Jump to content

2 eigen raps


2fast{0}

Recommended Posts

Er zullen hier vast niet veel nederhop liefhebbers zijn, maar nou wou ik jullie toch vragen wat jullie vinden van mijn 2 opgenomen tracks met een vriend?

De eerste is een Diss over DJ liltuner en mijn 2de track gaat eigenlijk helemaal over niks maar klinkt toch vet. Zeg maar even wat jullie vinden dan kan ik het in mijn volgende rap misschien aanpassen. :) Oja en de microfoon is niet al te goed, we hebben een nieuwe nodig maar dat is wel te horen denk ik?. De Liltuner diss gaat trouwens over iemand die hier heel vroeger nog moderator is geweest, maar volgens mij ken toch niemand hem meer. :7

En een die mijn vriend gemaakt heeft laatst:

Bewerkt: door 2fast{0}
Link to comment
Delen op andere websites

Het is opzich wel goed maar wat MrIndependent al zij, je moet meer gaan ademhalen en niet de hele tijd op één toon gaan rappen. Misschien zeg ik het wel helemaal verkeerd maar het is vooral niet negatief bedoeld. ;)

Edit: En idd, die mic kan echt niet meer.. :7

mvg,

GrandTheftTwano

Bewerkt: door GrandTheftTwano
Link to comment
Delen op andere websites

Een nieuw microfoon is zeker een aanrader. Ook over het ademen ben ik het totaal met de bovenstaande reacties eens. Rap song en veel ander liedjes worden vaak in delen opgenomen en dan aan elkaar geplakt zodat je dat probleem met het ademen niet meer hebt.

Dus bijv. Ik ben pietje je ziet me nietje (cut) ik ben geen mietje, want ik drink cola zonder rietje (cut)

Dus werk aan een nieuwe microfoon, Teksten bewerken etc. en rap niet op een toon en gooi er wat meer flow in. Dat zijn mij tips suc6 ermee verder :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals 2fast{0} als zei zullen hier vast niet veel rapfans zijn.

Maar ik ben er wel een!

Ik vind het best goede raps maar inderdaad een nieuwe microfoon zou geen luxe zijn...

Als je verder hierin wil komen geef je da op bij 101Barz of ga naar luistersessies enz... (Dat doe ik ook)

Zo ontmoet je mensen als: Winne enz...

En daar leer je veel van.

Bewerkt: door The Hulk
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt het wel wat hebben :)

Qua ademen stoor ik me er niet aan, en ik vindt ook dat je een goede stem hebt!

Ook te bedenken dat in geluidsstudio's de stem wel eens wat wordt verandert (vergelijk het maar met live optredens), als jij dat niet hebt gedaan heb je een goede stem!

De beats vindt ik trouwens erg chill, hoe kom je daaraan :)

Zelfgemaakt ofzo? :D

Link to comment
Delen op andere websites

Het idee is leuk, alleen je zingt wat gestressed, je moet losser en met meer plezier die mic rippen. De tekst was redelijk en het algemeen was ook wel goed te doen maar het klinkt alsof je bang bent om uit volle borst te rappen. En vooral als je iemand dissed mag dat nooit het geval zijn..

Link to comment
Delen op andere websites

Ze staan op een ander account ik zal ze even updaten in de hoofdpost. :) En mensen bedankt voor de tips..

En een die mijn vriend gemaakt heeft laatst:

Bewerkt: door 2fast{0}
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...