Tharore Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 Hallow, ik heb een eigen server voor mijn vrienden en ik alleen, maar ik moet weten hoe je wapens in de map zet, ik heb de wapen ID's al, dus... ik heb alleen de script nodig Reageren
Sandra Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 AddStaticPickup(model, type, Float:X, Float:Y, Float:Z); CreatePickup(model, type, Float:X, Float:Y, Float:Z); http://wiki.sa-mp.com/wiki/AddStaticPickup http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreatePickup Reageren
Tharore Geplaatst: 7 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 (bewerkt) ya thnx, maar nou weet ik niet hoe je aan die x, y, z komt, ik heb via debug de locatie gesaved, maar der komt dan een hele rij van AddPlayerClass met allemaal cijfers erachter, 3 van die rijen met cijfers moet de x, y, en z zijn, maar welke? Bewerkt: 7 juni 2009 door Tharore Reageren
Ymosky Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 (bewerkt) ya thnx, maar nou weet ik niet hoe je aan die x, y, z komt, ik heb via debug de locatie gesaved, maar der komt dan een hele rij van AddPlayerClass met allemaal cijfers erachter, 3 van die rijen met cijfers moet de x, y, en z zijn, maar welke? Dat is heel eenvoudig, op de wiki van sa:mp (klikkerdeklik) vind je meer informatie over die "AddPlayerClass". Zoals je daar ziet bestaat die uit een heleboel dingen, maar voor jouw zijn er maar 3 getalletjes belangrijk namelijk de X, Y en Z coördinaat want die heb je nodig. Stel dat het er bijvoorbeeld zo uit ziet: AddPlayerClass( 0, 1958.33, 1343.12, 15.36, 269.15, 26, 36, 28, 150, 0, 0 ); Het eerste getal (de 0 dus) is de skin. Het tweede getal is de X-coördinaat. Dat is hierboven dus 1958.33 Het derde is dan de Y-coördinaat (1343.12) en het vierde is de Z-coördinaat (15.36) Bewerkt: 7 juni 2009 door Ymosky Reageren
qum Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 (bewerkt) Edit: sorry, sorry, is al uitgelegt door Ymosky. Bewerkt: 7 juni 2009 door qum Reageren
Tharore Geplaatst: 8 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 ya thnx, maar nou weet ik niet hoe je aan die x, y, z komt, ik heb via debug de locatie gesaved, maar der komt dan een hele rij van AddPlayerClass met allemaal cijfers erachter, 3 van die rijen met cijfers moet de x, y, en z zijn, maar welke? Dat is heel eenvoudig, op de wiki van sa:mp (klikkerdeklik) vind je meer informatie over die "AddPlayerClass". Zoals je daar ziet bestaat die uit een heleboel dingen, maar voor jouw zijn er maar 3 getalletjes belangrijk namelijk de X, Y en Z coördinaat want die heb je nodig. Stel dat het er bijvoorbeeld zo uit ziet: AddPlayerClass( 0, 1958.33, 1343.12, 15.36, 269.15, 26, 36, 28, 150, 0, 0 ); Het eerste getal (de 0 dus) is de skin. Het tweede getal is de X-coördinaat. Dat is hierboven dus 1958.33 Het derde is dan de Y-coördinaat (1343.12) en het vierde is de Z-coördinaat (15.36) Ya het werkt, thx Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.