GwnHugo Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Best wel mooi. Alleen kan je het eerste gedeelte van kidage niet lezen. Reageren
Stopbord Geplaatst: 6 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 (bewerkt) Best wel mooi. Alleen kan je het eerste gedeelte van kidage niet lezen. Van dat nature plaatje? EDIT: heb topics gelezen hoe je die dingen verhelpt , bedankt! Bewerkt: 7 juni 2009 door kidage Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 mooie plaatjes. Zeker voor je eerste keer! Reageren
.Syfes Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Je hebt nog veel te leren, ik zou wat tuts volgen. Ga naar deviantart.com & je zal zeker weten beter worden. Je tekst: Je kiest altijd slechte kleuren wat nooit past bij je "creaties" Probeer wat passende kleuren bij je creaties bij te voegen Reageren
gonzo Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Ik kan bijna de tekst niet zien bij die natuur foto maar beter Reageren
Stopbord Geplaatst: 6 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 (bewerkt) Je hebt nog veel te leren, ik zou wat tuts volgen.Ga naar deviantart.com & je zal zeker weten beter worden. Je tekst: Je kiest altijd slechte kleuren wat nooit past bij je "creaties" Probeer wat passende kleuren bij je creaties bij te voegen ok bedankt voor de tip , maar ik zoek nederlandse tuts. Onlangs gemaakte userbar: Duck plaatje! GEBRUIK GEMAAKT VAN DEZE TUTORIAL: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=92701 Bewerkt: 7 juni 2009 door kidage Reageren
Jay; Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Leuk dat je een galerij aan maakt, kidage. Toch een vriendelijke mededeling aan alle leden om wat meer tijd aan je psots te besteden. Het is ten eerste geen chat-topic. Hebben jullie kleine aanvullingen, vinden jullie dat hij Photoshop moet aanschaffen; regel dit dan via PB en niet in dit topic. Vanaf dit moment wil ik enkel en alleen volwaardige rates zien. Het is overigens ook niet nodig om voor elk klein design dit topic weer omhoog te bumpen. Prima als je graag wat rates wilt hoor. Maar aangezien je graag veel designs maakt is het beter om het topic omhoog te bumpen als het er meer dan één zijn. Op deze manier wordt het namelijk een zooitje. Reageren
Stopbord Geplaatst: 7 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 (bewerkt) 9 plaatjes toegevoegd!!! Bewerkt: 7 juni 2009 door kidage Reageren
Royboow Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 (bewerkt) Wat gebruik je, photoshop of paint? voor photoshop tutorials ga je naar Graphics -> Graphics helpdesk -> Photoshop tutorials -> photoshop tutoriallist #2 Probeer ze maar eens, dsn ben je over een paar maanden hartstikke goed Enne, lees ff wat Jay; heb gezegt. Niet steeds je topic omhoogbumpen Bewerkt: 11 juni 2009 door Snowleopard Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.