.NightFlower Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Beetje hypocriet, jaarlijks worden er alleen in Nederland al 450 miljoen dieren geslacht. In de WOII was het (40/5 = 8 miljoen mensen per jaar). Dat betekend dus dat er in verhouding 60 keer zoveel dieren geslacht worden dan mensen in de WOII.Maar daar hoor je (m.u.v. een handjevol activisten) niets over. Als er eens een poster word op gehangen als reclame voor een slachthuis, hoor je niemand er over, maar wanneer er een poster word op gehangen van iemand die 40 miljoen mensen heeft laten vermoorden, breekt de hel los. Beetje hypocriet. Hoezo hypocriet? Ik heb nergens gezegd dat ik het niet erg vind hoe slecht dieren behandeld worden. En ben al helemaal geen voorstander van onverdoofd slachten, ritueel slachten, bio industrie etc. Een dier verdient een goed leven en op de juiste wijzen geslacht te worden, dan heeft het er ook nauwelijks weet van. (P.s. Denk nou niet dat ik de WOII goedkeur, maar ik zie het probleem van die poster niet. Vrijheid van meningsuiting is ons grootste recht.) Zo geef ik hier ook mijn mening! Heb je gelijk in, maar zodra mensen ermee gekwetst worden vind ik dat het té ver gaat. Daarbij vind ik het sowieso respectloos als je zoiets doet. Zo geef ik hier dan weer mijn mening Reageren
Sandra Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Waarom worden mensen met dieren vergeleken? Om dat mensen ook dieren zijn.... De mens is een zoogdier... Is de mens alleen belangrijker omdat dat het meest intelligentste dier is? Is ook het varken belangrijker dan een koe omdat het intelligenter is? Reageren
Wesley Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Is de mens alleen belangrijker omdat dat het meest intelligentste dier is? Is ook het varken belangrijker dan een koe omdat het intelligenter is? Wij mensen domineren gewoon in deze wereld, daarom is de mens gewoon belangrijker, wij kunnen communiceren/praten, wij kunnen logisch nadenken over dingen, wij kunnen complete huizen bouwen nouja enzovoort. Natuurlijk dieren kunnen ook communiceren maar niet zoals wij dat doen, ook hebben wij hersenen gekregen waarmee wij goed kunnen nadenken en waarmee we dingen vaak beleidvol kunnen uitvoeren. Tevens vind ik ook wel dat mensenlevens boven een leven gaat van een dier. En ik vind het erger dat er een mens gedood wordt, dan dat er 60 koeien gedood wordt. Maargoed ook maar mijn mening.. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Nog een ding voor de mensen die zeggen dat Hitler de Joden enz. heeft vermoord. Dat is niet waar, Hitler deedt niets, de Nazi's en de SS vermoordde de Joden, Zigeuners enz. Dit is echt de domste reactie in de geschiedenis. Lol, de Nazi's waren onder leiding van Hitler. En wie z'n idee was het om concentratie kampen te laten bouwen? Juist, Hitler. Btw, ik vind zo'n poster ook wel te ver gaan want het is behoorlijk respectloos voor de mensen in die tijd. En misschien is het dan wel niet discriminerend bedoeld maar veel mensen denken daar anders over. Dus, ik geef die burgemeester groot gelijk. mvg, GrandTheftTwano Reageren
Mania-92 Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Het probleem bij jou is, jij bent een egoïst.. Dat blijkt ook wel uit andere topics en hier weer.. Je denkt alleen maar aan jezelf, een poster als dit is gewoon totaal respectloos. Er zijn oudere mensen die WOII hebben meegemaakt en die nu al schrikken als een autodeur dicht ploft.. Wat moet een poster met citaten van Hitler + een plaatje van Hitler dan wel niet? Ik raak gekwetst van jou avater.. Ik start een petitie om jou te bannen. Als we dat als maatstaaf nemen blijft er niets meer over, iedereen raakt wel gekwetst van iets. Klopt, in Nederland mag men denken en zeggen wat hij wilt, tot op een zekere hoogte. Als je mensen ermee kwetst, is dit natuurlijk een ander verhaal. Kijk maar naar Mark Rutte van de VVD die even doodleuk kenbaar maakt dat de Holocaust ontkent mag worden. Oftewel iedereen mag zeggen en denken wat hij wilt, zonder enkele grenzen. Nou dan word het nog eens een gezellige samenleving zeg... Maargoed die plannen gaan toch niet door, gelukkig zijn er genoeg mensen die wel de grenzen kennen. Wat betreft Hitler de meneer heeft anders wel 6 miljoen joden laten vermoorden, nabestaande of mensen die de oorlog hebben meegemaakt kan dit zeer kwetsend zijn. En in die zin doe je dit soort dingen gewoon niet dat is niets meer of minder dan respect. Maar blijkbaar begrijpt niet ieder individu dat, misschien een gebrek aan inlevingsvermogen? Dat is een stukje normen en waarden (en dan niet alleen de wetten maar ook tolerantie), want sommige blijkbaar niet is bijgebracht. Nogmaals als je fan bent hang je het van mij part lekker zijn poster in je kamer op, maar je gaat dit soort dingen niet op straat beplakken. Ok dan mag dit volgens jou ook niet? Nou waarom wordt google niet offline gehaald? Wat een gezeur. Vrijheid van meningsuiting stopt bij geweld. Wees blij met een samenleving waar gezegd kan worden dat turken stinken, de holocaust nooit heeft plaatsgevonden, balkenende een potlood is en dat obama een kutneger is. Liever dat in de openbare discussie dan iemand die thuis z'n woede maar op te kroppen zit, dan weet je tenminste met wie je te maken hebt. wij kunnen communiceren/praten, wij kunnen logisch nadenken over dingen, wij kunnen complete huizen bouwen nouja enzovoort. Natuurlijk dieren kunnen ook communiceren maar niet zoals wij dat doen, ook hebben wij hersenen gekregen waarmee wij goed kunnen nadenken en waarmee we dingen vaak beleidvol kunnen uitvoeren. Waarom concludeer je dat? Dieren kunnen prima communiceren.. Reageren
Think Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Wie respect heeft doet gewoon zoiets niet. Zeker niet publiek waar iedereen het kan zien. Als je nou je kamer vo hangt met posters van hem. OK, daar heeft niemand last van... Maar om zo op straat posters te hangen van hem vind ik echt respectloos. Reageren
FerryN Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Is de mens alleen belangrijker omdat dat het meest intelligentste dier is? Is ook het varken belangrijker dan een koe omdat het intelligenter is? Wij mensen domineren gewoon in deze wereld, daarom is de mens gewoon belangrijker, wij kunnen communiceren/praten, wij kunnen logisch nadenken over dingen, wij kunnen complete huizen bouwen nouja enzovoort. Natuurlijk dieren kunnen ook communiceren maar niet zoals wij dat doen, ook hebben wij hersenen gekregen waarmee wij goed kunnen nadenken en waarmee we dingen vaak beleidvol kunnen uitvoeren. Tevens vind ik ook wel dat mensenlevens boven een leven gaat van een dier. En ik vind het erger dat er een mens gedood wordt, dan dat er 60 koeien gedood wordt. Maargoed ook maar mijn mening.. FOUT! Mens is niet belangrijker, de mens denkt dat alleen dat ze belangrijker zijn omdat ze dingen kunnen die andere dieren niet kunnen, zonder de mens konden de meeste dieren gewoon in rust leven(behalve de dieren die eten voor andere dieren zijn) omdat de mens juist hun territorium verkankeren door er huizen enzo op te zetten omdat de mensen dat kunnen, en moeten de oorspronkelijk dierensoort(en) er maar voor opdraaien. En dat er 60 koeien doodgaan vind ik al zonde, waarom moet die koe doodgaan voor een ander smerig dierensoort? Ja, mensen zijn smerig, denk maar eens wat ze andere soorten aandoen voor hun eigen doen/plezier . Denk dat je het ook niet fijn zou vinden als je platgeschoten word en je tanden uit je bek gezaagd worden of dat ze je doodknuppelen en je dan je huid eraf trekken. Reageren
.NightFlower Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 (bewerkt) Ok dan mag dit volgens jou ook niet? Nou waarom wordt google niet offline gehaald? Wat een gezeur.Vrijheid van meningsuiting stopt bij geweld. Niet openbaarlijk ophangen en een beledigende tekst eronder zetten nee. In Nederland mag alles gezegd worden maar mag een ander niet schaden en mag niet in strijd zijn met de grondwet. iedereen in hun waarde laten dus, in mijn mening blijft dat dit soort acties respectloos zijn. Wees blij met een samenleving waar gezegd kan worden dat turken stinken, de holocaust nooit heeft plaatsgevonden, balkenende een potlood is en dat obama een kutneger is. Liever dat in de openbare discussie dan iemand die thuis z'n woede maar op te kroppen zit, dan weet je tenminste met wie je te maken hebt. Volgens mij is het beweren van de holocaust strafbaar? Tenminste Meneer rutte van de VVD wou dat vrijheid van meningsuiting zonder grenzen. Ik heb het idee dat jij wel een voorstander van volledig vrijheid van meningsuiting bent? Zodra dat toegestaan word krijg je ook dat discriminatie toegestaan wordt, wordt het voor iedereen mogelijk bepaalde bevolkingsgroepen als minderwaardig te beoordelen. Dit kan tot allerlei hele vervelende situaties leiden voor allerlei bevolkingsgroepen, waaronder homo's, maar ook mensen met bepaalde geloofsovertuiging, mensen met beperkingen, een handicap etc. Verder zullen er dan altijd groeperingen hiervan misbruik maken. Zo help je neo nazi's aan de macht. Dan kunnen ze weer de dingen roepen en mensen voor zich winnen, omdat het dan ineens legaal word en ga zo maar door... Mens is niet belangrijker, de mens denkt dat alleen dat ze belangrijker zijn omdat ze dingen kunnen die andere dieren niet kunnen, zonder de mens konden de meeste dieren gewoon in rust leven(behalve de dieren die eten voor andere dieren zijn) omdat de mens juist hun territorium verkankeren door er huizen enzo op te zetten omdat de mensen dat kunnen, en moeten de oorspronkelijk dierensoort(en) er maar voor opdraaien. Oke... Dus we mogen geen onderscheid maken over het feit dat wij slimmer zijn dan dieren, maar dat dieren elkaar opeten vergeten we dan maar even? Het is niets meer en minder dan een ''voedselketen''' waar ook wij ''dieren'' deel uit maken. Wij zijn eigenlijk ook diersoorten, dus in feite doen we er niet te min aan dat wij een varken eten, net zo goed als een kat een muis opvreet. Kijk laat dan even buiten de ''dierenmishandeling'' want dat is een heel ander verhaal. Alhoewel een kat die de huid van een levend muisje eraf eet vind je zeker niet erg of smerig? Misschien is het juist goed dat wij ''slimmer'' zijn, want wij zijn veel beter in staat emoties te begrijpen en ook pijn, dat is nou zo mooi dat er allerlei actie groepen zijn die opkomen voor de dieren. Want ook ik ben zeker tegen de mishandeling van dieren en de gruwelijke wijzen waarop ze worden gedood. Ik vind dat ieder dier een goed leven verdient en op een wijzen gedood moet worden zonder dat het onnodig lijdt Bewerkt: 8 juni 2009 door .NightFlower Reageren
Mania-92 Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Niet openbaarlijk ophangen en een beledigende tekst eronder zetten nee. In Nederland mag alles gezegd worden maar mag een ander niet schaden en mag niet in strijd zijn met de grondwet. iedereen in hun waarde laten dus, in mijn mening blijft dat dit soort acties respectloos zijn. Een mening geven zonder daarbij andere te beledigen is vrijwel onmogelijk. Vrijheid van meningsuiting en belediging zijn 2 kanten van dezelfde medaille. Volgens mij is het beweren van de holocaust strafbaar? Klopt maar ik beschreef mijn ideale wereld, niet hoe het nu in Nederland is. Tenminste Meneer rutte van de VVD wou dat vrijheid van meningsuiting zonder grenzen. Ik heb het idee dat jij wel een voorstander van volledig vrijheid van meningsuiting bent? Zodra dat toegestaan word krijg je ook dat discriminatie toegestaan wordt, wordt het voor iedereen mogelijk bepaalde bevolkingsgroepen als minderwaardig te beoordelen. Dit kan tot allerlei hele vervelende situaties leiden voor allerlei bevolkingsgroepen, waaronder homo's, maar ook mensen met bepaalde geloofsovertuiging, mensen met beperkingen, een handicap etc. Verder zullen er dan altijd groeperingen hiervan misbruik maken. Zo help je neo nazi's aan de macht. Dan kunnen ze weer de dingen roepen en mensen voor zich winnen, omdat het dan ineens legaal word en ga zo maar door... Heb vertrouwen in de mens.. Vrijheid van meningsuiting tegenhouden omdat anders nazi's veel zieltjes winnen slaat nergens op. Heb je overigens nog concrete voorbeelden? Ik zie zo niet precies in wat het probleem zou zijn als men andere bevolkingsgroepen beoordeeld zolang het bij een mening blijft? Oke... Dus we mogen geen onderscheid maken over het feit dat wij slimmer zijn dan dieren, maar dat dieren elkaar opeten vergeten we dan maar even? Het is niets meer en minder dan een ''voedselketen''' waar ook wij ''dieren'' deel uit maken. Wij zijn eigenlijk ook diersoorten, dus in feite doen we er niet te min aan dat wij een varken eten, net zo goed als een kat een muis opvreet. Kijk laat dan even buiten de ''dierenmishandeling'' want dat is een heel ander verhaal. Alhoewel een kat die de huid van een levend muisje eraf eet vind je zeker niet erg of smerig? Misschien is het juist goed dat wij ''slimmer'' zijn, want wij zijn veel beter in staat emoties te begrijpen en ook pijn, dat is nou zo mooi dat er allerlei actie groepen zijn die opkomen voor de dieren. Want ook ik ben zeker tegen de mishandeling van dieren en de gruwelijke wijzen waarop ze worden gedood. Ik vind dat ieder dier een goed leven verdient en op een wijzen gedood moet worden zonder dat het onnodig lijdt Ligt het aan mij of spreek je jezelf hier gigantisch tegen? Reageren
FerryN Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Oke... Dus we mogen geen onderscheid maken over het feit dat wij slimmer zijn dan dieren, maar dat dieren elkaar opeten vergeten we dan maar even? Het is niets meer en minder dan een ''voedselketen''' waar ook wij ''dieren'' deel uit maken. Wij zijn eigenlijk ook diersoorten, dus in feite doen we er niet te min aan dat wij een varken eten, net zo goed als een kat een muis opvreet. Kijk laat dan even buiten de ''dierenmishandeling'' want dat is een heel ander verhaal. Alhoewel een kat die de huid van een levend muisje eraf eet vind je zeker niet erg of smerig? Misschien is het juist goed dat wij ''slimmer'' zijn, want wij zijn veel beter in staat emoties te begrijpen en ook pijn, dat is nou zo mooi dat er allerlei actie groepen zijn die opkomen voor de dieren. Want ook ik ben zeker tegen de mishandeling van dieren en de gruwelijke wijzen waarop ze worden gedood. Ik vind dat ieder dier een goed leven verdient en op een wijzen gedood moet worden zonder dat het onnodig lijdt Nee, waarom moeten wij hoger zijn dan een ander diersoort? Omdat wij slimmer zijn? Dus een muis (bv.) is geen flikker waard omdat ze (vrij) weinig kunnen en wij mensen zijn UBERPOWAH!!!??? En waar staat dat ik zeg dat ik andere dieren wel vergeef/vergeet en de mensen niet? Ik zie het niet hoor. Daarnaast, word ons eten, ja, koeien, varkens, en weet ik veel wat allemaal, kapot gefokt zodat jij je lekkere vleesje kan eten, en dat is als ware ook mishandeling, vooral als je ziet hoe sommige dieren worden behandeld voordat ze kennis maken met Mr. slager en zijn mes. En ja, ik eet (soms) vlees ja, maar als ik dan zie hoe die dieren geslacht worden, dan moet ik nog wel 5 keer denken of ik dat nog eet, ik zou het zelf eigenlijk niet fijn vinden als ik vet gemest word en daarna vermoord en daarna nog eens opgegeten word. En een kat een levend muisje de huid eraf vreet? nog nooit gezien terwijl ik me hele leven lang katten heb en die ook soms met muizen thuis kwamen, en wel gezien dat je met die muis 'spelen' en daarna opvreten, maar levend de huid eraf vreten, nog nooit gezien. Maar wat zou ik moeten doen als ik het zag? muis half weggevreten en dan tegen die kat zeggen 'Foei' en dat die kat wegrent en die muis daar laat creperen? Die lijd dan erger dan dat ie 10 seconde later opgevreten word. En daarnaast, hoe kun je weten of andere diersoorten minder goed/niet emoties kunnen begrijpen?, kun je met ze praten en dat ze je vertellen dat ze dat niet kunnen of kunnen begrijpen? Dat is netzoals met honden, je kunt een hond wel leren dat als je wilt dat ie gaat zitten dat je 'Zit' zegt, maar die hond verstaat jou niet en begrijpt niet wat het betekend, maar die weet dat ie bij die commando moet gaan zitten(als je hem dat leert), dus je kunt verder ook geen conclusies trekken of dieren geen emoties hebben of dat minder begrijpen, netzoals hun communicatie, daar kun je niks over zeggen omdat we het simpelweg gewoon niet weten. En nee, dierenmishandeling is verkeerd, maar dat komt ook omdat dieren niet altijd terug kan vechten, want iedereen kan winnen van een goudvis maar lang niet van een beer(zonder wapens). Reageren
Mania-92 Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Nee, waarom moeten wij hoger zijn dan een ander diersoort? Omdat wij slimmer zijn?Dus een muis (bv.) is geen flikker waard omdat ze (vrij) weinig kunnen en wij mensen zijn UBERPOWAH!!!??? Wij staan gewoon bovenaan de voedselketen, it's nature.. Daarnaast, word ons eten, ja, koeien, varkens, en weet ik veel wat allemaal, kapot gefokt zodat jij je lekkere vleesje kan eten, en dat is als ware ook mishandeling, vooral als je ziet hoe sommige dieren worden behandeld voordat ze kennis maken met Mr. slager en zijn mes. Daar gaat het in de natuur toch allemaal om? Survival of the fittest, in onze genen zit iets wat zegt "vreten wat er te vreten valt". En ja, ik eet (soms) vlees ja, maar als ik dan zie hoe die dieren geslacht worden, dan moet ik nog wel 5 keer denken of ik dat nog eet, ik zou het zelf eigenlijk niet fijn vinden als ik vet gemest word en daarna vermoord en daarna nog eens opgegeten word. Appels met peren vergelijken.. En daarnaast, hoe kun je weten of andere diersoorten minder goed/niet emoties kunnen begrijpen?, kun je met ze praten en dat ze je vertellen dat ze dat niet kunnen of kunnen begrijpen?Dat is netzoals met honden, je kunt een hond wel leren dat als je wilt dat ie gaat zitten dat je 'Zit' zegt, maar die hond verstaat jou niet en begrijpt niet wat het betekend, maar die weet dat ie bij die commando moet gaan zitten(als je hem dat leert), dus je kunt verder ook geen conclusies trekken of dieren geen emoties hebben of dat minder begrijpen, netzoals hun communicatie, daar kun je niks over zeggen omdat we het simpelweg gewoon niet weten. Bullshit, we kunnen hun hersenactiviteit meten en aan de hand daarvan wonderbaarlijke conclusies trekken. Reageren
ikt Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 (bewerkt) Boxmeer! =O Ontopic: Ik vind de poster gelijk hebben. Geen grenzen + samenwerking = goed. Met mekaar bemoeien = slecht. Bewerkt: 8 juni 2009 door ikt Reageren
frankyyguy Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 (bewerkt) Is de mens alleen belangrijker omdat dat het meest intelligentste dier is? Is ook het varken belangrijker dan een koe omdat het intelligenter is? Wij mensen domineren gewoon in deze wereld, daarom is de mens gewoon belangrijker, wij kunnen communiceren/praten, wij kunnen logisch nadenken over dingen, wij kunnen complete huizen bouwen nouja enzovoort. Natuurlijk dieren kunnen ook communiceren maar niet zoals wij dat doen, ook hebben wij hersenen gekregen waarmee wij goed kunnen nadenken en waarmee we dingen vaak beleidvol kunnen uitvoeren. Tevens vind ik ook wel dat mensenlevens boven een leven gaat van een dier. En ik vind het erger dat er een mens gedood wordt, dan dat er 60 koeien gedood wordt. Maargoed ook maar mijn mening.. Ik vind mensen eigenlijk helemaal niet belangrijker. Zonder mensen was het milieu een stuk beter af geweest. Wat doen mensen? Ja, ze domineren inderdaad. Ze zijn slimmer, en sluiten veel dieren op. Bomen worden gekapt, dieren sterven uit, er ontstaat hevige smok, er wordt oorlog gevoerd, maar wij zijn belangrijk! Wij mensen zijn een verwoestend volk. Hitler zag joden, zigeuners en zo als slechte mensen. Die man was gewoon gek, en de bevolking trapte er in door geloofwaardige speeches. Veel zagen hem als een held en wisten niet beter dat wat hij vertelden waar was. Tegenwoordig zou zo iets niet meer gebeuren. Je hebt nu eenmaal mensen uit verschillende culturen en niemand van hen is slecht. Wat in die tijd gebeurt is is vreselijk en er zou "eigenlijk" niet gespot mee moeten worden. Dit kun je helaas niet stoppen, en veel mensen denken er nuchter over na... Niet zo raar, want ze hebben het zelf niet mee gemaakt. De één begrijpt het beter dan de ander. Maarja, is deze poster nu zo discriminerent? Kijk er niet van op dat mensen dit discriminerent vinden, aangezien een heleboel mensen hun familie kwijt zijn geraakt. Stel je voor dat je dit zelf hebt mee gemaakt en dat bijvoorbeeld je zoon, dochter, broer of vrouw is vermoord door een nazi, en dat je op een dag een poster als deze ziet hangen...! Ik ben er mee eens dat deze verwijderd moet worden, want dit zou mensen erg zeer kunnen doen. Toch hebben mensen recht op hun eigen mening, dus ik vind niet dat de dader om deze reden gearresteerd moet worden. Dat gaat mij toch te ver. Waarom worden mensen met dieren vergeleken?Dieren worden geslacht om te overleven. In de natuur eten dieren elkaar op om te overleven. Je moet de natuur zijn gang laten gaan, anders zouden er dieren uitsterven. Mensen zouden makkelijk kunnen overleven zonder vlees tegenwoordig. Mensen eten vlees omdat ze het lekker vinden en omdat het normaal wordt gevonden door de jaren heen. De joodse bevolking en zigeuners werden tijdens de tweede wereldoorlog behoorlijk anders aangezien dan tegenwoordig... Veel wisten niet beter, terwijl er eigenlijk helemaal geen verschil is vanwege een huidskleurtje. Gelukkig is dit niet meer het geval, ondanks er nog altijd discriminatie zal zijn, maar denk goed na over het slachten van dieren... Er worden er heel wat geslacht...! Veel sterven uit. Er wordt veel kalfs vlees geten, dus veel dieren krijgen niet eens de kans op te groeien. Dit mag allemaal, want volgens een heleboel mensen hebben ze het nodig om te overleven. Door deze manier van denken zullen er jaarlijk miljoenen dieren geslacht worden, waarvan een heleboel op een onmenselijke manier. Maarja... Het zijn toch maar dieren! Die denken niet. Ik zeg niet dat je moet stoppen met het eten van varkensvlees, maar op dieren wordt heel anders gekeken, dan het eigenlijk hoort. Dat zelfde geld voor de het fijt dat joden niet aangzien werden als de medemens. Wie is tegenwoordig nog de misdadiger? Wij mensen proviteren van de dieren. We eten ze op, en zeggen dat we geen andere keuze hebben, want we moeten overleven, het miljeu gaat ernstig achteruit, veel dieren sterven uit, en mensen zien hitler als een slecht persoon (niet dat dat onterecht is) terwijl hij vroeger werd gezien als held. Nederland lijkt wel zo'n volmaakt landje, maar er valt nog veel te leren. Naar arme mensen wordt niet omgekeken. Niet alleen in het buitenland, maar zelfs hier. Je hebt geen geld, dus krijgt er een boete bovenop, omdat je koppig bent en niet betaald. Er wordt ingebroken in je huis, en er wordt gevraagt naar de aankoopbonnen van je spullen, zodat je kunt bewijzen dat het "jouw" eigendom is. (Ja! Echt waar. Naar bewijsmateriaal wordt tegenwoordig veel minder gezocht) Het kan allemaal zo veel beter. Waar de meesten van ons niet stil bij staan, is dat er zelfs heel wat corruptie gaande is. Er zijn Polities die samenwerken met bendes, of drugs dealen. (Meer dan je er zelf bewust van bent) Bewijsmateriaal wordt vernietigt omdat ze omgekocht zijn. Kortom, De hele wereld is nog lang niet zo perfect als dat het lijkt. Vroeger leek het ook allemaal zo "perfect" terwijl er miljoenen mensen vermoord werden door de nazi's. Het zal nergens perfect worden, maar de hoop mag niet ontbreken vind ik. Bewerkt: 8 juni 2009 door frankyyguy Reageren
Galiorix Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 De poster is in principe gewoon een constatering. Hitler wilde gewoon een groot rijk, net als die dildo's die voor een groot Europa zijn. Capiche? Maar ja, net als bij Hitler liep alles in de soep dus daarom is Europa van zichzelf gewoon redelijk nutteloos. We pompen er alleen maar geld in omdat een stel derderangs landen erbij moeten komen die in geldproblemen zitten. Reageren
Exoit Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Hitler was zelf gewoon een geniaal brein anders had hij niet half Europa kunnen veroveren, alleen helaas heeft hij zijn geniale brein verkeerd gebruikt. Zelf vind ik het zeer spijtig deze gedachten allemaal weer optehalen doormiddel van het plakken van posters Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.