt jou school wel of het mensen met gezond verstand zijn ofwat? emo.gif

Wat is er toch mis met mensen op deze wereld emo.gif .

En ten derde: Je ten eerste is fout want het was Platypus die dat soort films kijkt. schater.gif

Foutje :puh:

En Dean; wat is er zo leuk aan een spel waarbij je tussen de rukkende mannen zit en er ook nog de kans is dat je sperma op moet vreten? :7 Lijkt me niet een leuk spel namelijk XD.

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...