.Senne Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 Geweldig. Dit is volgens mij allemaal echt, en ik zou 't zalig vinden om binnenkort met een real car door LC te scheuren. Weer een reden waarom ik enkel pc-gamer ben en PS3/Xdoos waste of money vind. Reageren
MFCL Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 Geweldig. Dit is volgens mij allemaal echt, en ik zou 't zalig vinden om binnenkort met een real car door LC te scheuren. Dat duurt volgens mij nog wel ff een half jaar voordat je dat kan Reageren
Galiorix Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 Jeej. Dit is echt geweldig, dacht dat het nooit meer mogelijk zou zijn en dan dit geweldige nieuws. Reageren
Beagle Geplaatst: 10 juni 2009 Rapport Geplaatst: 10 juni 2009 Ja, het begin van het echte GTA IV modding Nu deze tool is gemaakt, gaat het steeds sneller met ontwikkelingen voor tools, en het minder buggy te maken/meer functies. Fantastisch Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 10 juni 2009 Rapport Geplaatst: 10 juni 2009 OMG! ben nu al begonnen met 3ds max Reageren
ikt Geplaatst: 10 juni 2009 Rapport Geplaatst: 10 juni 2009 OMFG VEEEEEEEEET Kan iemand een auto maken die helemaal GEEN ruiten heeft? Dan ben je zonder cheats kogelvrij. Reageren
DaBeast Geplaatst: 10 juni 2009 Rapport Geplaatst: 10 juni 2009 Auto's enzovoort zijn (nog) niet met de tool mogelijk. Wel is Oleg ook aan de Zmod import en export pluins bezig. Met deze zijn de auto's wel te exporteren, maar ik geloof dat de nieuwe versie nog niet gereleased is van zmod. Zelf vind ik het via bijde manieren redelijk omslagtig. Zmod vind ik persoonlijk minder lekker werken als 3DS Max (vooral het UV gedeelte is wat bulky-er), en die tool is nog niet de goede manier, aangezien je dan afhankelijk bent van de tool, en de beperkingen van DFF.. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 10 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2009 Een nieuwe screen van de maker: Het huis van CJ. Ziet er geniaal uit. Reageren
Remi-X Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 LOLOL, had hij geen betere plek kunnen vinden ervoor Die doos zit er volgens mij ook nog in, en de deur is een beetje bugged. Maar zeker wel vet Reageren
Beagle Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 Yay Hij heeft geloof ik ook dat ene wapen van San Andreas erin gezet, hoe heette dat ding ookal weer Nu nog wachten op de GTA IV map editor, want het lukt hem ook om een goede plek te vinden en IPL/IDE's van IV (weet niet hoe die heetten, eruit zien of wat dan ook in IV) of bestaat daar al informatie over wat ik niet weet? Anyway, progress, yay! Reageren
Shadow-Link Geplaatst: 12 juni 2009 Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 @Remi-X: Heb de vlammewerper/brandblusser/MP5 met een ander programmatje geconvert (dat programmatje oversgreef alleen de vertex/polygon data, deze nieuwe versie maakt een hele nieuwe wdr file). Heb geen max script gemaakt omdat ik nog nooit max script heb gedaan Staat wel als volgende op me lijstje. Voor de plek, tjah had ff een wdr file nodig die ik kon vinden. Bij de deur zie je een stuk van billboard paal en heb nu ook het gebouw dat je op de voorgrond zit vervangen met een wigwam. @MFCL: WDR Files gebruiken geen dummys, WFT (Auto's) wel. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 12 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 Even voor de duidelijkheid, Shadow-Link = Prince-Link. Welkom. Reageren
Beagle Geplaatst: 12 juni 2009 Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 (bewerkt) *Coole tekst* Ik hoop dat het lukt om een Maxscript te schrijven, we willen natuurlijk de veel betere, en nieuwe soorten materials ook gebruiken voor onze models in GTA IV! Keep up the great work! Bewerkt: 12 juni 2009 door Beagle Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 ik denk dat deze mod dood is ? Reageren
~Victorious~ Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 (bewerkt) ik denk dat deze mod dood is ? Laat Prince/Shadow nu maar rustig verder werken. Deze dingen kosten tijd, trouwens heb je liever een onstabiele programma dat maar half werkt en dat nu gereleased word. Of heb je liever een stabiel programma dat goed werkt maar waar dat je nog even moet opwachten. Ik kan niet wachten tot dat er een versie van dit programma zal uitkomen die kleding kan converten. Maar ik wacht eerst op de gewone versie, die zal ook al handig zijn. grtz Tom (@Shadow/ Prince ben Vic Vance van gtaf.com, ik stelde die vraag over scratch made .dff's exporteren naar IV) Bewerkt: 21 juni 2009 door ~Victorious~ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.