geerdinho8 Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 (bewerkt) CreatePickup(46, 3, 1766.6832,-1932.6007,13.5641,11.9035); //parachute CreatePickup(21, 3, 1766.6832,-1932.6007,13.5641,11.9035); //jetpack en dan krijg ik deze error: C:\Program Files\GTA San Andreas\samp\Server 2\gamemodes\TDM.pwn(159) : warning 202: number of arguments does not match definition C:\Program Files\GTA San Andreas\samp\Server 2\gamemodes\TDM.pwn(160) : warning 202: number of arguments does not match definition Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 2 Warnings. Bewerkt: 18 juni 2009 door geerdinho8 Reageren
Big Boss Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 Ten eerste gebruik je het weapon id in plaats van het model id. Kijk op deze pagina om te weten welk model je moet gebruiken. Dan ten tweed heb je een coördinaat te veel. CreatePickup(modelid, type, Float:x, Float:y, Float:z); Reageren
Wanted Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 (bewerkt) CreatePickup(46, 3, 1766.6832,-1932.6007,13.5641,11.9035); //parachute CreatePickup(21, 3, 1766.6832,-1932.6007,13.5641,11.9035); //jetpack en dan krijg ik deze error: C:\Program Files\GTA San Andreas\samp\Server 2\gamemodes\TDM.pwn(159) : warning 202: number of arguments does not match definition C:\Program Files\GTA San Andreas\samp\Server 2\gamemodes\TDM.pwn(160) : warning 202: number of arguments does not match definition Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 2 Warnings. De error betekend dat je een 'argument' te veel of te weinig hebt. Op de SA:MP wiki kan je vinden welke getallen er ingevoerd moeten worden. CreatePickup kan je vinden op deze pagina Dit moet er ingevoerd worden: model The model ID you'd like for the pickup. type The pickup spawn type, see further down this page. Float:X The X-coordinate for the pickup to show. Float:Y The Y-coordinate for the pickup to show. Float:Z The Z-coordinate for the pickup to show. Jij hebt waarschijnlijk ook de hoek bij je coördinaten staan. Dat moet dus niet. Je code wordt dan: CreatePickup(46, 3, 1766.6832,-1932.6007,13.5641); //parachute CreatePickup(21, 3, 1766.6832,-1932.6007,13.5641); //jetpack EDIT: Waarom reageert men altijd zo snel Bewerkt: 18 juni 2009 door Wanted Reageren
geerdinho8 Geplaatst: 18 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 CreatePickup(46, 3, 1766.6832,-1932.6007,13.5641,11.9035); //parachute CreatePickup(21, 3, 1766.6832,-1932.6007,13.5641,11.9035); //jetpack en dan krijg ik deze error: C:\Program Files\GTA San Andreas\samp\Server 2\gamemodes\TDM.pwn(159) : warning 202: number of arguments does not match definition C:\Program Files\GTA San Andreas\samp\Server 2\gamemodes\TDM.pwn(160) : warning 202: number of arguments does not match definition Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 2 Warnings. De error betekend dat je een 'argument' te veel of te weinig hebt. Op de SA:MP wiki kan je vinden welke getallen er ingevoerd moeten worden. CreatePickup kan je vinden op deze pagina Dit moet er ingevoerd worden: model The model ID you'd like for the pickup. type The pickup spawn type, see further down this page. Float:X The X-coordinate for the pickup to show. Float:Y The Y-coordinate for the pickup to show. Float:Z The Z-coordinate for the pickup to show. Jij hebt waarschijnlijk ook de hoek bij je coördinaten staan. Dat moet dus niet. Je code wordt dan: CreatePickup(46, 3, 1766.6832,-1932.6007,13.5641); //parachute CreatePickup(21, 3, 1766.6832,-1932.6007,13.5641); //jetpack EDIT: Waarom reageert men altijd zo snel Bedankt maare als ik iets oppak gaat ie meteen weer weg:S hoe kan ik em constant spawnen? Reageren
David22 Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 (bewerkt) [...] Bedankt maare als ik iets oppak gaat ie meteen weer weg:S hoe kan ik em constant spawnen? Moet je een ander pickuptype (2e getal) gebruiken, in dit geval (geloof ik) type nummer 1 @ hieronder: Nummer 1 werkt bij mij ook Bewerkt: 18 juni 2009 door David22 Reageren
Big Boss Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 Type 23 gaat niet weg als je 'm op pakt. Reageren
geerdinho8 Geplaatst: 18 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 (bewerkt) Type 23 gaat niet weg als je 'm op pakt. omfg als ik 23 gebruik kan ik het niet oppaken en als ik 0 gebruik is het er niet.. Bewerkt: 18 juni 2009 door geerdinho8 Reageren
David22 Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 Type 23 gaat niet weg als je 'm op pakt. omfg als ik 23 gebruik kan ik het niet oppaken en als ik 0 gebruik is het er niet.. Gebruik ID 1... Reageren
Remcconen Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Een pickup tutorial: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=81462 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.