Jump to content

Custom Models in GTA IV!


Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben nu bezig om een gewoon IV model te laden en trug te zetten. Helaas heeft dit model hetzelfde probleem. Ik heb nog twee opties die het probleem zouden kunnen veroorzaken dus ben dat nu aan het uitzoeken.

EDIT: Heb het probleem gevonden, het ligt aan de opbouw van het graphics deel. Dit deel moet om een bepaalde volgorde staan (met een bepaald soort padding). Ik heb alleen nog geen idee hoe deze padding wordt bepaald.

Bewerkt: door Shadow-Link
  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Shadow-Link

    16

  • .Senne

    11

  • Remi-X

    10

  • Rickyboy30

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Ik ben nu bezig om een gewoon IV model te laden en trug te zetten. Helaas heeft dit model hetzelfde probleem. Ik heb nog twee opties die het probleem zouden kunnen veroorzaken dus ben dat nu aan het uitzoeken.

EDIT: Heb het probleem gevonden, het ligt aan de opbouw van het graphics deel. Dit deel moet om een bepaalde volgorde staan (met een bepaald soort padding). Ik heb alleen nog geen idee hoe deze padding wordt bepaald.

das kut met peren :'(

Geplaatst:

We are Very Importand Persons :puh:

Inderdaad geweldig, als dit zo door gaat hebben we over een maand een 100% modable GTA IV :)

Geplaatst: (bewerkt)

Hoor ook nog is dat morgen zmodeler export filter voor auto's komt :D

Ben nog ff op zoek naar een wpl tool waarmee ik de objecten kan verplaatsen. Heb grove street geconvert maar overal ligt zeg maar een stukkie :puh:

Bewerkt: door Shadow-Link
Geplaatst:

Sorry voor de dubbelpost maar tog wel belangrijk nieuws. Oleg heeft een beta versie van zijn wft (auto) export filter gereleased. Update nu je ZModeler voor dit export filter. Hij wil niet dat er al auto's uitgebracht worden, hoop dat er geluisterd wordt naar zijn wensen.

Geplaatst:

Shadow: Volgens mij heeft niemand op dit forum een gekochte versie van Zmodeler behalve ik :7 (en ik veronderstel ook jij?) .

Over de WPL manager: als je met 3DS Max kan werken zijn de scripts van Gforce een goede keuze, of die van UZI-I als je liever een extern programmatje wil.

Geplaatst:

Kun je de hoogste toren van GTA SA erin zetten? En verder mooie screens ;)

Wouw dat ik GTA IV had en dat kon :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Whooooh :tu: Top :tu:

Waarom mochten we van eh... dingetje, die maker van Zmodeller geloof ik, de GTA IV mods voor voertuigen nog niet uitbrengen?

>>> Door DaBeast: Je bedoelt Oleg. Omdat de export en import filter nog buggy is, en hij het spel onstabiel kan maken. De maker wil eventuele schade voorkomen..<<<

Edit: Wat een aardige jongen, die Oleg :tu:

Bewerkt: door Beagle
Geplaatst: (bewerkt)

Meh schijnt tog niemand iets te interessere XD

Bewerkt: door Shadow-Link
Geplaatst:

:awesome:

Betekent dit dus dat er binnenkort bijvoorbeeld auto's te downloaden zullen zijn om te modden, zoals er voor SA ook zoveel waren? :eten:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...