Dr.Oppai Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 (bewerkt) En ik weet heel goed wat Hitler allemaal gedaan heeft en heeft laten doen. Als je het allemaal zo goed weet waarom draag je dan nog zo'n domme signature en avatar? Dat is vrij respectloos en buitengewoon onzinnig. En nee, je bent ook niet grappig, leuk of stoer. omdat hij vrij is omdat te doen!en het is zijn keus om dat als sig te dragen en avatar,dus let dan gewoon niet op hem als je het storend vind. Bewerkt: 11 juni 2009 door thegodfather91 Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 En je sign slaat nergens op Bedankt. En bovendien heb ik 'm gemaakt... En gebruik jij hem zonder toestemming. Weghalen a.u.b. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 En je sign slaat nergens op Bedankt. En bovendien heb ik 'm gemaakt... En gebruik jij hem zonder toestemming. Weghalen a.u.b. En wat als ik het nou niet doe? Reageren
Galiorix Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 En wat als ik het nou niet doe? Dan stuurt hij vast en zeker een SS knokploeg op je af. Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 En je sign slaat nergens op Bedankt. En bovendien heb ik 'm gemaakt... En gebruik jij hem zonder toestemming. Weghalen a.u.b. En wat als ik het nou niet doe? Dan vergas ik je. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 En je sign slaat nergens op Bedankt. En bovendien heb ik 'm gemaakt... En gebruik jij hem zonder toestemming. Weghalen a.u.b. En wat als ik het nou niet doe? Dan vergas ik je. Shut the fuck off. Reageren
Galiorix Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 (bewerkt) Zullen we het weer on topic houden? Als Thunderduck zo nodig pro-Hitler moet zijn, laat hem dan toch lekker? Bewerkt: 11 juni 2009 door Galiorix Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 En je sign slaat nergens op Bedankt. En bovendien heb ik 'm gemaakt... En gebruik jij hem zonder toestemming. Weghalen a.u.b. En wat als ik het nou niet doe? Dan vergas ik je. WTH Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 En je sign slaat nergens op Bedankt. En bovendien heb ik 'm gemaakt... En gebruik jij hem zonder toestemming. Weghalen a.u.b. En wat als ik het nou niet doe? Dan vergas ik je. Shut the fuck off. Ik houd ook van jou. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 En je sign slaat nergens op Bedankt. En bovendien heb ik 'm gemaakt... En gebruik jij hem zonder toestemming. Weghalen a.u.b. En wat als ik het nou niet doe? Dan vergas ik je. Shut the fuck off. Ik houd ook van jou. :$ Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 En je sign slaat nergens op Bedankt. En bovendien heb ik 'm gemaakt... En gebruik jij hem zonder toestemming. Weghalen a.u.b. En wat als ik het nou niet doe? Dan vergas ik je. Shut the fuck off. Ik houd ook van jou. :$ Wil je hem NU weghalen? Reageren
Scarface92 Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 En je sign slaat nergens op Bedankt. En bovendien heb ik 'm gemaakt... En gebruik jij hem zonder toestemming. Weghalen a.u.b. En wat als ik het nou niet doe? Dan vergas ik je. Shut the fuck off. Ik houd ook van jou. :$ Wil je hem NU weghalen? Dit word wel een grote piramide vind je niet? Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 En je sign slaat nergens op Bedankt. En bovendien heb ik 'm gemaakt... En gebruik jij hem zonder toestemming. Weghalen a.u.b. En wat als ik het nou niet doe? Dan vergas ik je. Shut the fuck off. Ik houd ook van jou. :$ Wil je hem NU weghalen? Dit word wel een grote piramide vind je niet? Nadat je mn sig hebt weggehaald kunnen we naar hartelust praten over piramiden. Reageren
FerryN Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 En ik weet heel goed wat Hitler allemaal gedaan heeft en heeft laten doen. Als je het allemaal zo goed weet waarom draag je dan nog zo'n domme signature en avatar? Dat is vrij respectloos en buitengewoon onzinnig. En nee, je bent ook niet grappig, leuk of stoer. Jij draagt dezelfde sign maar dan met twee strepen erdoorheen . Reageren
Scarface92 Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 En ik weet heel goed wat Hitler allemaal gedaan heeft en heeft laten doen. Als je het allemaal zo goed weet waarom draag je dan nog zo'n domme signature en avatar? Dat is vrij respectloos en buitengewoon onzinnig. En nee, je bent ook niet grappig, leuk of stoer. Jij draagt dezelfde sign maar dan met twee strepen erdoorheen . oftewel, ik ben er tegen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.