Jump to content

Custom Models in GTA IV!


Recommended Posts

Geplaatst:

Geweldig. Dit is volgens mij allemaal echt, en ik zou 't zalig vinden om binnenkort met een real car door LC te scheuren. :dans:

Weer een reden waarom ik enkel pc-gamer ben en PS3/Xdoos waste of money vind. :Y

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Shadow-Link

    16

  • .Senne

    11

  • Remi-X

    10

  • Rickyboy30

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Geweldig. Dit is volgens mij allemaal echt, en ik zou 't zalig vinden om binnenkort met een real car door LC te scheuren. :dans:

Dat duurt volgens mij nog wel ff een half jaar voordat je dat kan :cry:

Geplaatst:

Jeej. Dit is echt geweldig, dacht dat het nooit meer mogelijk zou zijn en dan dit geweldige nieuws. :dans:

Geplaatst:

Ja, het begin van het echte GTA IV modding :dans: Nu deze tool is gemaakt, gaat het steeds sneller met ontwikkelingen voor tools, en het minder buggy te maken/meer functies. Fantastisch :D

Geplaatst:

OMFG VEEEEEEEEET

Kan iemand een auto maken die helemaal GEEN ruiten heeft? Dan ben je zonder cheats kogelvrij.

Geplaatst:

Auto's enzovoort zijn (nog) niet met de tool mogelijk. Wel is Oleg ook aan de Zmod import en export pluins bezig. Met deze zijn de auto's wel te exporteren, maar ik geloof dat de nieuwe versie nog niet gereleased is van zmod.

Zelf vind ik het via bijde manieren redelijk omslagtig. Zmod vind ik persoonlijk minder lekker werken als 3DS Max (vooral het UV gedeelte is wat bulky-er), en die tool is nog niet de goede manier, aangezien je dan afhankelijk bent van de tool, en de beperkingen van DFF..

Geplaatst:

LOLOL, had hij geen betere plek kunnen vinden ervoor :schater: Die doos zit er volgens mij ook nog in, en de deur is een beetje bugged. Maar zeker wel vet :puh:

Geplaatst:

Yay :D Hij heeft geloof ik ook dat ene wapen van San Andreas erin gezet, hoe heette dat ding ookal weer :? Nu nog wachten op de GTA IV map editor, want het lukt hem ook om een goede plek te vinden en IPL/IDE's van IV (weet niet hoe die heetten, eruit zien of wat dan ook in IV) of bestaat daar al informatie over wat ik niet weet? :puh: Anyway, progress, yay!

Geplaatst:

@Remi-X: Heb de vlammewerper/brandblusser/MP5 met een ander programmatje geconvert (dat programmatje oversgreef alleen de vertex/polygon data, deze nieuwe versie maakt een hele nieuwe wdr file).

Heb geen max script gemaakt omdat ik nog nooit max script heb gedaan :puh: Staat wel als volgende op me lijstje.

Voor de plek, tjah had ff een wdr file nodig die ik kon vinden. Bij de deur zie je een stuk van billboard paal ;) en heb nu ook het gebouw dat je op de voorgrond zit vervangen met een wigwam.

@MFCL: WDR Files gebruiken geen dummys, WFT (Auto's) wel.

Geplaatst: (bewerkt)
*Coole tekst*

Ik hoop dat het lukt om een Maxscript te schrijven, we willen natuurlijk de veel betere, en nieuwe soorten materials ook gebruiken voor onze models in GTA IV! :D

Keep up the great work!

Bewerkt: door Beagle
  • 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)
ik denk dat deze mod dood is ?

Laat Prince/Shadow nu maar rustig verder werken.

Deze dingen kosten tijd, trouwens heb je liever een onstabiele programma dat maar half werkt en dat nu gereleased word. Of heb je liever een stabiel programma dat goed werkt maar waar dat je nog even moet opwachten.

Ik kan niet wachten tot dat er een versie van dit programma zal uitkomen die kleding kan converten. Maar ik wacht eerst op de gewone versie, die zal ook al handig zijn.

grtz

Tom

(@Shadow/ Prince ben Vic Vance van gtaf.com, ik stelde die vraag over scratch made .dff's exporteren naar IV)

Bewerkt: door ~Victorious~

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...