Jump to content

Custom Models in GTA IV!


Dutchy3010

Recommended Posts

WDR > Gebouwen

WFT > Auto's

WTD > Textures

Naar wat ik weet. Kan nog wat aan toegevoegd worden.

ok dankje!

ik begin nu maar met Zmodeler, is dat trouwens een gratis programma ? nee toch ?

alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Shadow-Link

    16

  • .Senne

    11

  • Remi-X

    10

  • Rickyboy30

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

WDR > Gebouwen

WFT > Auto's

WTD > Textures

Naar wat ik weet. Kan nog wat aan toegevoegd worden.

ok dankje!

ik begin nu maar met Zmodeler, is dat trouwens een gratis programma ? nee toch ?

alvast bedankt!

als je volgensmij bij zmodeler 2 wil exporteren moet je volgensmij betalen als ik me niet vergis

Link to comment
Delen op andere websites

ZModeler is gratis, maar dan heb je niet de mogelijkheid om models te importeren of exporteren. Enkel de betaalde versie kan importeren en exporteren, waaronder dus exporteren naar WFT bestanden ;)

ZModeler zelf is dus gratis, maar je moet het registreren om wat extra functies te kunnen unlocken. Een registreercode kost 60 Amerikaanse dollars. Bron.

Link to comment
Delen op andere websites

ZModeler is gratis, maar dan heb je niet de mogelijkheid om models te importeren of exporteren. Enkel de betaalde versie kan importeren en exporteren, waaronder dus exporteren naar WFT bestanden ;)

ZModeler zelf is dus gratis, maar je moet het registreren om wat extra functies te kunnen unlocken. Een registreercode kost 60 Amerikaanse dollars. Bron.

inmiddels heb ik Zmodeler nu, maar alleen IMPORTEREN kan dus niet. je kan alleen z3d bestanden openen. je kunt dus GEEN WFT bestanden IN zmodeler zetten maar je kan WEL exporteren naar WFT.

leuk is dat ze er een example van een feltzer hadden bijgedaan. nou, ik bak helemaal NIKS van zmodeler. eerst ff oefenen, daarna misschien nog de creditcard van me ouders tevoorschijn halen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...