Jump to content

Nieuwe laptop: zamg0d1


NickyHendriks

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop voor thuis en voor evt. mee naar school. Het liefste zou ik er ook nog een beetje mee kunnen gamen. Bijvoorbeeld GTAIV op Low en evt. zelf Medium indien mogelijk. Ik werk met erg veel processen tegelijk dus de processor moet goed zijn. Zo heb ik denk ik Office 2007 veel open staan, MSN (2×) en Firefox. En soms nog veel meer. Maar dat is het punt niet, het punt is dat ik gewoon een goede laptop wil die veel kan hebben (qua software). Mijn budget ligt tot de €500,- en meer geld liever niet. Want dan moet ik doorsparen nadat ik mijn loon heb...

Ik heb er zelf eentje op het oog maar ik wil graag weten of het nog beter kan voor onder de 500,-. De laptop die ik gezien heb is de Asus X58LE. De specificaties zien er goed uit voor mijn doen. Maar zou ik hier ook redelijk op kunnen gamen is mijn vraag.

Ook wil ik dan een laptoppie die ook voor lange duur goed is. Niet dat ik nu een hele goede laptop aanschaf en over een maand een 3× betere voor dezelfde prijs in de winkel ligt.

EN BEGIN NIET OVER EEN DESKTOP TE PRATEN WANT HET MOET MEE KUNNEN NAAR SCHOOL :@

Hopelijk kan iemand mij helpen :)

Greetz,

Zamg0d1

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 107
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickyHendriks

    27

  • TaartJJ~!

    17

  • MegaPilot

    17

  • rakker126

    12

Met 500 Euro kun je niets, om GTA IV op low/medium te spelen ben je gouw 900/1000 euro kwijt.

En met die Asus kun je misschien net Call of Duty 2 spelen, met geluk.

Ik heb ook een laptop van ca €500,- de prijs schommelt. En ik gebruik hem alleen voor school, videobewerking en internet. Want de grafische chip die in laptops van €300,- tot €700,- zit stelt over het algemeen niets voor.

Bewerkt: door TaartJJ~!
Link to comment
Delen op andere websites

Met 500 Euro kun je niets, om GTA IV op low/medium te spelen ben je gouw 900/1000 euro kwijt. En ik heb de specs op het doosje van IV (bij Dixons) bekeken en alleen de kloksnelheid ligt 300Mhz te laag... Verder is het in orde als ik de specs op het doosje bekijk.

En met die Asus kun je misschien net Call of Duty 2 spelen, met geluk.

Ik heb hier CoDII liggen en de specificaties van de Asus liggen er ver boven :7
Ik heb ook een laptop van ca €500,- de prijs schommelt. En ik gebruik hem alleen voor school, videobewerking en internet. Want de grafische chip die in laptops van €300,- tot €700,- zit stelt over het algemeen niets voor.
Verschilt dat niet per model laptop? ^_^ Op school hebben we ook laptops van 300 euro en die kunnen echt super veel tegelijk draaien. Hebben super processoren en hebben een goede GFX-Chip. Dus volgens mij heb je voor 500 euro al best een degelijke laptop.

Ik game nu ook op een laptop die is ongeveer qua specificaties de helft van de Asus en het werkgeheugen ligt op 1/4 ervan. Dus gamen zal moeten lukken ermee.

En uhm... Zou die Asus verder wel een goede keuze zijn?

@hierboven: Laptops vind je al redelijk goed voor 500 euro... De Asus is beter dan die van school en die van school zijn al super...

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

De specificaties van die Asus liggen zeker niet hoger, er zit een Intel X3100 chip in, en die ligt onder de specificaties van CoD 2.

De processor is voldoende, zoals bij de meeste laptops van die prijs. Maar de grafische kaart is poep.

Link to comment
Delen op andere websites

Begin nu niet te zeggen dat je met een laptop van 300 euro Photoshopt, Sketchupt en SA-MP speelt, keep on dreaming..:7 Wat noem jij btw een goede GFX-chip? Spaar even door jongen, met 500 euro heb je echt niks. Voor 600 euro vind ik deze Sony Vaio echt wel nice(wel RAM-geheugen upgraden!!).

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Begin nu niet te zeggen dat je met een laptop van 300 euro Photoshopt, Sketchupt en SA-MP speelt, keep on dreaming..:7 Wat noem jij btw een goede GFX-chip? Spaar even door jongen, met 500 euro heb je echt niks. Voor 600 euro vind ik deze Sony Vaio echt wel nice(wel RAM-geheugen upgraden!!).

Dat is die 600 euro ook niet waard, ik heb dezelfde specs in mijn laptop. En die is een stuk goedkoper, en games lopen er ook niet op.

+ Je zit met een Azerty toetsenbord, waar wij Nederlanders niet echt happig op zijn.

Bewerkt: door TaartJJ~!
Link to comment
Delen op andere websites

De specificaties van die Asus liggen zeker niet hoger, er zit een Intel X3100 chip in, en die ligt onder de specificaties van CoD 2.

De processor is voldoende, zoals bij de meeste laptops van die prijs. Maar de grafische kaart is poep.

Okee als jij het zegt zal het wel zo zijn ^^

Begin nu niet te zeggen dat je met een laptop van 300 euro Photoshopt, Sketchupt en SA-MP speelt, keep on dreaming..:7 Wat noem jij btw een goede GFX-chip? Spaar even door jongen, met 500 euro heb je echt niks. Voor 600 euro vind ik deze Sony Vaio echt wel nice(wel RAM-geheugen upgraden!!).

SAMP op school? Sketchup op school? Keep dreaming kid... :7 Maar ze zijn wel goed genoeg voor die dingen samen. Geloof mij nou maar... Het is wel zo... De computerbeheerders op school zeggen het zelf. En zij zijn super goed met computers en laptops en al die zooi... Dus het is geen gelul ;)

En kan iemand mij dan nog de beste laptop voor die prijs geven (nouja een link ervan :7)

@hierboven: Kun je lezen? Blijkbaar niet goed genoeg want zoals je ziet is mijn budget 500 euro :duh::@

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, wat bedoel je nu met veel dingen tesamen? MSN, Firefox, Safari, Internet Explorer, Opera,...Zo'n soort dingen kan elke laptop van 300 euro tesamen draaien..

@ hierboven: Kan jij wel lezen? We zeggen dat je voor 500 euro niks hebt. :7

Edit2: Taartje, geef Zamgod eens de link naar jouw laptop, die was toch 500 euro en wel heel erg nice?

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Oeeh, kom net dit tegen, niet super, maar voor 600 euro heb je niet veel beters.

Ook dat is rotzooi als je wilt gamen.

@MegaPilot, ik heb hem gekocht voor €490,- maar inmiddels is hij €583,- :puh: geluk gehad.

Maar met mijn laptop kan ik ook niet gamen, maar daar heb ik deze prachtige game PC voor.

Bewerkt: door TaartJJ~!
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, wat bedoel je nu met veel dingen tesamen? MSN, Firefox, Safari, Internet Explorer, Opera,...Zo'n soort dingen kan elke laptop van 300 euro tesamen draaien..

@ hierboven: Kan jij wel lezen? We zeggen dat je voor 500 euro niks hebt. :7

Ik zei nog... Gamen zou er ook nog bij kunnen. De laptops daar zijn best wel goed... Waar jij van kan dromen... Kom op ik weet dat heus wel beter dan jou... Tenzij jij nu opeens op mijn school de laptops kent :duh:

En [...] kom op zoek dan de beste laptop voor €500,- dat of niet. Ik heb geen 600 euro. Dus daar hoef ik dan geen hulp in :duh:

@MP: Geef mij dan een link voor een laptop voor 500 euro... Waarom probeer jij me een laptop aan te smeren die boven mijn budget is? :@

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Vanaf deze laptop kan je pas goed gamen:

http://www.azerty.nl/1-875-208111/acer-tra...g-654g50mn.html

Dit is een goede laptop met nog wel een redelijke videochip van onder de €500,- maar de processor is wat minder

http://www.azerty.nl/1-875-220942/acer-asp...553g25mi-t.html

Deze heeft een goede processor, maar de videochip kan je niet mee gamen.

http://www.azerty.nl/1-875-202870/toshiba-...l300-203-c.html

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook tweedehands gaan kijken, al moet je dan wel oplettenmet wat je koopt. Maar hiero kan m'n vader aan een laptop geraken met een 2.4 ghz en 8600 M GT voor 256 euro. En in zeer goede staat, dat merk je onder andere aan 't scherm dat nog vrij stroef openklapt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...