Shadow-Link Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 (bewerkt) Ik ben nu bezig om een gewoon IV model te laden en trug te zetten. Helaas heeft dit model hetzelfde probleem. Ik heb nog twee opties die het probleem zouden kunnen veroorzaken dus ben dat nu aan het uitzoeken. EDIT: Heb het probleem gevonden, het ligt aan de opbouw van het graphics deel. Dit deel moet om een bepaalde volgorde staan (met een bepaald soort padding). Ik heb alleen nog geen idee hoe deze padding wordt bepaald. Bewerkt: 29 juni 2009 door Shadow-Link Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 Ik ben nu bezig om een gewoon IV model te laden en trug te zetten. Helaas heeft dit model hetzelfde probleem. Ik heb nog twee opties die het probleem zouden kunnen veroorzaken dus ben dat nu aan het uitzoeken.EDIT: Heb het probleem gevonden, het ligt aan de opbouw van het graphics deel. Dit deel moet om een bepaalde volgorde staan (met een bepaald soort padding). Ik heb alleen nog geen idee hoe deze padding wordt bepaald. das kut met peren :'( Reageren
Shadow-Link Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 jeuj, hij lijkt te werken Reageren
.Senne Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 Geweldig. Heb je toevallig nog een paar leuke, exclusieve screens voor ons? Reageren
Remi-X Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 We are Very Importand Persons Inderdaad geweldig, als dit zo door gaat hebben we over een maand een 100% modable GTA IV Reageren
Shadow-Link Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 (bewerkt) Hoor ook nog is dat morgen zmodeler export filter voor auto's komt Ben nog ff op zoek naar een wpl tool waarmee ik de objecten kan verplaatsen. Heb grove street geconvert maar overal ligt zeg maar een stukkie Bewerkt: 29 juni 2009 door Shadow-Link Reageren
Puma Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 Heb je daar screens van? Ik zou het wel eens willen zien namelijk... Reageren
Shadow-Link Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 (bewerkt) maar natuurlijk, De grove street street Sweets huisie (Deuren zijn aparte objecten) En zo staan er nog meer objecten verspreid over het gebied. Merk wel dat er behoefte is aan een goede map editor voor IV Bewerkt: 30 juni 2009 door Shadow-Link Reageren
Shadow-Link Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Sorry voor de dubbelpost maar tog wel belangrijk nieuws. Oleg heeft een beta versie van zijn wft (auto) export filter gereleased. Update nu je ZModeler voor dit export filter. Hij wil niet dat er al auto's uitgebracht worden, hoop dat er geluisterd wordt naar zijn wensen. Reageren
DaBeast Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Shadow: Volgens mij heeft niemand op dit forum een gekochte versie van Zmodeler behalve ik (en ik veronderstel ook jij?) . Over de WPL manager: als je met 3DS Max kan werken zijn de scripts van Gforce een goede keuze, of die van UZI-I als je liever een extern programmatje wil. Reageren
Timske Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Kun je de hoogste toren van GTA SA erin zetten? En verder mooie screens Wouw dat ik GTA IV had en dat kon Reageren
Shadow-Link Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 gebouw sa Alstublieft geen idee of het de hoogste is. Maar vond hem vrij hoog Reageren
Beagle Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 (bewerkt) Whooooh Top Waarom mochten we van eh... dingetje, die maker van Zmodeller geloof ik, de GTA IV mods voor voertuigen nog niet uitbrengen? >>> Door DaBeast: Je bedoelt Oleg. Omdat de export en import filter nog buggy is, en hij het spel onstabiel kan maken. De maker wil eventuele schade voorkomen..<<< Edit: Wat een aardige jongen, die Oleg Bewerkt: 4 juli 2009 door Beagle Reageren
Shadow-Link Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 (bewerkt) Meh schijnt tog niemand iets te interessere XD Bewerkt: 6 juli 2009 door Shadow-Link Reageren
.Senne Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 :awesome: Betekent dit dus dat er binnenkort bijvoorbeeld auto's te downloaden zullen zijn om te modden, zoals er voor SA ook zoveel waren? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.