frankyyguy Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 (bewerkt) Denk je dat ik dat meen? Er wordt gedacht dat hij alleen maar de hele wereld wou uitmoorden.. Hij was ECHT niet dom. Integendeel, zelfs intelligent. Hij was alles behalve dom.. Als hij dat was, had hij de bevolking niet zo kunnen beinvloeden. Dat doe je niet zomaar. Bewerkt: 9 juni 2009 door frankyyguy Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 Denk je dat ik dat meen? Er wordt gedacht dat hij alleen maar de hele wereld wou uitmoorden.. Hij was ECHT niet dom. Integendeel, zelfs intelligent. Hij was alles behalve dom.. Als hij dat was, had hij de bevolking niet zo kunnen beinvloeden. Dat doe je niet zomaar. Charisma is geen intelligentie. Bovendien waren de omstandigheden ideaal toen hij aan zijn macht kwam. Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 9 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 Dankzij der Führer hebben we nu wel snelwegen, dus niet zo negatief over Herr Hitler! Hoewel hij wel de dood van miljoenen heeft veroorzaakt heeft hij wel veel goeds gedaan. Dank zij de Fuhrer kijk ik nu naar een 24'' monitor,die aan de pc staat die weer op een snelle internet verbinding zit. Zonder de Fuhrer was ik nooit met jullie in contact te komen. Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 Dankzij der Führer hebben we nu wel snelwegen, dus niet zo negatief over Herr Hitler! Hoewel hij wel de dood van miljoenen heeft veroorzaakt heeft hij wel veel goeds gedaan. Dank zij de Fuhrer kijk ik nu naar een 24'' monitor,die aan de pc staat die weer op een snelle internet verbinding zit. Zonder de Fuhrer was ik nooit met jullie in contact te komen. Miljoenen doden tegen een 24" monitor vind ik wel acceptabel. Reageren
frankyyguy Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 (bewerkt) Denk je dat ik dat meen? Er wordt gedacht dat hij alleen maar de hele wereld wou uitmoorden.. Hij was ECHT niet dom. Integendeel, zelfs intelligent. Hij was alles behalve dom.. Als hij dat was, had hij de bevolking niet zo kunnen beinvloeden. Dat doe je niet zomaar. Charisma is geen intelligentie. Bovendien waren de omstandigheden ideaal toen hij aan zijn macht kwam. Nee, maar hij verzon plannen. Liet filmpjes zien dat hij een hond over z'n hoofd aaide, of een kind in z'n armen had, waardoor mensen een totaal ander beeld van hem kregen. Dat is slim. Hij kreeg ook niet zomaar macht. Veel ideeen waren zelfs geniaal, maar hij had geen geweten en had een totaal andere kant in zich dat niemand kende. Ik zou ook nooit zeggen dat hij dom was, maar respect hebben voor iemand die zo veel doden op z'n geweten heeft heb ik nooit. Bewerkt: 9 juni 2009 door frankyyguy Reageren
Galiorix Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 Miljoenen doden tegen een 24" monitor vind ik wel acceptabel. Je gaat nu te ver. Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 9 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 Miljoenen doden tegen een 24" monitor vind ik wel acceptabel. Je gaat nu te ver. Niet. Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 Miljoenen doden tegen een 24" monitor vind ik wel acceptabel. Je gaat nu te ver. Waarom? Reageren
Think Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 Miljoenen doden tegen een 24" monitor vind ik wel acceptabel. Je gaat nu te ver. Niet. Wannebee, je bent stoer... niet Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 Miljoenen doden tegen een 24" monitor vind ik wel acceptabel. Je gaat nu te ver. Niet. Wannebee, je bent stoer... niet Wannabe mod? Reageren
Think Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 Miljoenen doden tegen een 24" monitor vind ik wel acceptabel. Je gaat nu te ver. Niet. Wannebee, je bent stoer... niet Wannabe mod? Die stofzuiger met zen pro-hitler stuff wil in de spotlights staan. Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 Miljoenen doden tegen een 24" monitor vind ik wel acceptabel. Je gaat nu te ver. Niet. Wannebee, je bent stoer... niet Wannabe mod? Die stofzuiger met zen pro-hitler stuff wil in de spotlights staan. Jij zuigt volgens mij nog meer dan hem En wat is er mis met pro-Hitler? Reageren
Scarface92 Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 Het gaat veel te offtopic hiero, Jowx waar blijf je...? Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 Het gaat veel te offtopic hiero, Jowx waar blijf je...? Jowx zit vastgebonden in mijn kelder. Reageren
FerryN Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 Die stofzuiger met zen pro-hitler stuff wil in de spotlights staan. Ja en? Als hij zo graag aandacht wilt doet ie dat toch? Misschien zit er een andere reden achter. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.