Jump to content

Processor

Recommended Posts

• Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MrIndependent

18

• TaartJJ~!

10

• .Senne

7

• Sprunk

4

Geplaatst:
Wil je het zelf bouwen? Of kant en klaar door de webshop?

Als het kan zelf bouwen maar dan laat ik hem door iemand anders in me kaar zetten ik ben pas 12 lol .

Vraag ik heb nu systeem met vista kan ik die harde schijf ook al gewoon daarin zetten met vista erop of niet of moet ik nieuwe kopen

Geplaatst:
Wil je het zelf bouwen? Of kant en klaar door de webshop?

Als het kan zelf bouwen maar dan laat ik hem door iemand anders in me kaar zetten ik ben pas 12 lol .

Vraag ik heb nu systeem met vista kan ik die harde schijf ook al gewoon daarin zetten met vista erop of niet of moet ik nieuwe kopen

Heb je een OEM code van Vista? kijk even op je stikkertje.

Anders moet je Microsoft melden dat je een upgrade hebt gedaan.

En nee, je kan het niet direct in een nieuwe PC zetten.

Geplaatst:

Er zit een stikker op de zijkant met Product key erop enzo .

Maar ik wil ook sony vegas gebruiken renderen enzo vergt nu 90 % van de CPU

Geplaatst:

Met een Quad-Core of Triple Core gaat dat ook een stuk sneller.

Kijk eens aan, moet je wel nog een kast + DVD-brander naar smaak bij zoeken

Klik

Geplaatst:

Of hij koopt alle stukken apart aan via de web-shop, en laat ze door iemand van zijn kennissenkring inbouwen in z'n oude kast. ^_^ Is ook weer 50 euro uitgespaard, want dan kan je kast en schijflezer gewoon behouden.

Geplaatst: (bewerkt)
Er zit een stikker op de zijkant met Product key erop enzo .

Maar ik wil ook sony vegas gebruiken renderen enzo vergt nu 90 % van de CPU

Dat vraagt altijd 90 procent of zelfs meer van je CPU. :schater: Maar het gaat wel veel sneller. Als je met Vegas wil renderen moet je minstens een quad core nemen (wil het een beetje vlot gaan) en het liefste een Core i7, maar dat geld heb jij helaas niet.

Bewerkt: door Galiorix

Ik geloof zo rond de 200 euro en die AMD Phenom II die jij hier nu in heb zitten *die samengestelde pc* die is goed genoeg hoor ;) des noods oc je hem naar 3.0 Ghz.

Bewerkt: door CorrectHost
Geplaatst:

Maar ik heb al een standaard kast kan ik die AMD daar niet inlaten zetten zonder moederbord vervanging en gewoon 4 gb ram nemen ?

Die AMD past niet op je huidige moederbord, voor zover ik dat kan afleiden uit de posts hiero. Als je een Intel Quad core zou nemen, zou je misschien geen nieuw mobo moeten kopen. Maar post eens je pc-specs door middel van Flitskikkers infotool, dat je hier op 't forum kan downloaden.

EDIT @ CorrectHost: van 2.8 naar 3.0 ghz ga je zo goed als niets van merken, bij mijn weten.

Bewerkt: door senneken

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...