TaartJJ~! Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 Vergeleken met die Acer, nee. En bij Azerty betekent alles waar 14 dagen levertijd bij staat, dat het niet meer word geleverd. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 23 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 Vergeleken met die Acer, nee.En bij Azerty betekent alles waar 14 dagen levertijd bij staat, dat het niet meer word geleverd. Oh op die manier. Dan ga ik voor de Acer bij Elcheapo voor €480,- Dan kom ik denk ik toch vooruit met wat ik wil. Gewoon computeren met veel processen en toch nog lekker af en toe een game kunnen doen Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 Welke specificaties heeft die bij Elcheapo? Want ik ben een tijdje geleden ook heel erg op zoek geweest naar laptops rond het €500,- budget en heb er toch wel wat gevonden. Ondertussen heb ik betere laptops gevonden. Uiteindelijk kwam ik bij een heel andere laptop uit, waardoor het toch rond de €700,- kwam, maar dan heb ik wel iets moois voor m'n geld. Toch had ik deze ooit eens op het oog. Misschien is deze al eerder ter sprake gekomen, maar ik vond het toen een mooi apparaat. Ook in de winkel was het een prima exemplaar om uit te proberen. Maar ik hoorde dat de processor wat minder was van die laptop? Videokaart is 8600M GS. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 Welke specificaties heeft die bij Elcheapo? Want ik ben een tijdje geleden ook heel erg op zoek geweest naar laptops rond het €500,- budget en heb er toch wel wat gevonden. Ondertussen heb ik betere laptops gevonden.Uiteindelijk kwam ik bij een heel andere laptop uit, waardoor het toch rond de €700,- kwam, maar dan heb ik wel iets moois voor m'n geld. Toch had ik deze ooit eens op het oog. Misschien is deze al eerder ter sprake gekomen, maar ik vond het toen een mooi apparaat. Ook in de winkel was het een prima exemplaar om uit te proberen. Maar ik hoorde dat de processor wat minder was van die laptop? Videokaart is 8600M GS. Dat is opzich wel een goede laptop voor 500 euro. Reageren
Sprunk Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 14 levertijd betekend 14 dagen levertijd. Als ze iets niet kunnen leveren neem ik aan dat Azerty het wel van de site afhaalt. Maarja, wat dat betreft is Azerty sowieso erg sloom want ze hebben bijna niks op voorraad en overal staat 3 dagen. Maar ik zou echt die Acer pakken, en wel die van Taart. Die andere geposte acer is ook goed maar de processor is daar 100mhz langzamer Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 Geloof me, heb eens 2 maand gewacht op een product wat in de eerste instantie een levertijd van 14 dagen had, komen ze daarna aanzetten dat het product niet meer word geleverd Sindsdien pak ik alleen producten van 2-3 werkdagen. Ontopic: Van alle laptops in dit topic (binnen budget uiteraard) is inderdaad deze het beste. Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 Ik heb weer even m'n best gedaan om iets te vinden en ik heb wat gevonden. De videokaart en processor zijn beide een stukje beter dan de notebook TaartJJ~! aanraadt. Voor informatie over processoren en videokaarten kun je heel erg veel vinden op Notebookcheck.net. (Supersite voor notebook/laptop informatie!) Klikkerdeklik! Nog twee verschillen: De Acer laptop heeft daarentegen wel weer een grote beeldscherm, namelijk 17" inch. Terwijl de laptop die ik hier plaats een beeldscherm heeft van 15,6. Dus daar moet je maar ff naar kijken. Dus de grootte van het beeldscherm is puur smaak. Echter vereist een groter beeldscherm wel meer videokaart bij het gamen. Reageren
RoL0 Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 Dus de grootte van het beeldscherm is puur smaak. Echter vereist een groter beeldscherm wel meer videokaart bij het gamen. ...als je ook een grotere resolutie gebruikt... Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 Dus de grootte van het beeldscherm is puur smaak. Echter vereist een groter beeldscherm wel meer videokaart bij het gamen. ...als je ook een grotere resolutie gebruikt... Ja daar heb je helemaal gelijk in. Ik wil meestal de resolutie gebruiken die het best past bij een monitor, omdat alles anders heel erg uitgerekt of blokkerig lijkt. Maar bij welke resolutie hoort 17 inch? 1280x1024 toch? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 Dus de grootte van het beeldscherm is puur smaak. Echter vereist een groter beeldscherm wel meer videokaart bij het gamen. ...als je ook een grotere resolutie gebruikt... Ja daar heb je helemaal gelijk in. Ik wil meestal de resolutie gebruiken die het best past bij een monitor, omdat alles anders heel erg uitgerekt of blokkerig lijkt. Maar bij welke resolutie hoort 17 inch? 1280x1024 toch? Ja. Reageren
Daffy Duck Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 Ik heb weer even m'n best gedaan om iets te vinden en ik heb wat gevonden. De videokaart en processor zijn beide een stukje beter dan de notebook TaartJJ~! aanraadt. Voor informatie over processoren en videokaarten kun je heel erg veel vinden op Notebookcheck.net. (Supersite voor notebook/laptop informatie!)Klikkerdeklik! Nog twee verschillen: De Acer laptop heeft daarentegen wel weer een grote beeldscherm, namelijk 17" inch. Terwijl de laptop die ik hier plaats een beeldscherm heeft van 15,6. Dus daar moet je maar ff naar kijken. Dus de grootte van het beeldscherm is puur smaak. Echter vereist een groter beeldscherm wel meer videokaart bij het gamen. Er staat op de site dat het artikel niet meer leverbaar is Reageren
rakker126 Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Er hoort niet echt een resolutie bij, dat kan immers verschillen. Hoe duur is die HP Pavilion eigenlijk, ik zie nergens een prijsje? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Hey, heb eergisteren met iemand gepraat die nogal veel van PC's kent. Mac OSX werkt beter op de Applelaptops, het werkt zeker niet 100% op gewone laptops. Het is idd stabiel(loopt nooit vast), en is gebruiksvriendelijk(ik vind het kut werken omdat ik Windows gewend ben). Programma's uninstallen gaat veel makkelijker(geen gekloot met 100 registersleutels na de verwijdering van 1(!!!!!) programma) en er blijven bijna NOOIT van die bestanden achter na uninstall van een programma. Als je wil gamen, zou ik geen Apple nemen. Gelukkig is een dual-boot wel een optie(ik zou je Windows XP Home nemen die je thuis hebt liggen). Maar, zoals je al weet, Apple is ongelofelijk duur. Ik zou tweedehands gaan kijken, laat je niet bedriegen en wie weet vind je wel iets moois. Wil je perse een spiksplinternieuwe laptop(wat te begrijpen valt), dan zou ik gaan voor die van Taartje. Van alle laptops in dit topic (binnen budget uiteraard) is inderdaad deze het beste. Maarja, als je perse die van Taartje wil, kan je Linux ofzo erop zetten, dat werkt ook fijn, zeggen ze. Reageren
rakker126 Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 (bewerkt) What's wrong with XP?] @ Taart kan je daarmee Sa'en? Bewerkt: 27 juni 2009 door rakker126 Reageren
MegaPilot Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 (bewerkt) Nuja, Mac heeft geen virusscanner nodig, aangezien die virusnerds zich op Windows storten. Mac is stabieler dan XP, is gebruiksvriendelijker qua bestanden,... Met die laptop SA-en? High/Very High is een zekerheid met die laptop..! Bewerkt: 27 juni 2009 door MegaPilot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.