Jump to content

Masturbatie & Seks

ThunderDuck

Rukken  

325 leden hebben gestemd

1. 1. Gerukt?

• Ja
      262
    • Nee
      46
  2. 2. Glijmiddel?

• Ja
      18
    • Nee
      246
    • Niet gerukt
      44

Recommended Posts

• Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

189

• wesley123

88

• moechy

82

• CrackerzElite

65

Moet zeggen dat ik best goed vind dat we hier openlijk over praten. :) Stel nou dat je niet weet als je onveilig vrijt een SOA oploopt, ik bedoel maar.

:duh: Als je dankzij GTAforum geen SOA oploopt ben je wel een heel erge no-life, al op de basisschool krijg je voorlichting..

Delen op andere websites

Moet zeggen dat ik best goed vind dat we hier openlijk over praten. :) Stel nou dat je niet weet als je onveilig vrijt een SOA oploopt, ik bedoel maar.

:duh: Als je dankzij GTAforum geen SOA oploopt ben je wel een heel erge no-life, al op de basisschool krijg je voorlichting..

Wij hadden op de basisschool een klein gekopieerd boekje waar we 1x in gekeken hebben en verder niet :7 .

Het ging over een olifant en een giraffe die het over condooms hadden en over wat je met je pielemans allemaal kan doen :7.

Noem ik nou niet echt voorlichting XD.

Delen op andere websites

Wij hadden op de basisschool een klein gekopieerd boekje waar we 1x in gekeken hebben en verder niet :7 .

Het ging over een olifant en een giraffe die het over condooms hadden en over wat je met je pielemans allemaal kan doen :7.

Noem ik nou niet echt voorlichting XD.

Al die kinderen weer gelijk balen nadat ze meneer pielemans van de olifant hadden gezien :-(

Delen op andere websites

Hoe bedoel je? :puh:

Dat er een groot taboe op heerste.

Maar wat zeiden ze er dan over als je er iets over zei of vroeg of wat dan ook?

Want ik zat ook op een Christelijke school maar daar werd niks mee gedaan dus was het geen taboe.

Delen op andere websites

Ik heb het ook nog nooit gehad. Maar ik denk ook wel dat kinderen via nieuws etc. wel op de hoogte komen van wat ze wel en niet moeten doen op dit gebied. Tenslotte vind ik dat de ouders hier ook wel over horen te praten als iemand eventueel een vriend(in) heeft.

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...