Jump to content

GTA IV modden met OpenIV


DriftKing

Recommended Posts

Ja, hier hebben we niet zoveel aan. Je zegt alleen dat het eerst wel deed en nu niet. Verder weten we niks. Niet welk besturingssysteem, hoe je het programma gebruikt, misschien heb je wel iets met GTA IV gedaan?

Meer info komt het dus op neer :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, hier hebben we niet zoveel aan. Je zegt alleen dat het eerst wel deed en nu niet. Verder weten we niks. Niet welk besturingssysteem, hoe je het programma gebruikt, misschien heb je wel iets met GTA IV gedaan?

Meer info komt het dus op neer :)

Computer: Windows XP Home Intel Core2 Duo

Videokaart: Nvidia GeForce 8500 GT

ik heb openiv gewoon in een willekeurig mapje uitgepakt en voor de rest zit ik niet aan GTA IV te rommelen

Link to comment
Delen op andere websites

Computer: Windows XP Home Intel Core2 Duo

Videokaart: Nvidia GeForce 8500 GT

ik heb openiv gewoon in een willekeurig mapje uitgepakt en voor de rest zit ik niet aan GTA IV te rommelen

Misschien ook zo handig om te zeggen wat voor een melding dat je krijgt als je openIV opstart? :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Computer: Windows XP Home Intel Core2 Duo

Videokaart: Nvidia GeForce 8500 GT

ik heb openiv gewoon in een willekeurig mapje uitgepakt en voor de rest zit ik niet aan GTA IV te rommelen

Misschien ook zo handig om te zeggen wat voor een melding dat je krijgt als je openIV opstart? :ch:

hij start wel op maar zodra ik naar het mapje waar de wapens in staan ga krijg ik dit:

post-87653-1244386643.jpg

Bewerkt: door DriftKing
Link to comment
Delen op andere websites

Is het pad naar je gtaiv.exe wel goed? Dat is immers wat de foutmelding is. Je mag overigens niet GTA IV open hebben staan als je er mee gaat werken.

Wat bedoel je met het pad?

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je zeker dat je het goede pad hebt opgegeven in de Open IV editor naar de GTAIV.exe? Dat kan je ergens instellen. En je moet dus zorgen dat GTA IV niet open staat.

weet je ook waar ik dat kan in stellen? en ik heb GTA IV altijd uitstaan als ik met openiv bezig ben

Link to comment
Delen op andere websites

Als je GTA IV voor het eerst gebruikt word er gevraagd naar het pad naar gtaiv.exe. Je zou dit ongetwijfeld ook moeten kunnen veranderen in het programma zelf, maar ik heb GTA IV momenteel niet dus kan ik niet kijken aangezien ik in het begin dat pad op moet geven :7 Je kan, als je het niet kan vinden ook het bestand "ClearConfig.cmd" uitvoeren. Als je dan OpenIV opstart krijg je opnieuw deze "installatie".

Link to comment
Delen op andere websites

Als je GTA IV voor het eerst gebruikt word er gevraagd naar het pad naar gtaiv.exe. Je zou dit ongetwijfeld ook moeten kunnen veranderen in het programma zelf, maar ik heb GTA IV momenteel niet dus kan ik niet kijken aangezien ik in het begin dat pad op moet geven :7 Je kan, als je het niet kan vinden ook het bestand "ClearConfig.cmd" uitvoeren. Als je dan OpenIV opstart krijg je opnieuw deze "installatie".

waar staat normaal GTAIV.exe want ik heb hem ingeteld in de map waar gtaiv.exe staat maar openiv herkent hem niet denk ik

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zet 100 euro op het feit dat de versie die jij hebt de nieuwe gta (nog) niet ondersteund, jij hebt wss 1.0.3 wat OpenIV geloof ik nog niet ondersteund.

Ik wil verder niet lullig overkomen maar als jij niet eens weet wat een pad is dan vraag ik me af of je eht uberhuapt wel moet doen, dat modden is wel wat lastiger dan een pad aanwijzen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zet 100 euro op het feit dat de versie die jij hebt de nieuwe gta (nog) niet ondersteund, jij hebt wss 1.0.3 wat OpenIV geloof ik nog niet ondersteund.

Ik wil verder niet lullig overkomen maar als jij niet eens weet wat een pad is dan vraag ik me af of je eht uberhuapt wel moet doen, dat modden is wel wat lastiger dan een pad aanwijzen.

omg ik had er al mods ingezet :duh:

Bewerkt: door DriftKing
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...