Jump to content

Masturbatie & Seks

Rukken  

325 leden hebben gestemd

1. 1. Gerukt?

• Ja
      262
    • Nee
      46
  2. 2. Glijmiddel?

• Ja
      18
    • Nee
      246
    • Niet gerukt
      44

Recommended Posts

Geplaatst:

Er zo wel seksuele voorlichten zijn. Maar die krijg je in de 2e? (Ik ga nog maar naar de eerste :7 )

• Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

189

• wesley123

88

• moechy

82

• CrackerzElite

65

Geplaatst:

Er zo wel seksuele voorlichten zijn. Maar die krijg je in de 2e? (Ik ga nog maar naar de eerste :7 )

2e klas van de middelbare school? Dat is veel te laat, de meesten weten het dan toch wel. Tenminste, ik wist het allemaal allang toen ik naar de middelbare school ging.

Geplaatst:

2e klas van de middelbare school? Dat is veel te laat, de meesten weten het dan toch wel. Tenminste, ik wist het allemaal allang toen ik naar de middelbare school ging.

Op de basisschool een soort van(bij mij dan) en dan in de 1ste een wat serieusere voorlichting.

kan me nog herinerren dat de SO die we er voor kregen iedereen boven de 9 zat :7 .

Geplaatst:

Echt seksuele voorlichting heb ik nooit gehad.

Ben eigenlijk achter alles zelfgekomen door het op te zoeken of zelf uit te proberen.

Geplaatst: (bewerkt)

Serieus, typte ik 2e? Ik bedoelde 1e

Bewerkt: door dji-unit
Geplaatst:

Op mijn school wisten sommigen het in groep al. Ik praatte toen wel mee, maar ik begreep er nooit iets van. k groep kwam het pas.

Geplaatst:

de enige keer dat ik was gehad was in de derde, best laat dus :puh:

Voor de ene best laat, voor de andere té laat. :7

Geplaatst:

Tjonge, je bent wel 95. Bestond dat vroeger nog niet, sekz?

Je moest getrouwd zijn.....

En dat wil ik niet :@ .

Geplaatst:

Nou, wie heeft er een keer geneukt? :7

Ik niet :$ .

De waarheid komt aan het licht.. :7

Geplaatst:

Nou, wie heeft er een keer geneukt? :7

Ik niet :$ .

De waarheid komt aan het licht.. :7

Jij ook niet sjaak :7 .

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...