Jump to content

Videokaart gezocht

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Ik zoek een redelijke videokaart, beter dan de GF6200.

Mijn budget gaat tot de 70 euro, de kaar hoeft niet het nieuwste van het nieuwste te zijn, als die maar beter is dan mijn oude kaart. Verder mag de kaart ook een Radeon zijn inplaats van Geforce. Een vereiste is dat de kaart een AGP aansluiting bevat en minimaal 256 MB

M.v.g

Bewerkt: door padrini

Sorry, maar ik ben vergeten te melden dat de kaart een AGP aansluiting moet hebben.

Ik dacht dat ik het er wel ingezet had, maar blijkbaar niet.

Als een kaar met Geforce dan niet mogelijk is mogen andere soorten ook, maar wel beter dan mijn oude kaart.

Geplaatst:
De beste AGP kaart die er is is de Ati Raedon 3650(goedkoop).

Mijn Ati Radeon 3650 was niet al te best dus die zou ik persoonlijk niet aanraden. Voor shooters is het geen probleem, maar met GTA IV krijg je irritante texture problemen. Dus ik zou je die niet willen aanraden. Ik heb zelf nu een Geforce GTS 250 van 139€ maar dan zit ik boven je budget. Dus ook dat gaat niet helpen. Ik zou wel aan de kant van Geforce blijven zoeken. Aangezien ati vaker problemen heeft.

Geplaatst:

Mijn Ati Radeon 3650 was niet al te best dus die zou ik persoonlijk niet aanraden. Voor shooters is het geen probleem, maar met GTA IV krijg je irritante texture problemen. Dus ik zou je die niet willen aanraden. Ik heb zelf nu een Geforce GTS 250 van 139€ maar dan zit ik boven je budget. Dus ook dat gaat niet helpen. Ik zou wel aan de kant van Geforce blijven zoeken. Aangezien ati vaker problemen heeft.

Een andere grafische kaart dan de 3850 past niet op z'n moederbord, aangezien hij AGP heeft. Betere en nieuwere kaarten hebben namelijk PCI-e.

Maar ik heb zelf ook een GF6200, en die is gewoon PCI-E voor zover ik weet. :?

Geplaatst:

Er zijn geen GeForce kaarten beter dan de HD3650 of HD3850.

Geplaatst:

@bulldog; als hij naar ene geforce op zoek meot gaan gaat hij neit veel verder komen dan een 7900, dat zlefs nog neit eens, bij alternate kwam je dan neit verder dan een 6200, de kaart die hij al heeft. ATI is dan de beste keus en de hd3650 het beste wat je kan krijgen voor het geld.

imo is het het neit eens waard om alleen je videokaart te updaten, wss blifjt de rest ook sterk achter en maakt eht dus geen drol meer uit.

Geplaatst:
Ik zou wel aan de kant van Geforce blijven zoeken. Aangezien ati vaker problemen heeft.

Ik zie een fanboy? En GTA moet je toch ook niet met een computer spelen waar nog een AGP slot op zit. :7

De kaart is gewoon bedoeld om mijn oude kaar te vervangen, die ervoor zorgt dat mijn pc crasht. Ik zelf ben geen fanatiek pc gamer, dus een kaart die gta 4 ofzo aan kan hoeft niet. Maar een beetje fotobewerking en dergelijke zou wel mooi zijn.

Een andere grafische kaart dan de 3850 past niet op z'n moederbord, aangezien hij AGP heeft. Betere en nieuwere kaarten hebben namelijk PCI-e.

Maar ik heb zelf ook een GF6200, en die is gewoon PCI-E voor zover ik weet. :?

Sommige kaarten zijn uitgebracht in 2 versies met AGP en PCI-E dus het is mogelijk.

Geplaatst:

dus je speelt geen games ofzo? Als je dat niet doet dan kan je dnek ik ook wel met de on board kaart uit de voeten, houdt dan die 70 euro in je zak en bewaar dat gewoon om later ene nieuwe pc te kopen ofzo.

Probeer het nu gewoon eens op je on board kaart uit, dan akn jew uitproberne of het goed werkt, zo ja, dna houdt je die 70 euro toch lekker in je zak?

Hey, kijk nou! ik heb hier een topic gevonden voor als je een nieuwe grafische kaart wilt!

:7

Bewerkt: door Djmaddox
Geplaatst:
dus je speelt geen games ofzo? Als je dat niet doet dan kan je dnek ik ook wel met de on board kaart uit de voeten, houdt dan die 70 euro in je zak en bewaar dat gewoon om later ene nieuwe pc te kopen ofzo.

Probeer het nu gewoon eens op je on board kaart uit, dan akn jew uitproberne of het goed werkt, zo ja, dna houdt je die 70 euro toch lekker in je zak?

Ik heb vroeger altijd met de on-board kaart gedaan, maar daardoor gaat de kwaliteit van mijn beeld erg achteruit (pc is ongeveer 4/5 jaar oud) Aangezien ik meestal wel aan fotobewerking of andere dingen met grafische programma's werk is een videokaart dan wel handig, voor een beter beeld.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...