Jump to content

hoe zet ik wapens in een map?


Recommended Posts

Geplaatst:

Hallow, ik heb een eigen server voor mijn vrienden en ik alleen, maar ik moet weten hoe je wapens in de map zet, ik heb de wapen ID's al, dus... ik heb alleen de script nodig

Geplaatst: (bewerkt)

ya thnx, maar nou weet ik niet hoe je aan die x, y, z komt, ik heb via debug de locatie gesaved, maar der komt dan een hele rij van AddPlayerClass met allemaal cijfers erachter, 3 van die rijen met cijfers moet de x, y, en z zijn, maar welke? :?

Bewerkt: door Tharore
Geplaatst: (bewerkt)
ya thnx, maar nou weet ik niet hoe je aan die x, y, z komt, ik heb via debug de locatie gesaved, maar der komt dan een hele rij van AddPlayerClass met allemaal cijfers erachter, 3 van die rijen met cijfers moet de x, y, en z zijn, maar welke? :?

Dat is heel eenvoudig, op de wiki van sa:mp (klikkerdeklik) vind je meer informatie over die "AddPlayerClass". Zoals je daar ziet bestaat die uit een heleboel dingen, maar voor jouw zijn er maar 3 getalletjes belangrijk namelijk de X, Y en Z coördinaat want die heb je nodig.

Stel dat het er bijvoorbeeld zo uit ziet:

AddPlayerClass( 0, 1958.33, 1343.12, 15.36, 269.15, 26, 36, 28, 150, 0, 0 );

Het eerste getal (de 0 dus) is de skin.

Het tweede getal is de X-coördinaat. Dat is hierboven dus 1958.33

Het derde is dan de Y-coördinaat (1343.12) en het vierde is de Z-coördinaat (15.36)

Bewerkt: door Ymosky
Geplaatst:
ya thnx, maar nou weet ik niet hoe je aan die x, y, z komt, ik heb via debug de locatie gesaved, maar der komt dan een hele rij van AddPlayerClass met allemaal cijfers erachter, 3 van die rijen met cijfers moet de x, y, en z zijn, maar welke? :?

Dat is heel eenvoudig, op de wiki van sa:mp (klikkerdeklik) vind je meer informatie over die "AddPlayerClass". Zoals je daar ziet bestaat die uit een heleboel dingen, maar voor jouw zijn er maar 3 getalletjes belangrijk namelijk de X, Y en Z coördinaat want die heb je nodig.

Stel dat het er bijvoorbeeld zo uit ziet:

AddPlayerClass( 0, 1958.33, 1343.12, 15.36, 269.15, 26, 36, 28, 150, 0, 0 );

Het eerste getal (de 0 dus) is de skin.

Het tweede getal is de X-coördinaat. Dat is hierboven dus 1958.33

Het derde is dan de Y-coördinaat (1343.12) en het vierde is de Z-coördinaat (15.36)

Ya het werkt, thx

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...